Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Ulkolavaste ansaitsee joutua Kokkoon.
Jännityksellä odotetaan, poistuuko Ulla ulkolavasteen edestä. Huoh.
Lari väänänen
Kallen säälittävä pikkumuna.
Salla Mattila
PITÄKÄÄ SE TURPANNE KIINNI! MULLA ON LAPSI HOIDETTAVANA. SE KASVAA KIEROON KUN KUUNTELEE TEIDÄN JUTTUJANNE!
Maarit Salin
Mä tuun niin ryyppäämään se koko juhlajakson ajan!
Jutta Korhonen
Hajotetaan kaikki vaan! Kaikki työ eikä yhtään hupia tekee Jutasta huonon naisen! Kaikki työ eikä yhtään hupia tekee Jutasta huonon naisen! Kaikki työ eikä yhtään hupia tekee Jutasta huonon naisen! Kaikki työ eikä yhtään hupia tekee Jutasta huonon naisen! Kaikki työ eikä yhtään hupia tekee Jutasta huonon naisen!
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
PITÄKÄÄ SE TURPANNE KIINNI! MULLA ON LAPSI HOIDETTAVANA. SE KASVAA KIEROON KUN KUUNTELEE TEIDÄN JUTTUJANNE!
Dahlia Mustavaara
Hänestä tulee mutisti kun kaipaa rauhaa sinun kailotukseltasi!
Kalle Laitela
pidä sä Dahlia pääsi kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin
Mä tuun niin ryyppäämään se koko juhlajakson ajan!
Dahlia Mustavaara
Minulla on 20 vuotta kypsytettyä konjakkia suoraan tuottajalta! Se jos mikä vaimentaa omankin järjen juoksun!
Vierailija kirjoitti:
Kalle Laitela
pidä sä Dahlia pääsi kiinni.
Dahlia Mustavaara
Sinä, Ismon nurkissa pyörivä nahjus alat vielä soittaa sitä suutansakin! Oletko vieläkään hankkinut oman asunnon kun noin kireältä vaikutat?
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Hajotetaan kaikki vaan! Kaikki työ eikä yhtään hupia tekee Jutasta huonon naisen! Kaikki työ eikä yhtään hupia tekee Jutasta huonon naisen! Kaikki työ eikä yhtään hupia tekee Jutasta huonon naisen! Kaikki työ eikä yhtään hupia tekee Jutasta huonon naisen! Kaikki työ eikä yhtään hupia tekee Jutasta huonon naisen!
Dahlia Mustavaara
Siitä mauttomasta sairaalasta on hupi kaukana! Niin steriilit kopperot että saa päänsäryn, eikä minkäänlaista palvelua!
Vierailija kirjoitti:
Kallen emätin.
Homo-Penan perätin.
Pamela Johansson
Beigen toiminta on kärsinyt vakavasti sen rikollisliigan takia! Olisi mielenkiintoista tietää, mihin tämä firma seuraavaksi sotketaan?
Kikkis
Jutta on seonnu. Nyt se heiluu kirveen kanssa...
Eva Tamminen
Voisitte vähän miettiä mun työtilannetta.
Vierailija kirjoitti:
Kikkis
Jutta on seonnu. Nyt se heiluu kirveen kanssa...
Jukka Salin
Mun täytyy pysäyttää se! Kokemuksesta voin sanoa että tiedän minkälainen olotila hänellä saattaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Eva Tamminen
Voisitte vähän miettiä mun työtilannetta.
Tamara
Ehkä sullekin joku sugar daddy löytyy!
Kikkis
Auttakaa joku!! Jutta heiluu kirveen kanssa sairaalalla!!
Surkea sarja ei ole ansainnut juhlapäiväänsä enää vuosiin.