Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58183)
Vuoden 2023 päätösjakson nimi on: Seppoko se olet.
Tieto, Instagram.
Amandan tarkastaja
Mitä ihmettä, eihän nämä portaat johda minnekään. Missä ne huoneet on?
Maarit Salin
Siis oonks mä juonu liikaa, vai onko Pihlakadun julkisivusta otettu palanen ja laitettu Karin korjaamon oviaukkoon? Niinku miks vitussa näin on tehty?
Vierailija kirjoitti:
Vuoden 2023 päätösjakson nimi on: Seppoko se olet.
Tieto, Instagram.
Tiedetään.
Ismo Laitela
Jutta kuulemma kaipaa seksiseuraa sairaalaan tauoille. Ehkä mä voisin mennä vähän helpottamaan tämän kauniin johtajan oloa. Laittaa vaan johtajan oven lukkoon! Pääsen sitä mehevää persettä ja muhkeita tissejä käsittelemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eva Tamminen
Alan selvittämään, voinko haastaa Sagan oikeuteen siivousfirman vaihtamisesta ilman hyvää laillista syytä.
Saga Korkiakoski
Jos sinä kuvittelet voittavasi meidän lakiosastomme, niin erehdyit pahemman kerran! Sinulle tulee mittavat oikeudenkäyntikulut maksettavaksi! Suosittelen että säästät ne pienet roposesi, etkä edes harkitse taloudellista taakkaa siivoojan palkoilla. Se tuntuu sinun lompakossasi jos lähdet suurta pörssiyhtiötä vastaan oikeuteen!
Eva Tamminen
Mulla on kuule rahaa, mä olen nimittäin artisti! Tää siivoushomma on vain Joonatanille tehty palvelus. Joten teidän kannattaa olla varuillaan!
Saga Korkiakoski
Suuria puheita tuollaiselta tavalliselta siivoojalta. Kannattaa muistaa mitä juuri sanoin!
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan, että Sebastian on Miran biologinen isä. Tämä ei perustu mihinkään, mutta jostakin tällainen ajatus nyt on noussut päähäni. Tähän sopisi kyllä paremmin Valtteri Elovirta.
🤣 lopeta jo...
Eva Tamminen
Mä oon Eva. Ja tää on mun biisi. Tää on tosi hyvä biisi. Koska mä olen lahjakas. Uuu, mä kävin kaupassa ja ostin timantteja. Bling bling bling! Uuu, timantit on kauniita mutta Saga ei oo kaunis ei oo. Uuu, mul on niin paljon rahaa ettei mahdu taskuihin mun luottokortit. Uuu, mul on niin paljon kaikkea, että tarviin isomman luukalin.
Sagalla on liian iso naama. Sagalla on liian iso nenä. Saga on mörkö. Saga on mörkö!
Vierailija kirjoitti:
Maarit Salin
Siis oonks mä juonu liikaa, vai onko Pihlakadun julkisivusta otettu palanen ja laitettu Karin korjaamon oviaukkoon? Niinku miks vitussa näin on tehty?
Silja Hickley
Taidat olla, koska mikä helvetin pihlakatu?
Eiks tää teinipimu meinaa kouluun mennä?
Mä luulen, että Susu-Pauliinan baarimies on Miran isä. Ramiko se nyt on nimeltään?
Vierailija kirjoitti:
Mukana olen ollut ensimmäisestä ketjusta asti. Monta vuotta oli puhtaasti kommentointia jaksoista ja hahmoista. Muistan kuinka siinä keväällä 2017 sarjassa näytettiin Iidan ja Sebastianin seksisuhde. Eräs kommentoija luultavasti omien traumojensa takia alkoi spämmäämään joka päivä monta kymmentä viestiä aiheesta. Se ettei vanhempi mies kuin hyväksikäytä nuoria naisia. Sama homma pahentui kun sarjan näyttelijät Kerttu ja Sami alkoivat seurustelemaan. Homma paheni entisestään ja pitkä vuosien mittainen ketju poistui. Sen jälkeen ei mitään pitkiä ketjuja enää tullut, kun sama matra jatkui todella pitkään. Muita sivukaupalla toistettuja matroja on ollut "Pyllynhaju lallallaa" ja "Salatut elämät on paska sarja" ja näitä välillä poistetiin. Samalla ketjut meni lukkoon ja poistoon. Olen tätä touhua katsonut monta vuotta. Sen takia valitettavasti mun harjautunut trollisilmä laskee joskus roolipelaajienkin juttuja trollaukseksi. Pahoittelut jos ei ol
Muistan itsekin Kertun ja muiden nuorten naisten silmittömän haukkumisen yhteen aikaan. Tuntuu, että jollakulla kirjoittajalla on aina kerrallaan tietty agenda ja se kulloinenkin mantra sitten toistuu pakonomaisesti. Levy jää päälle.
