Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58055)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen ajatus, että Aaron hahmon totaalisen muutoksen takana on saattanut olla ihan näyttelijä Teemu Lehtelän oma toivomus. Oli vuosikaudet esittänyt pahaa Aaroa ja välillä Eeroa. Vanalana ja Vaalanteen. Poliisina ja pappina. Varmaan tämä aiheutti jotain ongelmaa siviilielämässäkin. Voi olla kysymys myös ihan muutoshalusta.
No Aaro päätetty sitten muuttaa ihan perin pohjin jotta pahan Aaron painolastista päästään pois. Keksittiin käsittämätön tutkintavapaus ja täysin rangaisettomuus. Katsojille Aaron muuttumista perusteltiin muistin kadottamisella. Kun paha ei muista enää olevansa paha. Aaro päätettiin muuttaa hajamieliseksi ja höpsöksi Aaroksi joka puhuu kirjakieltä ja toistelee sanoja kuten niin niin tai vaikkapa kyllä kyllä. Aaron pukeutuminenkin muuttui jotenkin liberaalimaksi. Kaulahuivit ja useimmiten punaiset tai oranssit housut. Ja tietty Aaron hyvin liberaalia arvomaailma verraten Ismo tai Lasse.
Sitten sarjas
Kyllähän noelin manipulointi alkoi jo Camillaa kohtaan kun viellä olivat naimisissa.
vauva yhtiö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulla Taalasmaa
Skandaaliuutisii! Dahlia oli painanut netissä jotain hämärää linkkiä ja menetti sen takia kaikki rahansa jollenkin huijarille! Tulin heti kertoo ku kuulin. Hyh hyh!
Dahlia Mustavaara
Taidat itse olla noin helposti höynäytettävissä. Minä en mitään epämääräisiä sähköposteja availe tai nettisivuja selaile. Luksustuotteiden verkkokauppoja kylläkin.
Jutta Korhonen
Voi voi, kaipaileeko mummeli ATK-kurssia?
No, minä aikoinani yritin siirtää roolipelin roolipeliketjuun. Auttoi hetkeksi, sitten se rantautui takaisin tänne. Minkäs teet.
T. Susu, pätevä puheenjohtaja
Muistan kuinka Ulla ei suostunut siirtymään roolipeliketjun puolelle. Totesi, että kyseessä oli Helenan masinoima juoni. 🤣
Aaron Valinta, eli uudistettu Delismo tietää vain lisää paskaa sarjaan. Sarjassa ei ole pakko olla mitään kauppaa, jos taso on tuollaista pähkinäpusseja ja leipäkoreja, hillopurkeissa siemeniä. Alkuperäinen Ismon Valinta ja Stellans oli lavastettu ainakin oikeiden pikkukioskien tai kauppojen mukaisesti. Ne Stellanssin essut oli myös omaperäisellä tavalla hyvä työasu, jonka voi helposti sujauttaa omien vaatteiden päälle. Eikö ole helppoa, niin miksi sellaisia ei voisi olla oikeissakin kaupoissa?
Miksei Amandan työntekijät mene lakkoon ja vaadi muutoksia?
Spekuloijat tulivat kerran roolipeliketjun puolelle, kun yksi spekulointiketju katosi. Tässä sitten tulee kiitos, kun me annoimme heille tilan keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ulla Taalasmaa
Skandaaliuutisii! Dahlia oli painanut netissä jotain hämärää linkkiä ja menetti sen takia kaikki rahansa jollenkin huijarille! Tulin heti kertoo ku kuulin. Hyh hyh!
Dahlia Mustavaara
Taidat itse olla noin helposti höynäytettävissä. Minä en mitään epämääräisiä sähköposteja availe tai nettisivuja selaile. Luksustuotteiden verkkokauppoja kylläkin.
Jutta Korhonen
Voi voi, kaipaileeko mummeli ATK-kurssia?
