Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Tukku Taalasmaa
Juhlissa saat syödä, herkkuja. Paitsi jos oot läski, kannattaa rajoittaa. Mä sanoin äidille, ota vaan yks. Mut se söi kaiken, voi voi ei! Nyt äidin maha kasvaa, suuremmaksi. Tai se oli jo suuri ja nyt se kasvaa vielä, suuremmaksi. Ja kaikki itkee, kun aurinko peittyy. Äidin mahan taakse ja tulee, jääkausi!
Dahlia Mustavaara
Mikä ihmeen nimi on Tukku? Melkoisen vulgääri ja mauton, kuin Ismo Laitelan purkukuorma!
Vierailija kirjoitti:
Laura Kiviranta
Mitkä ihmeen rumat teinien tapetit täällä seinillä on!? Tää on mun koti ja ulos sieltä mun makuuhuoneesta senkin pervo setä!
Maarit Salin
Onko sunkin asunto viety? Saa ta na tässä pitää hoitaa kaikki ite, Jarkko höpöttää jostain vi tun irtisanoutumisajasta. Vit tu että on raskas sanakin saa tana sanoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukku Taalasmaa
Juhlissa saat syödä, herkkuja. Paitsi jos oot läski, kannattaa rajoittaa. Mä sanoin äidille, ota vaan yks. Mut se söi kaiken, voi voi ei! Nyt äidin maha kasvaa, suuremmaksi. Tai se oli jo suuri ja nyt se kasvaa vielä, suuremmaksi. Ja kaikki itkee, kun aurinko peittyy. Äidin mahan taakse ja tulee, jääkausi!
Dahlia Mustavaara
Mikä ihmeen nimi on Tukku? Melkoisen vulgääri ja mauton, kuin Ismo Laitelan purkukuorma!
Salla Mattila
Jätä mun poikani rauhaan! Etkö sä näe että hän harjoittelee laulamista? Hän on hyvin taiteellinen, kehen lie tullut. Laulapas kulta se laulu uudestaan niin äiti kuulee mistä se kertoo. Saat vaikka siellä juhlissa sitten oman tähtihetken! Voi että mun pienokaiseni on kehittynyt jo noin nopeasti, hihi!
Laila Kajander
Joku juoppo äm mä hakkaa meidän ovee
Matias Kajander
Mä lähtisin mielelläni Rouva mustavaaran aveciksi sinne juhliin. Voidaan siitä vaikka sitten jatkaa vielä iltaa kahdestaan sviitissä. 😉
Maarit Salin
Se ovi auki saa ta na!
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin
Se ovi auki saa ta na!
Laura Kiviranta
Katos mitä mulla on! Mä nappasin nämä suoraan Ulla Taalasmaalta! 🔑
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin
Se ovi auki saa ta na!
Laura Kiviranta
Maarit Salin
No niin, nyt alkaa tapahtuu!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tukku Taalasmaa
Dahlia Mustavaara
Salla Mattila
Jätä mun poikani rauhaan! Etkö sä näe että hän harjoittelee laulamista? Hän on hyvin taiteellinen, kehen lie tullut. Laulapas kulta se laulu uudestaan niin äiti kuulee mistä se kertoo. Saat vaikka siellä juhlissa sitten oman tähtihetken! Voi että mun pienokaiseni on kehittynyt jo noin nope
Dahlia Mustavaara
Kyllä kyllä riittää jo! Parempi että pysymme jatkossakin omissa luokissamme!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin
Se ovi auki saa ta na!
Laura Kiviranta
Maarit Salin
No niin, nyt alkaa tapahtuu!
Laura Kiviranta
Nyt alkakaa painua köyhät siipeilijät! Tämä asunto ei vastaa yhtään teidän maksukykyä!
Taisto Ruukki
Mikäs se tämmöinen majatalo on missä huonekin on näin pieni? Parempi että etsin meille uuden hotellin!
Sihteeri
Äänet on laskettu ja tulos on selvä! Enemmistö kannattaa Noelin ilmiantoa medialle.
Maarit Salin
No niin, nyt tämä turha perhe lähtee täältä mun kämpästä!
Vierailija kirjoitti:
Taisto Ruukki
Mikäs se tämmöinen majatalo on missä huonekin on näin pieni? Parempi että etsin meille uuden hotellin!
Salla Mattila
Menkää vaan. Mutta sanonpahan vaan, että meillä on erittäin korkeat standardit!
Aamu Korhonen
Kahdeksan yötä mielenosoitukseen on, laskin aivan itse tässä kun sain kyltin valmiiksi.
Jutta Korhonen
Rakastan tyky-päiviä!
Jutta Korhonen
Hah hah, päätyykö Dahlia Aaron valintaan töihin? Alas on rouva vajonnut!
Onko tuollainen mielenosoitus hyvää mainosta remontointi firmalle.
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Hah hah, päätyykö Dahlia Aaron valintaan töihin? Alas on rouva vajonnut!
Dahlia Mustavaara
Se on täysin tämän mauttoman tuotannon syytä! Minut sentään saatu sinne yhtiölle pitkästä aikaa. Pupun pitäisi nostaa alas se hirveä Axelsson Companyn kyltti ja laittaa tyylitelty Mustavaaran oma takaisin.
Tukku Taalasmaa