Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Aamu Korhonen
Kahdeksan yötä mielenosoitukseen on, laskin aivan itse tässä kun sain kyltin valmiiksi.
Inka Haapala
Mun kyltissä lukee "HUONO LAATU ON FANIKUNNAN MURHA!".
Saga Korkiakoski
Vihdoin olemme saaneet rouva Mustavaaran paikalle pitkästä aikaa. Tämä yhtiön taloustilanne on erittäin vakava!
Toimistoapulainen
*supisee* olisi jo tuo Saga hiljaa. Ihan turhaa paskaa jauhaa. Että näin tärkeä kokous miksi tuo Mustavaarakin on kutsuttu kuuntelemaan tätä pskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Hah hah, päätyykö Dahlia Aaron valintaan töihin? Alas on rouva vajonnut!
Dahlia Mustavaara
Se on täysin tämän mauttoman tuotannon syytä! Minut sentään saatu sinne yhtiölle pitkästä aikaa. Pupun pitäisi nostaa alas se hirveä Axelsson Companyn kyltti ja laittaa tyylitelty Mustavaaran oma takaisin.
Gunnar Mustavaara
Nyt Dahlia näytät sille pellelle!
Vierailija kirjoitti:
Taisto Ruukki
Sen kun näkisi! Onko nämä seinät huoneiden välissä edes kantavia? Synkkää ja pimeää, eikä edes mitään näkymiä huoneen poloisesta vaikka kyseessä on sentään arvokasta seutua!
Salla Mattila
Katsokaas, Amandalla on oma uniikki tyylinsä. Jos te nyt katsotte paikkaa vähän tarkemmin, niin huomaatte miten ainutlaatuisen hurmaava se on. Jos nyt suonette anteeksi, poikani tarvitsee minua!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamu Korhonen
Kahdeksan yötä mielenosoitukseen on, laskin aivan itse tässä kun sain kyltin valmiiksi.
Inka Haapala
Mun kyltissä lukee "HUONO LAATU ON FANIKUNNAN MURHA!".
Ilari Pesonen
Hyvä, pitää käyttää just tollasia vahvoja sanoja. Näytetään että ollaan tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Saga Korkiakoski
Vihdoin olemme saaneet rouva Mustavaaran paikalle pitkästä aikaa. Tämä yhtiön taloustilanne on erittäin vakava!
Camilla Mustavaara
Mahtavaa. Mä luotan teihin täysin.
Roosa Kemppainen
Mun kyltissä lukee "SENKIN PASKAHOUSUT!"
Marianna Kurki
Mullakin saattaa olla jotain mielessä niitä juhlia varten...
Kuka v ttu alapeukutti?!! Häpeä!!
Tuotanto
Ei siitä juhlajakson tilaisuudesta mitään tule!
Eva Tamminen
Uuu aaa riisu mut, ota mun lanteista kii, kuori mua ku sipulii, valmiina kyyneliin. Uuu aaa riisu mut, sukella mun syvyksiin, kuori mua ku sipulii, mus on kerroksii.
Vierailija kirjoitti:
Toimistoapulainen
*supisee* olisi jo tuo Saga hiljaa. Ihan turhaa paskaa jauhaa. Että näin tärkeä kokous miksi tuo Mustavaarakin on kutsuttu kuuntelemaan tätä pskaa.
Saga Korkiakoski
Nyt voi sihteeri jättää supinat sikseen tai etsiä uuden työpaikan jos ei miellytä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Hah hah, päätyykö Dahlia Aaron valintaan töihin? Alas on rouva vajonnut!
Dahlia Mustavaara
Se on täysin tämän mauttoman tuotannon syytä! Minut sentään saatu sinne yhtiölle pitkästä aikaa. Pupun pitäisi nostaa alas se hirveä Axelsson Companyn kyltti ja laittaa tyylitelty Mustavaaran oma takaisin.
Gunnar Mustavaara
Nyt Dahlia näytät sille pellelle!
Dahlia Mustavaara
Totta kai näytän, jo pelkästään siksi että saan sen sietämättömän ruman logon tuolta seinältä alas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taisto Ruukki
Sen kun näkisi! Onko nämä seinät huoneiden välissä edes kantavia? Synkkää ja pimeää, eikä edes mitään näkymiä huoneen poloisesta vaikka kyseessä on sentään arvokasta seutua!
Salla Mattila
Katsokaas, Amandalla on oma uniikki tyylinsä. Jos te nyt katsotte paikkaa vähän tarkemmin, niin huomaatte miten ainutlaatuisen hurmaava se on. Jos nyt suonette anteeksi, poikani tarvitsee minua!
Taisto Ruukki
Tässä ravintolasalissa on kyllä jotain, mutta tuosta hotellin puolesta ei voi sanoa samaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saga Korkiakoski
Camilla Mustavaara
Mahtavaa. Mä luotan teihin täysin.
Saga Korkiakoski
Harmi että se Beige kariutui, mutta tämä varmasti onnistuu paremmin!
Vierailija kirjoitti:
Tuotanto
Ei siitä juhlajakson tilaisuudesta mitään tule!
Dahlia Mustavaara
Ei varmasti jos siellä tarjoillaan mauttomia pöperöitä saastaisille istumapaikoille ja katsottavana on vielä surkeaa roskaviihdettä!
Vierailija kirjoitti:
Eva Tamminen
Uuu aaa riisu mut, ota mun lanteista kii, kuori mua ku sipulii, valmiina kyyneliin. Uuu aaa riisu mut, sukella mun syvyksiin, kuori mua ku sipulii, mus on kerroksii.
Tamara
Ne sun halvat alusvaatteet onkin yhtä heikkoa tekoa kuin sipulin kuoret.
Dahlia Mustavaara
Se Noel vielä katuu tekojaan! Erittäin suuresti.
Taisto Ruukki