Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Keskusteluketju Salkkareille!
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Aamu Korhonen
Kuusi yötä mielenosoitukseen on, laskin aivan itse tässä kun valmisteltiin pakoautoa.
Inka-Liina
Laatu kohoaa, se oottaa autoaan, taas juhlanäytökseen vaan! Mielenosoitus keinuu tahtiin munien. Lakto-ovo hyvä vaihtoehto on. Munat lentää vielä valkokankaalle ja sitten saavat nähdä sen! Silmiäni usko en, kankaassa muna valuu vaan, eihän se haittaakaan, kun laatu on kuraa vaan! Munat lentää taas, se oottaa Aamua vaan, heittämään niitä vaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joanna Lumijoki
Mirja Mäkimaa, teidät on pidätetty epäiltynä ilkivallasta.
Mirja Mäkimaa
Teidät on tainnutettu epäiltynä laadun heikentämisestä! Hups, tulipas pikkuinen tälli poliisin naamalle.
Linda Eerikäinen
No niin ja siitä tulikin sitten syyte virkavallan vastustamisesta!
Eva Tamminen
Mun päälle ette sitten heittele siellä yhtään mitään! 😡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Totta kai se on minun asiani jos minun elämää näytetään ties kuinka surkeassa valossa!
Jutta Korhonen
Sairaalan asiat eivät kuulu sinulle! Sulla on muutenkin porttikielto tänne.
Dahlia Mustavaara
Totta kai se kuuluu, jo pelkästään siksi että minuutteja tuhlataan näin mauttomissa lavasteissa!
Jutta Korhonen
Ai että sun mielen mukaan täällä pitäisi vain toimia? Painu kuule vaikka sinne Mustavaarojen hulppeaan spin-offiin, joka ei kuitenkaan saa samaa suosiota kuin pääsarja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joanna Lumijoki
Mirja Mäkimaa
Teidät on tainnutettu epäiltynä laadun heikentämisestä! Hups, tulipas pikkuinen tälli poliisin naamalle.
Linda Eerikäinen
Mirja Mäkimaa
Ja siitä noin! 🔨 Tajuttomien poliisien on vähän vaikea tulla mun tielleni uhittelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Totta kai se on minun asiani jos minun elämää näytetään ties kuinka surkeassa valossa!
Jutta Korhonen
Sairaalan asiat eivät kuulu sinulle! Sulla on muutenkin porttikielto tänne.
Dahlia Mustavaara
Totta kai se kuuluu, jo pelkästään siksi että minuutteja tuhlataan näin mauttomissa lavasteissa!
Jutta Korhonen
Ai että sun mielen mukaan täällä pitäisi vain toimia? Painu kuule vaikka sinne Mustavaarojen hulppeaan spin-offiin, joka ei kuitenkaan saa samaa suosiota kuin pääsarja!
Dahlia Mustavaara
Minulla on laatutuntemusta toisin kuin eräillä ja resurssit päihittää yksi roskasarja! Mustavaarojen laatusarja saa sellaiset katsojaluvut, että sinä kalpenet tämän surkean sarjan ja sairaalasi kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Eva Tamminen
Tamara
Sä lunttu saat sellaiset munapesut että sä hiljenet!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joanna Lumijoki
Mirja Mäkimaa
Linda Eerikäinen
Mirja Mäkimaa
Ja siitä noin! 🔨 Tajuttomien poliisien on vähän vaikea tulla mun tielleni uhittelemaan.
Tiina Rajala
Nyt loppu! Mulla on ase! Kädet ylös!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joanna Lumijoki
Mirja Mäkimaa
Linda Eerikäinen
Mirja Mäkimaa
Tiina Rajala
Nyt loppu! Mulla on ase! Kädet ylös!
Dahlia Mustavaara
Minullapas on sähkölamautin ja ehdin yllättää sinut oikein olan takaa! Jatka vain purkutöitä!
Saga Korkiakoski
Minä en alennu heittelemään kananmunia, mutta pidän huolen siitä että yhtiön kurssi lähtee jyrkkään nousuun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eva Tamminen
Tamara
Eva Tamminen
Sori vaan mutta sinne tilaisuuteen ei oo kutsuttu mitään huo ra stripparia.
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Minulla on laatutuntemusta toisin kuin eräillä ja resurssit päihittää yksi roskasarja! Mustavaarojen laatusarja saa sellaiset katsojaluvut, että sinä kalpenet tämän surkean sarjan ja sairaalasi kanssa.
Jutta Korhonen
No hyvä, menepä sitten tekemään sitä sun sarjaa ja jätä meidän sairaala rauhaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eva Tamminen
Tamara
Eva Tamminen
Sori vaan mutta sinne tilaisuuteen ei oo kutsuttu mitään huo ra stripparia.
Tamara
Se kuka täällä on halpa huo ra, niin solet sä! Mun taksa alkaa viis numeroisella summalla.
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Minullapas on sähkölamautin ja ehdin yllättää sinut oikein olan takaa! Jatka vain purkutöitä!
Maarit Salin
Surkeita, siis surkeita nämä Pihlajakadun poliisit. Ennen vanhaan... no voi ny vit tu, tää vesipiste levis!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
No hyvä, menepä sitten tekemään sitä sun sarjaa ja jätä meidän sairaala rauhaan!
Dahlia Mustavaara
Mirja Mäkimaa on toiminut hyvin minun apunani sairaalan purkamisessa, vai etkö ole vielä huomannut?
Vierailija kirjoitti:
Noel Axelsson
Mä vedän nyt kunnon iltarunkut.
Saga Korkiakoski
Kunhan et tule sotkemaan enää yhtiön tiloja!
Mirja Mäkimaa