Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58471)
Laila Kajander
Argh mitä paskaa!!🤬 olisikohan Ollilla alkoholia että voisi nollata pään. Joutuu vielä tota paskaa Inka Liinaakin kuuntelemaan. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Laila Kajander
Argh mitä paskaa!!🤬 olisikohan Ollilla alkoholia että voisi nollata pään. Joutuu vielä tota paskaa Inka Liinaakin kuuntelemaan. Huoh.
Reima Syväri
Tyypillinen nuori! Ei ymmärrä kun inisevien mikrobittien päälle.
Maarit Salin
Hei hei, nyt nyt nyt nyt! Täällä oli sitä tunnelmaa Ismon kanssa tanssahdellen!
KP Virtanen
Ei me voida kohta enää ottaa Inkaa esittämään. Meiltä häviää asiakkaat ja maine! Äskenkin joku nuori humalassa uhkasi ettei tule enää ikinä, kun on niin pskaa.
Inka-Liina
Miksi sarja on nykyisin huono. Miksi laatua en mä nää. Muistot täynnä on menneistä. Tuotanto pilaa mun elämää. Parempaa etsin mä nyt, huonouteen eksynyt. Katsojilta oon syytä kysynyt. Missä loisto, tiedä en. Siksi kuljen etsien.
Miksi iltaisin ei intoa oo. Linnut lennä ei siniseen. Jakso jaksolta samanlaista. Enää pysty en nauttimaan. Sydän rinnassa lyö, vaikka armoilla oon tuotannon. Pelastusta etsin takaa jo surkeiden lavasteiden. Palaisit laatu takaisin, sitä toivon iltaisin.
Anna mulle kartano hieno, anna ulkolavasteen mennä pimeään. Anna mulle uudet juonet, anna usko hahmoihin. Anna mulle rohkeutta, että jaksan jaksoon seuraavaan. Anna edes vähän, järkeä tähän, sarjaan huonoimpaan.
Dahlia Mustavaara
Miten mies joka teeskenteli vuosikausia olevansa alzheimerpotilas ei voisi palata takaisin yhtiön johtoon?
Noel ja Raisa kun panee siinä muut on vaan tiellä.
Saga Korkiakoski
Se ois aika vähän hemmotella itseäni raskaan työn jälkeen. Vähän ulkomaan matkoja ja koruja ja samppanjaa!
Dahlia Mustavaara
Näytänkö mä siltä että katsoisin loputtomiin jotain mautonta sviittiä?
Dahlia Mustavaara
Moosen lavaste on purettava välittömästi! Oli alunalkaenkin virhe alkaa kunnostamaan sitä omituista paikkaa ties kuinka monetta kertaa! 😡
Dahlia Mustavaara
Jyrätkää pois vaan kaikki lavasteet! Oppivathan ainakin että vahvin hahmo voittaa!
Puskutraktorilla lavasteet nurin 😡
Nyt tämä paska saisi loppua. Huoh!
Vierailija kirjoitti:
Puskutraktorilla lavasteet nurin 😡
Esteri Elsten
Kaasu pohjaan poika!
Iiro Vaanila
Leipäkori tippu päälleni! Muistan kaiken!
Dahlia Mustavaara
Kartanon remontti, nyt on kertakaikkiaan jyrättävä sille tilaa! Sen verran kauan tässä on odoteltu! 😡
Aaro Vaalanne
Nyt turpa kiinni Iiro!
Ulla Taalasmaa
Parempi se on kuin teidän nykynuorten rallatukset! Inka on kaikkijen aitojen fanien ääni! Hän menee vielä pitkälle.