Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58199)

Vierailija
51641/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vai että oikein moterni nainen. Hemmetti soikoon, jos se tarkottaa sukupuolen vaihtamista, niin meikäläiselle kelpaa vallan hyvin joku vanhanaikainen muija, niinku vaikka Linda. 

Kari Taalasmaa

yrittäjä 

Jutta Korhonen

Sulla on kuule ihan täysi vapaus olla kenen kanssa tahdot. Niin kuin mullakin on vapaus olla moderni nainen. Joten, eiköhän tämä ollut tässä.

Vierailija
51642/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vai että oikein moterni nainen. Hemmetti soikoon, jos se tarkottaa sukupuolen vaihtamista, niin meikäläiselle kelpaa vallan hyvin joku vanhanaikainen muija, niinku vaikka Linda. 

Kari Taalasmaa

yrittäjä 

Jutta Korhonen

Sulla on kuule ihan täysi vapaus olla kenen kanssa tahdot. Niin kuin mullakin on vapaus olla moderni nainen. Joten, eiköhän tämä ollut tässä.

Dahlia Mustavaara

Kerrankin minä olen jostain kanssasi täsmälleen samaa mieltä, ainakin mitä Kari Taalasmaahan tulee!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51643/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dahlia Mustavaara

Kerrankin minä olen jostain kanssasi täsmälleen samaa mieltä, ainakin mitä Kari Taalasmaahan tulee!

Jutta Korhonen

Kuules nyt, vaikka me inhotaan toisiamme, niin ehkä meidän kannattaa kuitenkin tässä tilanteessa yhdistää voimamme. Taitaa olla sota tulossa...

Vierailija
51644/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla Taalasmaa

Jospa nyt vaan keitetään sovittelukahvit. Eiköhän me johonkin kompromissiin päästä!

Vierailija
51645/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riittää, että mielipiteensä kertoo kerran. Tai edes kerran päivässä. Mutta sinulla on tarve jankata samaa haukkumislitaniaa kymmeniä kertoja päivässä, joka päivä, viikottain, kuukausittain. 

Itselläs on pakkomielle koko ajan oletella musta asioita. En mä täällä noita haukkumisviestejä laita. Kunhan totean, että jokaisella on oikeus kommentoida. Itsekin varmaan sitä Sallan isyysasiaa täällä veivasit iät ajat. Mä en ole edelleenkääm vastuussa muiden tekemisistä, milloin se menee sulle jakeeluun? Ja se, että yritin siirtää porukkaa toiseen ketjuun, ei auttanut! Jonninjoutavaa tätä tässä vängätä.

2Plus on niin kuollut paikka, ettei sinne kukaan Salkkareista kiinnostunut löydä ilman suoraa linkkiä.

Voisiko tänne AV:lle luoda toisen Salkkariketjun? Ketju, jossa voisi kaikessa rauhassa ja hyvässä hengessä keskustella sarjan tapahtumista, miettiä ristiriitaisuuksia, kommentoida yksityiskohtia, arvuutella tulevaa, tulkita juonipaljastuksia, puhua salkkariuutisista, uusista ja poistuvista hahmoista, pressisivun jaksokuvista, jaksonimistä, näköhavainnoista kuvauksista, vihjeistä näyttelijöiden some-päivityksissä, jne? 

Tänne ketjuun voisivat jäädä ne, jotka haluavat roolipelata ja jotka haluavat pelkästään haukkua lavasteita, juonta ja sarjan nykytilaa.

Eikö tämä olisi kaikille paras ratkaisu?  Ei tulisi enää riitojakaan? 

Vierailija
51646/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla Mattila

Joo no Miki on mun apunani tässä sovittelussa. Miki, pyydä lavasteiden haukkujaa, että jättäis Amandan haukkumisen pois. Ja että spekuloijat jättäis mielipiteensä mun nahkahameesta ihan itselleen.

Vierailija
51647/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2Plus on niin kuollut paikka, ettei sinne kukaan Salkkareista kiinnostunut löydä ilman suoraa linkkiä.

Voisiko tänne AV:lle luoda toisen Salkkariketjun? Ketju, jossa voisi kaikessa rauhassa keskustella.

Lue nyt tarkkaan:

Yritin sitä jo vuosi sitten, ei auttanut. Ihmisiä nyt ei vaan voi ohjailla täällä. Ei tämän kaltaisessa keskustelupalstassa ole mahdollista se, että joku jätettäisiin ketjun ulkopuolelle. Minä olen yrittänyt olla kohtelias, mutta ei auta kuin hyväksyä tämä tilanne.