Muistaakseni ihan ensimmäinen "vaihe" oli ne itsekeksityt juonipaljastukset hahmojen omituisilla lempi-/haukumanimillä. Ne toistui tosi usein ja niistä tuli trollailuvibat. Toki sekin tuntuu nyt harmittomalta, kun vertaa siihen, mitä "vaiheita" sen jälkeen on tullut.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät ristiäiset pojalla, kun vieraana on vain Ismo, Kalle ja Sampo. Gunnar on kummina ja työntekijät Daniela, Aino, Miki ja Lasse ovat kaikki työvaatteissa. Miksi ei kutsuttu vaikka Akia? Tai Juttaa? Luulisi puolituttuja olevan jonoksi asti.
Karin ja Sallan lapsen ristiäisissä tulisi olla oikeasti läheisimmät ystävät ja sukulaiset. Osa heistä on ulkomailla (esim. paossa tai koomassa). Vieraina tulisi olla Karin puolelta: Benjamin, Oona, Ulla, Seppo, Elina ja kavereista ehkä Aki, Aleksi ja miksei työkaveri-Hanikin. Sallan puolelta: Ressu, Mirkku, Cindy. Näistä ei ilmeisesti kukaan pääse paikalle? Gunnar ainoa Karille läheinen ristiäisissä.
Tähän olisi sopinut hyvin se Sepon vierailu. Ja miksi Ulla lähti juuri nyt Malagaan?
Vierailija kirjoitti:
Ismon, Kallen ja Sampon auto ryytyy 3-tielle > päätyvät lähistöllä olevaan ravintolaan Keravalle 🤔
Vieläpä baariin, joka näytti olevan suljettu, koska muita asiakkaita ei näkynyt. Tai sitten Ismo on soittanut matkalta Ramille, että tämä pistää pubin auki janoisille matkaajille.
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa jo tämä paska ohjelma!
Dahlia Mustavaara
Vaikka noin brutaalisti ilmaistu, niin muuten kyllä täsmälleen samaa mieltä! Mustavaarojen laatusarja pitäisi tulla tilalle!
Vierailija kirjoitti:
Eikä kukaan täällä ole myöskään vastuussa toisten tekemisistä. Eikä pysty vaikuttamaan millä tavalla ja missä joku toinen puhuu. Joten turhaa jollekin tietylle ihmiselle siitä asiasta valittaa jatkuvasti.
Aivan yhtä turhaa on jatkuva valittaminen sarjan "surkeasta laadusta". Ei siihen laatuun kukaan palstaa lukeva voi vaikuttaa, joten yhtä tyhjän kanssa on aiheesta valittaminen täällä. Pommittakoot valitusvirsillä tuotantoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä kukaan täällä ole myöskään vastuussa toisten tekemisistä. Eikä pysty vaikuttamaan millä tavalla ja missä joku toinen puhuu. Joten turhaa jollekin tietylle ihmiselle siitä asiasta valittaa jatkuvasti.
Aivan yhtä turhaa on jatkuva valittaminen sarjan "surkeasta laadusta". Ei siihen laatuun kukaan palstaa lukeva voi vaikuttaa, joten yhtä tyhjän kanssa on aiheesta valittaminen täällä. Pommittakoot valitusvirsillä tuotantoa.
Eikö keskustelupalstan tarkoitus ole tuoda mielipiteensä esille?
Niinpä on tullut tästäkin ketjusta lasten leikkikenttä!
Lapsellinen roolileikki, kun omia mielipiteitä ei osata sanoa niin laitetaan joku satuhahmo niitä laukomaan!
Tämä ketju pilattiin, joten ilmiantoa lähtee...
Vierailija kirjoitti:
Niinpä on tullut tästäkin ketjusta lasten leikkikenttä!
Lapsellinen roolileikki, kun omia mielipiteitä ei osata sanoa niin laitetaan joku satuhahmo niitä laukomaan!
Tämä ketju pilattiin, joten ilmiantoa lähtee...
Ilmianna vaan, niin kukaan ei saa kohta puhua. Mikä sinä olet arvostelemaan muita? Itse olet lapsellinen loukkaantumisesi kanssa.
Jutta Korhonen
Voihan nyt tuota sairaalan seinään tullutta reikää, ei kai ne kuuluisat seinän kaatajat ole käyneet täällä? Kehtaavatkin. Ettei vaan Dahlia tekisi tihutöitä kartanonsa eteen.