Dahlia Mustavaara
Minua ei kutsuta sitten mummoksi! 😡 Luuletko sinä typerys, että minä olisin niin alkeellisella tasolla etten osaisi käyttää tietokonetta? Minulla on kartanollakin tuhansien eurojen laptop, josta voin avata hienostunutta musiikkia kenties viinihetken äänimaailmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sellainen ajatus, että Aaron hahmon totaalisen muutoksen takana on saattanut olla ihan näyttelijä Teemu Lehtelän oma toivomus. Oli vuosikaudet esittänyt pahaa Aaroa ja välillä Eeroa. Vanalana ja Vaalanteen. Poliisina ja pappina. Varmaan tämä aiheutti jotain ongelmaa siviilielämässäkin. Voi olla kysymys myös ihan muutoshalusta.
No Aaro päätetty sitten muuttaa ihan perin pohjin jotta pahan Aaron painolastista päästään pois. Keksittiin käsittämätön tutkintavapaus ja täysin rangaisettomuus. Katsojille Aaron muuttumista perusteltiin muistin kadottamisella. Kun paha ei muista enää olevansa paha. Aaro päätettiin muuttaa hajamieliseksi ja höpsöksi Aaroksi joka puhuu kirjakieltä ja toistelee sanoja kuten niin niin tai vaikkapa kyllä kyllä. Aaron pukeutuminenkin muuttui jotenkin liberaalimaksi. Kaulahuivit ja useimmiten punaiset tai oranssit housut. Ja tietty Aaron hyvin liberaalia arvomaai
Epäuskottavaa että sai kiristettyä Akin myymään osakkeensa. Yliajo kuminaamari päässä oli yksiä typerimpiä käänteitä koskaan. Finlandia-tilan kuvauksetkin voisi käyttää paremmin kuin Noelin omahyväisiin ilmeisiin ja panoon Mustavaaran pöydän päällä. Tilalle voisi ottaa jonkun toisen kokoustilan tai kuvauspaikan missä olisi Beigen hallitusta ja työntekijöitä.
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Minua ei kutsuta sitten mummoksi! 😡 Luuletko sinä typerys, että minä olisin niin alkeellisella tasolla etten osaisi käyttää tietokonetta? Minulla on kartanollakin tuhansien eurojen laptop.
Jutta Korhonen
Vai että oikein laptop? 🤣 Onhan siinä helppokäyttöisyys toiminto päällä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Minua ei kutsuta sitten mummoksi! 😡 Luuletko sinä typerys, että minä olisin niin alkeellisella tasolla etten osaisi käyttää tietokonetta? Minulla on kartanollakin tuhansien eurojen laptop.
Jutta Korhonen
Vai että oikein laptop? 🤣 Onhan siinä helppokäyttöisyys toiminto päällä?
Dahlia Mustavaara
Enhän minä nyt mitään raskasta esports-tietokonetta tarvitse. Sinun kohdalla tuskin ääniohjauskaan toimisi, kun takeltelet aina sanoissasi.
Tämä roolipeluu saa vihaamaan entistä enemmän Juttaa.
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Jaahas, siellä taas yks sovinisti suuttuu naisten oikeuksista.
Sihteeri
Täällä haisee seksille. 🤢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Taidat itse olla sovinisti kun haluat tyrkyttää itseäsi miesten mieliksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Ei kyse ole mistään miehen nautinnosta. Vaan oikeudestani ilmaista itseäni!
Vierailija kirjoitti:
Sihteeri
Saga Korkiakoski
Siemenneste täällä leijailee. Taitaa olla tämän yhtiön uusi omistaja pahemman luokan seksihullu. Kutsutko siivoojan samantien paikalle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Ei kyse ole mistään miehen nautinnosta. Vaan oikeudestani ilmaista itseäni!
Dahlia Mustavaara
Alasti keikuttaminen julkisilla paikoilla ei ole kovin hienostunutta seksuaalista käytöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sihteeri
Saga Korkiakoski
Siemenneste täällä leijailee. Taitaa olla tämän yhtiön uusi omistaja pahemman luokan seksihullu. Kutsutko siivoojan samantien paikalle?
Sihteeri
Joo, jonkun Joonatan Sievisen firma tulee hoitamaan asian.
Etköhän se sinä tämän ketjun taas pilaa aloittamalla turhan päiväisen riitelyn? Riidellään sitten niin ei tarvitse spekuloidakaan. Antaisitte vaan jokaisne kommentoida mitä lystää, niin ei olisi ongelmaa. Mielipiteitä ja kommentteja riittää maailmaan.