Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58471)

Vierailija
53421/58471 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hullu tällaista pskaa jaksaa!!😡

Vierailija
53422/58471 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka hullu tällaista pskaa jaksaa!!😡

Dahlia Mustavaara

Vain ne jotka eivät osaa arvostaa meitä parempia hahmoja! Arvostus on tyystin hävinnyt tästä maasta. Seuraavaksi ne törkysarjan spekuloijat ovat minun kimpussani. Kartanon remontti on varmaan loukkaus muita hahmoja kohtaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53423/58471 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu Korhonen

Vai niin. Roosa on taas ollut seksivaatteet päällä vikittelemässä miehiä.

Vierailija
53424/58471 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dahlia Mustavaara

Ainakin minun on valvottava kartanon remontti loppuun! Missä se kartano sitten on!? 😡

Jutta Korhonen

Koita nyt jumalauta ymmärtää ettei sulla ole mitään kartanoa eikä tule koskaan olemaankaan. Jos se sviitti ei kelpaa niin muuta vaikka sillan alle!

Dahlia Mustavaara

Sinä se saat muuttaa sillan alle niiden sairaalan lavasteidesi kanssa! Kutsunko heti purkajat paikalle vai lähdetkö omin jaloin?

Jutta Korhonen

Mulla on koti toisin kuin sulla.

Vierailija
53425/58471 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla Mattila

Vit uttaa toi Dahlian valitus. Eikö se näe että mulla on kädet täynnä työtä Tukun kanssa? Voisi vähän käyttää järkeään. Ei mitään käytöstapoja!

Vierailija
53426/58471 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dahlia Mustavaara

Ainakin minun on valvottava kartanon remontti loppuun! Missä se kartano sitten on!? 😡

Jutta Korhonen

Koita nyt jumalauta ymmärtää ettei sulla ole mitään kartanoa eikä tule koskaan olemaankaan. Jos se sviitti ei kelpaa niin muuta vaikka sillan alle!

Dahlia Mustavaara

Sinä se saat muuttaa sillan alle niiden sairaalan lavasteidesi kanssa! Kutsunko heti purkajat paikalle vai lähdetkö omin jaloin?

Jutta Korhonen

Mulla on koti toisin kuin sulla.

Dahlia Mustavaara

Minulla on kyllä suuri kartano, tosin edelleen remontissa jos se julkea tuotanto vain viitsisi lavastaa sen ja purkaa vaikkapa sairaalan tieltä pois! 😡

Vierailija
53427/58471 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salla Mattila

Vit uttaa toi Dahlian valitus. Eikö se näe että mulla on kädet täynnä työtä Tukun kanssa? Voisi vähän käyttää järkeään. Ei mitään käytöstapoja!

Dahlia Mustavaara

Sinulta ne käytöstavat puuttuvat! Kukaan täysijärkinen nainen ei myöskään hanki lapsia riesakseen. Voitsit painua sen tukkutilauksesi kanssa teille tietämättömille. Kukaan ei jäisi kaipaamaan sinun ylikorostettua sopraanoääntäsi!

Vierailija
53428/58471 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saga Korkiakoski

Enkö minä käskenyt jo näiden näsäviisaiden hahmojen poistua täältä! Nyt on aika keskittyä noususuhdanteeseen!

Vierailija
53429/58471 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sonya Fadiga

Mä en oo tippaakaan kiinnostunut Lassesta! Mulle on ihan sama vaikka se muuttais sinne Vaasaan.

Vierailija
53430/58471 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henrik Ekholm

Laitan itseni nyt edustuskuntoon. Tänään minä nimittäin menen Danielalle ja luulen että on luvassa panoa.

Vierailija
53431/58471 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henrik Ekholm

Laitan itseni nyt edustuskuntoon. Tänään minä nimittäin menen Danielalle ja luulen että on luvassa panoa.

JP Kokko

Eikö yhtään miesten kesken kiinnostais? 😜

Vierailija
53432/58471 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen oven tekivät paremmin siihen uuteen tunnariin kuin ulkolavasteeseen. Häpeäisivät!

Vierailija
53433/58471 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inka Haapala

Mun laulu kuuluisi ehdottomasti juhlapäivään, mutta mitä voi odottaa tältä nykyiseltä tuotannolta!

Vierailija
53434/58471 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Henrik Ekholm

Daniela Honkanen

Anna mun olla! Mä olen Noelin kanssa. Mä hankin sulle kohta lähestymiskiellon.

Vierailija
53435/58471 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salla Mattila

Dahlia Mustavaara

Sinulta ne käytöstavat puuttuvat! Kukaan täysijärkinen nainen ei myöskään hanki lapsia riesakseen. Voitsit painua sen tukkutilauksesi kanssa teille tietämättömille. Kukaan ei jäisi kaipaamaan sinun ylikorostettua sopraanoääntäsi!

Salla Mattila

Tukku ei ole mikään riesa, vaan oikean rakkauden tulos. Sä et tiedä sellasesta mitään! Ja jos joku täältä häipyy niin sinä. Tää on mun majatalo!

Vierailija
53436/58471 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle Laitela

Että mä kaipaan munaa!

Vierailija
53437/58471 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laila Kajander

Inka Liina vitt u mitä paskaa tämä laulu on! Lähetään menee, ei jaksa kuunnella .

Vierailija
53438/58471 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Salla Mattila

Dahlia Mustavaara

Salla Mattila

Tukku ei ole mikään riesa, vaan oikean rakkauden tulos. Sä et tiedä sellasesta mitään! Ja jos joku täältä häipyy niin sinä. Tää on mun majatalo!

Dahlia Mustavaara

Kyllä tiedän paremmasta rakkaudesta, minkä päälle rahvaat tai keskiluokkaiset lapsiperheet eivät voi ymmärtää! Minä poistun oikein mielelläni tästä surkeasta vanerikoppien keskittymästä, hyvästi!

Vierailija
53439/58471 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pupu

Rouvaa voisi puhutella hieman kohteliaammin! Jos ongelmia ilmenee niin minä laitan vastapuolen ojennukseen!

Vierailija
53440/58471 |
03.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisa Toivio

Sisaret, vanerikoppien kimppuun! Katsokaa että jokainen seinä kärrätään ulos suorinta tietä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kaksi