Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58199)

Vierailija
51621/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mähän ilmiannoin jo tän ketjun aiemmin spekuloijien kiusaamisen ja haukkumisen takia. Siksi näitä viestejä menee helpommin moderointiin.

Vierailija
51622/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, joku taas pilasi ketjun laittamalla itsensä muiden yläpuolelle, arvostellen muiden toimia, ja aloittaen taas tappelun. Onko niin hankala olla sulassa sovussa? Miksi ei vaan voi hyppiä viestien yli? Taidanpa sitten itse tästä lähtien tarttua muiden spekulointeihin. Rantabaari jutut voisi nyt sitten ihan ensimmäisenä jättää pois. Paljon kertoo se, ettei sitä Rantabaarin ketjua edes käytetä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51623/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja on lapsellinen, joten lapsellisesti sitä kommentoidaan. Teron tuomiselle naureskelu, Äijön sanaton sopimus katsojien kanssa, Liisan ylösnousemus sun muut typerät ja epäjärkevät juonikuviot. Ja joku asap ei edes sovi Akin suuhun. Ja miksi siitä kartanon remontista on puhuttu, jos sitä ei tule? Miksi monessa repliikissä on virhe? Siksi, että sarja on pilattu ja sitä tehdään lapsellisesti. Seilis ei sitä pelastamaa  pysty. Pienellä budjetilla voisi silti edes yrittää.

Vierailija
51624/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutta Korhonen

Moderni nainen mä oon. En enää eksy Aaron tuuliin. Dahlian kärsimys vahvistukoon. Tahtoisin jatkaa, hyvin alkanutta johtajan paikkaa. Moderni nainen, tuntee arvon vapauden.

Sua tarvitsen, sydänystäväkseni rohkean naisen. Tissit paljastamme, toisiamme tukekaamme. Rohkea nainen, tuntee arvon oikeuden.

Vai että oikein moterni nainen. Hemmetti soikoon, jos se tarkottaa sukupuolen vaihtamista, niin meikäläiselle kelpaa vallan hyvin joku vanhanaikainen muija, niinku vaikka Linda. 

Kari Taalasmaa

yrittäjä 

Vierailija
51625/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on oikeus kommentoida kuten haluan, eikä kenenkään lumihiutaleen tarvi tulla siitä urputtamaan.

Vierailija
51626/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rantabaari jutut voisi nyt sitten ihan ensimmäisenä jättää pois. Paljon kertoo se, ettei sitä Rantabaarin ketjua edes käytetä...

Roolipelijutut voisi nyt sitten ihan ensimmäisenä jättää pois. Paljon kertoo se, ettei sitä roolipeliketjua edes käytetä...

Vierailija
51627/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä on tullut tästäkin ketjusta lasten leikkikenttä!

Lapsellinen roolileikki, kun omia mielipiteitä ei osata sanoa niin laitetaan joku satuhahmo niitä laukomaan!

Tämä ketju pilattiin, joten ilmiantoa lähtee...

Säkö sitten olet kypsä ja aikuismainen, kun katsot jotain halpaa roskasarjaa ja puhut siitä? Ettei taida sullakaan olla parempaa tekemistä. Vai mikä sun syy on siihen, että katsot Salkkareita?

Vierailija
51628/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rantabaari jutut voisi nyt sitten ihan ensimmäisenä jättää pois. Paljon kertoo se, ettei sitä Rantabaarin ketjua edes käytetä...

Roolipelijutut voisi nyt sitten ihan ensimmäisenä jättää pois. Paljon kertoo se, ettei sitä roolipeliketjua edes käytetä...

Laitoit juuri sen viestin, josta itse tuon kopioin. Että hyvin meni! 🤣

Vierailija
51629/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä kukaan täällä ole myöskään vastuussa toisten tekemisistä. Eikä pysty vaikuttamaan millä tavalla ja missä joku toinen puhuu. Joten turhaa jollekin tietylle ihmiselle siitä asiasta valittaa jatkuvasti.

Aivan yhtä turhaa on jatkuva valittaminen sarjan "surkeasta laadusta". Ei siihen laatuun kukaan palstaa lukeva voi vaikuttaa, joten yhtä tyhjän kanssa on aiheesta valittaminen täällä. Pommittakoot valitusvirsillä tuotantoa.

Eikö keskustelupalstan tarkoitus ole tuoda mielipiteensä esille?

Riittää, että mielipiteensä kertoo kerran. Tai edes kerran päivässä. Mutta sinulla on tarve jankata samaa haukkumislitaniaa kymmeniä kertoja päivässä, joka päivä, viikottain, kuukausittain. Saman asian toistaminen on pakonomaista spämmäämistä. 