Vierailija
51648/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mirkku Mattila

Minä sytytän sen Amandan huoneen kopperon Kempeleen sytykkeilläni, joten eiköhän sitten ala tapahtumaan tässäkin sarjassa jotain!

Vierailija
51649/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se uusi ketju auta. Siellä sitten alettaisiin vängätä että minkälaista negatiivista palautetta saa antaa ja uusi riita on valmis.

Vierailija
51650/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marko Äijön agendana oli aiheuttaa fanien keskuuteen negatiivista ilmapiiriä lapsellisen surkeilla juonikuvioilla.

Vierailija
51651/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla Taalasmaa

Ne uudet ketjut on vaan Seiliksen masinoima juoni. Yrittää sillä saada kiillotettua sarjaa ilman kritiikkiä ja totuutta. Siis voiko läpinäkyvämpää juonta enää olla?

Vierailija
51652/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa, mitä te sitten teette kun sinne uuteen ketjuun tulee joku "häirikkö" kommentoimaan?

Vierailija
51653/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaahas, joku taas pilasi ketjun laittamalla itsensä muiden yläpuolelle, arvostellen muiden toimia, ja aloittaen taas tappelun. Onko niin hankala olla sulassa sovussa? Miksi ei vaan voi hyppiä viestien yli? Taidanpa sitten itse tästä lähtien tarttua muiden spekulointeihin. Rantabaari jutut voisi nyt sitten ihan ensimmäisenä jättää pois. Paljon kertoo se, ettei sitä Rantabaarin ketjua edes käytetä...

Eipä Rantabaarista ole paljon mitään puhuttavaakaan tällä hetkellä, kun kausi ei alkanut ajallaan syyskuussa. Tuskin alkaa vielä alkuvuodestakaan. Ehkä sitten joskus maalis-huhtikuussa. Tuskin sentään ensi vuoden syksyyn ainakaan menee, mikäli Rantabaarista on tulossa vielä 7. kausi ensi vuonna.

Silti täällä on päivittäin joku Raba kommentti. Kuten se että miten paljon sitä odotetaan. Eikö yksi kommentti

Huomattavasti vähemmän kuitenkin. Varmaan jotain 5% ketjun viesteistä koskee Rabaa. ~50% viesteistä on roolipelaamista, 20% sarjan haukkumista, 10% erite- ja panojuttuja, ja ehkä vain n. 15% sarjan tapahtumien kommentoimista yms spekua.

Vierailija
51654/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö myös huonosti voivaa spekuloijaa kieltää osallistumasta keskusteluun, kun ketju aiheuttaa hänelle vain pahaa oloa?

Vierailija
51655/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen näkee mikä tässä ketjussa on suosittua. Ketä siitä muka voisi syyttää, jos spekuloijat eivät ole tarpeeksi aktiivisia ja kiinostuneita kommentoimaan?

Vierailija
51656/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irma Halonen

Ja mähn en tämmöstä kuuntele!

Vierailija
51657/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dahlia Mustavaara

Jutta Korhonen

Kuules nyt, vaikka me inhotaan toisiamme, niin ehkä meidän kannattaa kuitenkin tässä tilanteessa yhdistää voimamme. Taitaa olla sota tulossa...

Dahlia Mustavaara

Erittäin hyvä idea! Minun lakimieheni pistää töpinäksi!

Vierailija
51658/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulla Taalasmaa

Ne uudet ketjut on vaan Seiliksen masinoima juoni. Yrittää sillä saada kiillotettua sarjaa ilman kritiikkiä ja totuutta. Siis voiko läpinäkyvämpää juonta enää olla?

Kritiikkiä saisi tietenkin antaa uudessakin ketjussa, jos se on rakentavaa ja asuallisesti ilmaistua. Ei siis tyyliin: "ihan umpipaska sarja sais jo loppua!!". Itsekin annan aina ennakoiden katsomisen jälkeen sekä risuja että ruusuja. Löydän jaksoista hyvää, hauskaa, ihmettelyn aihetta ja kritisoitavaa. 

Vierailija
51659/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukausi ilman Dahliaa, jos seuraavissakaan ennakoissa ei näy. Surkeita hahmoja senkin edestä ja taso on sitten treffit Aaron kanssa, huoh. Missä on limusiini ja kartanon remontti?

Vierailija
51660/58199 |
16.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Andarosa Pekkinen

Onhan se hyvä että tämä sarja on edes vielä olemassa. Juonikuviot on ainakin ihan syvältä! Olenhan minäkin nyt sitä mieltä, että minun tätini ansaitsee sen kartanonsa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi