Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58055)

Vierailija
51121/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se jo kerro jotakin, että kukaan ei halua kirjoittaa sinne roolileikkipeliketjuun!

Eli kun kukaan ei leiki roolipelaajien kanssa niin heidän mielestään se oikeuttaa pilaamaan normaalin keskusteluketjun!

Kuka tässä oikein "syrjii"?!?

Etköhän se sinä tämän ketjun taas pilaa aloittamalla turhan päiväisen riitelyn? Riidellään sitten niin ei tarvitse spekuloidakaan. Antaisitte vaan jokaisne kommentoida mitä lystää, niin ei olisi ongelmaa. Mielipiteitä ja kommentteja riittää maailmaan.

Vierailija
51122/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen ajatus, että Aaron hahmon totaalisen muutoksen takana on saattanut olla ihan näyttelijä Teemu Lehtelän oma toivomus. Oli vuosikaudet esittänyt pahaa Aaroa ja välillä Eeroa. Vanalana ja Vaalanteen. Poliisina ja pappina. Varmaan tämä aiheutti jotain ongelmaa siviilielämässäkin. Voi olla kysymys myös ihan muutoshalusta.

No Aaro päätetty sitten muuttaa ihan perin pohjin jotta pahan Aaron painolastista päästään pois. Keksittiin käsittämätön tutkintavapaus ja täysin rangaisettomuus. Katsojille Aaron muuttumista perusteltiin muistin kadottamisella. Kun paha ei muista enää olevansa paha. Aaro päätettiin muuttaa hajamieliseksi ja höpsöksi Aaroksi joka puhuu kirjakieltä ja toistelee sanoja kuten niin niin tai vaikkapa kyllä kyllä. Aaron pukeutuminenkin muuttui jotenkin liberaalimaksi. Kaulahuivit ja useimmiten punaiset tai oranssit housut. Ja tietty Aaron hyvin liberaalia arvomaailma verraten Ismo tai Lasse.

Sitten sarjas

Kyllähän noelin manipulointi alkoi jo Camillaa kohtaan kun viellä olivat naimisissa. 

vauva yhtiö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51123/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulla Taalasmaa

Skandaaliuutisii! Dahlia oli painanut netissä jotain hämärää linkkiä ja menetti sen takia kaikki rahansa jollenkin huijarille! Tulin heti kertoo ku kuulin. Hyh hyh!

Dahlia Mustavaara

Taidat itse olla noin helposti höynäytettävissä. Minä en mitään epämääräisiä sähköposteja availe tai nettisivuja selaile. Luksustuotteiden verkkokauppoja kylläkin.

Jutta Korhonen

Voi voi, kaipaileeko mummeli ATK-kurssia?

Vierailija
51124/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, minä aikoinani yritin siirtää roolipelin roolipeliketjuun. Auttoi hetkeksi, sitten se rantautui takaisin tänne. Minkäs teet.

T. Susu, pätevä puheenjohtaja

Vierailija
51125/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kuinka Ulla ei suostunut siirtymään roolipeliketjun puolelle. Totesi, että kyseessä oli Helenan masinoima juoni. 🤣

Vierailija
51126/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aaron Valinta, eli uudistettu Delismo tietää vain lisää paskaa sarjaan. Sarjassa ei ole pakko olla mitään kauppaa, jos taso on tuollaista pähkinäpusseja ja leipäkoreja, hillopurkeissa siemeniä. Alkuperäinen Ismon Valinta ja Stellans oli lavastettu ainakin oikeiden pikkukioskien tai kauppojen mukaisesti. Ne Stellanssin essut oli myös omaperäisellä tavalla hyvä työasu, jonka voi helposti sujauttaa omien vaatteiden päälle. Eikö ole helppoa, niin miksi sellaisia ei voisi olla oikeissakin kaupoissa?

Vierailija
51127/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei Amandan työntekijät mene lakkoon ja vaadi muutoksia?

Vierailija
51128/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spekuloijat tulivat kerran roolipeliketjun puolelle, kun yksi spekulointiketju katosi. Tässä sitten tulee kiitos, kun me annoimme heille tilan keskustella.

Vierailija
51129/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ulla Taalasmaa

Skandaaliuutisii! Dahlia oli painanut netissä jotain hämärää linkkiä ja menetti sen takia kaikki rahansa jollenkin huijarille! Tulin heti kertoo ku kuulin. Hyh hyh!

Dahlia Mustavaara

Taidat itse olla noin helposti höynäytettävissä. Minä en mitään epämääräisiä sähköposteja availe tai nettisivuja selaile. Luksustuotteiden verkkokauppoja kylläkin.

Jutta Korhonen

Voi voi, kaipaileeko mummeli ATK-kurssia?