Vierailija
51630/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko Rantabaari ketjuun nykyään mitään? Roolipeliketjussa Maarit ja Karin juttelevat melko aktiivisesti, eli kyllä sitä ainakin käytetään jonkun verram.

Vierailija
51631/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, joku taas pilasi ketjun laittamalla itsensä muiden yläpuolelle, arvostellen muiden toimia, ja aloittaen taas tappelun. Onko niin hankala olla sulassa sovussa? Miksi ei vaan voi hyppiä viestien yli? Taidanpa sitten itse tästä lähtien tarttua muiden spekulointeihin. Rantabaari jutut voisi nyt sitten ihan ensimmäisenä jättää pois. Paljon kertoo se, ettei sitä Rantabaarin ketjua edes käytetä...

Eipä Rantabaarista ole paljon mitään puhuttavaakaan tällä hetkellä, kun kausi ei alkanut ajallaan syyskuussa. Tuskin alkaa vielä alkuvuodestakaan. Ehkä sitten joskus maalis-huhtikuussa. Tuskin sentään ensi vuoden syksyyn ainakaan menee, mikäli Rantabaarista on tulossa vielä 7. kausi ensi vuonna.

Vierailija
51632/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä on tullut tästäkin ketjusta lasten leikkikenttä!

Lapsellinen roolileikki, kun omia mielipiteitä ei osata sanoa niin laitetaan joku satuhahmo niitä laukomaan!

Tämä ketju pilattiin, joten ilmiantoa lähtee...

Säkö sitten olet kypsä ja aikuismainen, kun katsot jotain halpaa roskasarjaa ja puhut siitä? Ettei taida sullakaan olla parempaa tekemistä. Vai mikä sun syy on siihen, että katsot Salkkareita?

Dahlia Mustavaara

Eheheh! Veit sanat minun suustani!

Vierailija
51633/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittää, että mielipiteensä kertoo kerran. Tai edes kerran päivässä. Mutta sinulla on tarve jankata samaa haukkumislitaniaa kymmeniä kertoja päivässä, joka päivä, viikottain, kuukausittain. 

Itselläs on pakkomielle koko ajan oletella musta asioita. En mä täällä noita haukkumisviestejä laita. Kunhan totean, että jokaisella on oikeus kommentoida. Itsekin varmaan sitä Sallan isyysasiaa täällä veivasit iät ajat. Mä en ole edelleenkääm vastuussa muiden tekemisistä, milloin se menee sulle jakeeluun? Ja se, että yritin siirtää porukkaa toiseen ketjuun, ei auttanut! Jonninjoutavaa tätä tässä vängätä.

Vierailija
51634/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joonatan ja Daniela voisi olla hyvä pari.

Vierailija
51635/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä Rantabaarista ole paljon mitään puhuttavaakaan tällä hetkellä, kun kausi ei alkanut ajallaan syyskuussa. Tuskin alkaa vielä alkuvuodestakaan. Ehkä sitten joskus maalis-huhtikuussa. Tuskin sentään ensi vuoden syksyyn ainakaan menee, mikäli Rantabaarista on tulossa vielä 7. kausi ensi vuonna.

Silti täällä on päivittäin joku Raba kommentti. Kuten se että miten paljon sitä odotetaan. Eikö yksi kommentti siitäkin asiasta riittäisi?

Vierailija
51636/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Rantabaari loppuisi, jos Salkkareita saisi parempaan suuntaan. Roskasarja vain luhistuu kokonaan, kun parempaan sarjaan menee kaikki panostus.

Vierailija
51637/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu Korhonen

Lopettakaa! Arvatkoo onko tässä kiva olla jossain keskustelufiiliksissä kun yhet riitelee ja tappelee!

Vierailija
51638/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu Korhonen

Lopettakaa! Arvatkaa onko tässä kiva olla jossain keskustelufiiliksissä kun yhet riitelee ja tappelee!

Vierailija
51639/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen valmis puolustamaan itseäni ja muita täällä. Että jos haluatte ketjusta loputtoman sota tantereen joka ei johda mihinkään, niin saamanne pitää. Jäköön sitten se spekulointikin sivuun.

Vierailija
51640/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamu Korhonen

Lopettakaa! Arvatkaa onko tässä kiva olla jossain keskustelufiiliksissä kun yhet riitelee ja tappelee!

Roosa Kemppainen

Mä ainakin puran lavasteita ja aika rajusti!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme