Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58339)
Kallen iso muna kelpaa vain Sampolle.
Dahlia Mustavaara
Minä tahdon kartanoni remontin loppuun ja jonkun oikean miehen, enkä kuolleista herännyttä psykopaattia! Pariisin palvelijakoulusta löytyy ainakin komeita miehiä!
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Minä tahdon kartanoni remontin loppuun ja jonkun oikean miehen, enkä kuolleista herännyttä psykopaattia! Pariisin palvelijakoulusta löytyy ainakin komeita miehiä!
Jutta Korhonen
Siis sä olit Aaron kidnappauksessa mukana? Voi vit tu. Ja tiedokses vaan, että Aaro todella seksikäs!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Siis sä olit Aaron kidnappauksessa mukana? Voi vit tu. Ja tiedokses vaan, että Aaro todella seksikäs!
Dahlia Mustavaara
Ehkä hän lankeaa sitten sinuun, jos ei ymmärrä hyvän kaappauksen päälle!
Dahlia Mustavaara
Kaikenlaista soopaa ne mokomat kirjoittajaparat keksivätkin. Että minä värväisin jonkun maitokauppiaan kidnappaamaan Aaron johonkin ahtaaseen ja vaatimattomalla maulla sisustettuun nahjusten kerhotilaan!?
Ihanaa kun seksikkäästä Noelista näytetään paljasta pintaa. 💕 Vielä kun runkkaisi taas kunnolla ilman keskeytyksiä.
Tamara
Mulla on omat liukasteet sen Evan ja sairaalan käytävän varalle!
Dahlia Mustavaara
Ei ole mikään kulturelli ja hienostunut näytös tämä Sallatut majatalon emännät 25 vuotta!
Saga Korkiakoski
Mä soitankin Sabrinalle ja laitetaan yhdessä se Noel pihalle täältä!
Helena Kuula
Sebastian ja Segei ovat rehellisissä töissä!
Helena Kuula
Sebastian ja Sergei ovat rehellisissä töissä!
Dahlia Mustavaara
Eiköhän tämä ala riittää! Kiitos vaatimaton sviitti ja hyvästi!
Vierailija kirjoitti:
Taas huomaa että täällä ketjussa olevilla ei ole kaikki kunnossa. Mielisairas kerran, mielisairas aina.
Ulla & Seppo
Tämmösii me ollaan aina oltu! Hahhahaa!
Dahlia Mustavaara
Minun on järjestettävä casting-tilaisuus uuden palvelijan varalle!
Vierailija kirjoitti:
Tää ketju kuoli :D Vammaiset ja mielisairaat eivät jaksaneetkaan enää.
Dahlia Mustavaara
Mikäs diktaattori se sinä kuvittelet olevasi?
Maarit Salin
Se on aika päiväginien!
Lari Väänänen
Kalle tarvitsee kunnon miehen. Mitään Sampo tai Petri ei ole tarpeeksi hyvä Kallelle.