Dahlia Mustavaara

Minua ei kutsuta sitten mummoksi! 😡 Luuletko sinä typerys, että minä olisin niin alkeellisella tasolla etten osaisi käyttää tietokonetta? Minulla on kartanollakin tuhansien eurojen laptop, josta voin avata hienostunutta musiikkia kenties viinihetken äänimaailmaksi.

Vierailija
51130/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on sellainen ajatus, että Aaron hahmon totaalisen muutoksen takana on saattanut olla ihan näyttelijä Teemu Lehtelän oma toivomus. Oli vuosikaudet esittänyt pahaa Aaroa ja välillä Eeroa. Vanalana ja Vaalanteen. Poliisina ja pappina. Varmaan tämä aiheutti jotain ongelmaa siviilielämässäkin. Voi olla kysymys myös ihan muutoshalusta.

No Aaro päätetty sitten muuttaa ihan perin pohjin jotta pahan Aaron painolastista päästään pois. Keksittiin käsittämätön tutkintavapaus ja täysin rangaisettomuus. Katsojille Aaron muuttumista perusteltiin muistin kadottamisella. Kun paha ei muista enää olevansa paha. Aaro päätettiin muuttaa hajamieliseksi ja höpsöksi Aaroksi joka puhuu kirjakieltä ja toistelee sanoja kuten niin niin tai vaikkapa kyllä kyllä. Aaron pukeutuminenkin muuttui jotenkin liberaalimaksi. Kaulahuivit ja useimmiten punaiset tai oranssit housut. Ja tietty Aaron hyvin liberaalia arvomaai

Epäuskottavaa että sai kiristettyä Akin myymään osakkeensa. Yliajo kuminaamari päässä oli yksiä typerimpiä käänteitä koskaan. Finlandia-tilan kuvauksetkin voisi käyttää paremmin kuin Noelin omahyväisiin ilmeisiin ja panoon Mustavaaran pöydän päällä. Tilalle voisi ottaa jonkun toisen kokoustilan tai kuvauspaikan missä olisi Beigen hallitusta ja työntekijöitä.

Vierailija
51131/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dahlia Mustavaara

Minua ei kutsuta sitten mummoksi! 😡 Luuletko sinä typerys, että minä olisin niin alkeellisella tasolla etten osaisi käyttää tietokonetta? Minulla on kartanollakin tuhansien eurojen laptop.

Jutta Korhonen

Vai että oikein laptop? 🤣 Onhan siinä helppokäyttöisyys toiminto päällä?

Vierailija
51132/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dahlia Mustavaara

Minua ei kutsuta sitten mummoksi! 😡 Luuletko sinä typerys, että minä olisin niin alkeellisella tasolla etten osaisi käyttää tietokonetta? Minulla on kartanollakin tuhansien eurojen laptop.

Jutta Korhonen

Vai että oikein laptop? 🤣 Onhan siinä helppokäyttöisyys toiminto päällä?

Dahlia Mustavaara

Enhän minä nyt mitään raskasta esports-tietokonetta tarvitse. Sinun kohdalla tuskin ääniohjauskaan toimisi, kun takeltelet aina sanoissasi.

Vierailija
51133/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä roolipeluu saa vihaamaan entistä enemmän Juttaa.

Vierailija
51134/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutta Korhonen

Jaahas, siellä taas yks sovinisti suuttuu naisten oikeuksista.

Vierailija
51135/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sihteeri

Täällä haisee seksille. 🤢

Vierailija
51136/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutta Korhonen

Dahlia Mustavaara

Taidat itse olla sovinisti kun haluat tyrkyttää itseäsi miesten mieliksi.

Vierailija
51137/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutta Korhonen

Dahlia Mustavaara

Jutta Korhonen

Ei kyse ole mistään miehen nautinnosta. Vaan oikeudestani ilmaista itseäni!

Vierailija
51138/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sihteeri

Saga Korkiakoski

Siemenneste täällä leijailee. Taitaa olla tämän yhtiön uusi omistaja pahemman luokan seksihullu. Kutsutko siivoojan samantien paikalle?

Vierailija
51139/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutta Korhonen

Dahlia Mustavaara

Jutta Korhonen

Ei kyse ole mistään miehen nautinnosta. Vaan oikeudestani ilmaista itseäni!

Dahlia Mustavaara

Alasti keikuttaminen julkisilla paikoilla ei ole kovin hienostunutta seksuaalista käytöstä.

Vierailija
51140/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sihteeri

Saga Korkiakoski

Siemenneste täällä leijailee. Taitaa olla tämän yhtiön uusi omistaja pahemman luokan seksihullu. Kutsutko siivoojan samantien paikalle?

Sihteeri

Joo, jonkun Joonatan Sievisen firma tulee hoitamaan asian.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kuusi