Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58471)
Vierailija kirjoitti:
Kuka hullu tällaista pskaa jaksaa!!😡
Dahlia Mustavaara
Vain ne jotka eivät osaa arvostaa meitä parempia hahmoja! Arvostus on tyystin hävinnyt tästä maasta. Seuraavaksi ne törkysarjan spekuloijat ovat minun kimpussani. Kartanon remontti on varmaan loukkaus muita hahmoja kohtaan.
Aamu Korhonen
Vai niin. Roosa on taas ollut seksivaatteet päällä vikittelemässä miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Ainakin minun on valvottava kartanon remontti loppuun! Missä se kartano sitten on!? 😡
Jutta Korhonen
Koita nyt jumalauta ymmärtää ettei sulla ole mitään kartanoa eikä tule koskaan olemaankaan. Jos se sviitti ei kelpaa niin muuta vaikka sillan alle!
Dahlia Mustavaara
Sinä se saat muuttaa sillan alle niiden sairaalan lavasteidesi kanssa! Kutsunko heti purkajat paikalle vai lähdetkö omin jaloin?
Jutta Korhonen
Mulla on koti toisin kuin sulla.
Salla Mattila
Vit uttaa toi Dahlian valitus. Eikö se näe että mulla on kädet täynnä työtä Tukun kanssa? Voisi vähän käyttää järkeään. Ei mitään käytöstapoja!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Ainakin minun on valvottava kartanon remontti loppuun! Missä se kartano sitten on!? 😡
Jutta Korhonen
Koita nyt jumalauta ymmärtää ettei sulla ole mitään kartanoa eikä tule koskaan olemaankaan. Jos se sviitti ei kelpaa niin muuta vaikka sillan alle!
Dahlia Mustavaara
Sinä se saat muuttaa sillan alle niiden sairaalan lavasteidesi kanssa! Kutsunko heti purkajat paikalle vai lähdetkö omin jaloin?
Jutta Korhonen
Mulla on koti toisin kuin sulla.
Dahlia Mustavaara
Minulla on kyllä suuri kartano, tosin edelleen remontissa jos se julkea tuotanto vain viitsisi lavastaa sen ja purkaa vaikkapa sairaalan tieltä pois! 😡
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Vit uttaa toi Dahlian valitus. Eikö se näe että mulla on kädet täynnä työtä Tukun kanssa? Voisi vähän käyttää järkeään. Ei mitään käytöstapoja!
Dahlia Mustavaara
Sinulta ne käytöstavat puuttuvat! Kukaan täysijärkinen nainen ei myöskään hanki lapsia riesakseen. Voitsit painua sen tukkutilauksesi kanssa teille tietämättömille. Kukaan ei jäisi kaipaamaan sinun ylikorostettua sopraanoääntäsi!
Saga Korkiakoski
Enkö minä käskenyt jo näiden näsäviisaiden hahmojen poistua täältä! Nyt on aika keskittyä noususuhdanteeseen!
Sonya Fadiga
Mä en oo tippaakaan kiinnostunut Lassesta! Mulle on ihan sama vaikka se muuttais sinne Vaasaan.
Henrik Ekholm
Laitan itseni nyt edustuskuntoon. Tänään minä nimittäin menen Danielalle ja luulen että on luvassa panoa.
Vierailija kirjoitti:
Henrik Ekholm
Laitan itseni nyt edustuskuntoon. Tänään minä nimittäin menen Danielalle ja luulen että on luvassa panoa.
JP Kokko
Eikö yhtään miesten kesken kiinnostais? 😜
Sen oven tekivät paremmin siihen uuteen tunnariin kuin ulkolavasteeseen. Häpeäisivät!
Inka Haapala
Mun laulu kuuluisi ehdottomasti juhlapäivään, mutta mitä voi odottaa tältä nykyiseltä tuotannolta!
Vierailija kirjoitti:
Henrik Ekholm
Daniela Honkanen
Anna mun olla! Mä olen Noelin kanssa. Mä hankin sulle kohta lähestymiskiellon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Dahlia Mustavaara
Sinulta ne käytöstavat puuttuvat! Kukaan täysijärkinen nainen ei myöskään hanki lapsia riesakseen. Voitsit painua sen tukkutilauksesi kanssa teille tietämättömille. Kukaan ei jäisi kaipaamaan sinun ylikorostettua sopraanoääntäsi!
Salla Mattila
Tukku ei ole mikään riesa, vaan oikean rakkauden tulos. Sä et tiedä sellasesta mitään! Ja jos joku täältä häipyy niin sinä. Tää on mun majatalo!
Kalle Laitela
Että mä kaipaan munaa!
Laila Kajander
Inka Liina vitt u mitä paskaa tämä laulu on! Lähetään menee, ei jaksa kuunnella .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
Dahlia Mustavaara
Salla Mattila
Tukku ei ole mikään riesa, vaan oikean rakkauden tulos. Sä et tiedä sellasesta mitään! Ja jos joku täältä häipyy niin sinä. Tää on mun majatalo!
Dahlia Mustavaara
Kyllä tiedän paremmasta rakkaudesta, minkä päälle rahvaat tai keskiluokkaiset lapsiperheet eivät voi ymmärtää! Minä poistun oikein mielelläni tästä surkeasta vanerikoppien keskittymästä, hyvästi!
Pupu
Rouvaa voisi puhutella hieman kohteliaammin! Jos ongelmia ilmenee niin minä laitan vastapuolen ojennukseen!
Liisa Toivio
Sisaret, vanerikoppien kimppuun! Katsokaa että jokainen seinä kärrätään ulos suorinta tietä!
Kuka hullu tällaista pskaa jaksaa!!😡