Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58274)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis eiks Joonatanilla ole mitään yleisavainta, jolla pääsis kaikkiin kämppiin?
No juurihan Matias lainasi Joonatanin yleisavaimia, että sai Lailan ja Ollin Elinan kämppään.
eli on Joonatanilla yleisavaimet.
Tarkoitin sitä, että Joonatan ihmetteli, että missäs Elinan kämpän avain on? Toki yleisavain löytyi sitten myöhemmin. Matias on siis pöllinyt avainnipusta Elinan kämpän avaimen.
Dahlia Mustavaara
Ainakin minun on palvottava tuotannolta kartanon remontti loppuun!
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne poikkes liittymästä 45 tielle.
Miksi, eikös ne ollut menossa Helsingin keskustaan.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ne poikkes liittymästä 45 tielle.
Kerava ei oo 45-tien varrella edes.
Jutta Korhonen
Kiirettä pukkaa sairaalalla. Varsinkin kun pitää ehtiä panot hoitaa Aaron ja Ismon kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Lasse Sievinen
mikä jakorasia tuo Korhonen oikein on nykyään.
Jutta Korhonen
Mä en ole jakorasia, vaan moderni nainen. Nyt kun se sun Joannas lähti, niin voit halutessas tulla käymään!
Eva Tamminen
Mä en voi sille mitään jos kaikki miehet tahtoo mua. Pitäs Nellan sen verran ymmärtää. Taitaa olla vaan kateellinen äidilleen.
Toivottavasti Mariannen hahmoa ei ole pilattu, vaan on entisensä eikä mikään flegmaattinen lammas.
Vierailija kirjoitti:
Tämä lisää toiveita, että Isabella voisi joskus palata.
Jep. Isbe oli lempihahmo. Sopisi hyvin yhteen Noelin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Mariannen hahmoa ei ole pilattu, vaan on entisensä eikä mikään flegmaattinen lammas.
Sitä todella toivotaan, että sarjaan palaa vanha kunnon Mansku juonitteluineen ja katseineen.
Dahlia Mustavaara
Mikä lie hullu se Marianna on kun sillä tavalla heittäytyi niistä kumisevista portaista alas!
Yllättävän paljon käy porukkaa siellä kuulusteluhuoneessa ihan vaan sosiaalisissa merkeissä tapaamassa Lindaa ja Joannaa? Se vaikuttaa hölmöltä jutulta.
Hankkisivat edes kunnon lampun sinne.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän paljon käy porukkaa siellä kuulusteluhuoneessa ihan vaan sosiaalisissa merkeissä tapaamassa Lindaa ja Joannaa? Se vaikuttaa hölmöltä jutulta.
Hankkisivat edes kunnon lampun sinne.
Niin naurettava ja ankea nurkka. Mitään muita tiloja ei poliisilaitoksella ole. Siirtäisivät muita lavasteita siihen paikalle ja jotain uusia.
Dahlia Mustavaara
Kyökkipiiat, lihanuijat esiin! Nyt moukaroitte nämä ahtaat lavasteet matalaksi! 😡
Vierailija kirjoitti:
Tukku Taalasmaa xD
Ismo Laitela
Mun täytyy tehdä tukkutilaus!
Joojoo!! Ketä kiinnostaa tämä paska !!!