Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Lasse Sievinen
Kolmiodraama ja kolmiodraama, se on aina sama laulu!
Sonya Fadiga
Mä en oo tippaakaan kiinnostunut kävelemään ulkolavasteen eteen!
Armi Viitamäki
Kyllä Lasse kaataa osaa, milloin lavasteita, milloin naisia!
Liisa Toivio
Sisaret, repikää ulkolavasteen kivet!
Daniela Honkanen
Lopettakaa! Te rikotte arvokasta omaisuutta!
Isabella Holm
Munkin tarina pilattiin keksimällä joku naurettava identiteettivarkaus! Ja vaikutanko mä sellaiselta heikkohermoiselta että tekisin itsemurhan? Hah!
Maarit Salin
Ei ulkolavastetta lukita yöksi, hei Salkkarit...
Eva Tamminen
Uuh aah just a little bit, uuh aah little bit more!
Salla Mattila
Sitä juoppo Kallea ei juhliin päästetä. Vartijat pitää siitä huolen. Pilaa itsesäälillä muidenkin juhlan.
Vierailija kirjoitti:
Daniela Honkanen
Lopettakaa! Te rikotte arvokasta omaisuutta!
Dahlia Mustavaara
Vai arvokasta!? Pelkkää sekundaa tämä ulkolavasteeksi kutsuttava muoviroska on!
Aamu Korhonen
Yksi yö mielenosoitukseen on, laskin aivan itse tässä kun ei ollut parempaakaan tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Sitä juoppo Kallea ei juhliin päästetä. Vartijat pitää siitä huolen. Pilaa itsesäälillä muidenkin juhlan.
Ismo Laitela
Kalle ei ole mikään juoppo! Sinä se kaiken pilaat kitinälläsi. Ei helvet ti!
Kalle ja Lari
Me emme edes ole menossa mihinkään suuriin yleisiin juhliin. Meillä on ihan omat kahdenkeskiset juhlat.
Saga Korkiakoski
Minä olen se paluun tekevä yllätyshahmo! Olen mukana Dahlian juonessa saada Noel ulos yhtiöltä.
Dahlia Mustavaara
Vai että Salkkarikauppa.com. Mitä ihmeen rihkamaa he kehtaavat myydä? Ei niillä tuotoilla minun kartanoni remonttia saada esiin.
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Vai että Salkkarikauppa.com. Mitä ihmeen rihkamaa he kehtaavat myydä? Ei niillä tuotoilla minun kartanoni remonttia saada esiin.
Daniela Honkanen
Olisit tyytyväinen että edes jotain yritetään. Sä et ikinä ole tyytyväinen mihinkään.
Onko Korhosella huomenna se mielenosoitus. Mitä siellä on tarkoitus tehdä?
Vierailija kirjoitti:
Onko Korhosella huomenna se mielenosoitus. Mitä siellä on tarkoitus tehdä?
Aamu Korhonen
Dahlia aiheuttaa hämminkiä tullessaan muiden vierailijoiden joukossa paikalle. Sillä välin me mielenosoittajat menemme takaovista ja sabotoimme koko tilaisuuden. Heiluttelemme kylttejä ja heittelemme kananmunia. Sitten yritämme paeta. Jokainen tulee paikalle omalla vastuulla.
Inka-Liina
Minä laulan siellä sotalaulun!
Dahlia Mustavaara
Ettäs kehtaat! Näpit irti mun elämän käsikirjoittamisesta sviittiin tai saat kyynelkaasua!