Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58061)
Oikeasti Dahlia ei missään Amandan sviitissä asuisi loputtomiin tai olisi ilman palvelijaa, joten taitaa sitten vain tämä Dahlian vihaaja tykätä sarjasta nykyisellään enemmän kuin hahmosta, eikä halua mitään muutoksia. Varmaan Ramin ostama Moosekin on hänen mielestään tervetullut, eikä mitään uutta kaivata.
Dahlia Mustavaara
Herkkähipiäiset ei kestä vahvoja naisia kuten minä olen. Jokainen kommentti menee nähtävästi ihon alle.
Dahlia Mustavaara
Sitä paitsi, jonkunhan täällä on avattava suunsa kaiken maailman saippuasarjan mielistelijöiden keskellä.
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Herkkähipiäiset ei kestä vahvoja naisia kuten minä olen. Jokainen kommentti menee nähtävästi ihon alle.
Oot oikeassa. Mä olen varmasti hyvin heikko nainen kun annan sun kommenttien mennä tunteisiin.
Jodelissa joku olisi nähnyt Oona Kareen lähellä studiota. No tuskin se Sami Sarjulakaan on palaamassa, että kuinka paikkaansa pitävä tämäkään on.
Jodelin uusin juoru studion lähellä nähdystä näyttelijästä. Mulla on ollut itellänikin sellainen tunne X syistä, että ehkä palaisi sarjaan tai Pihlajasatuun. Mutta tunne ei ole faktaa eikä tuo mahdollinen näköhavaintokaan ja vaikka olisi, sekään ei tarkoita että olisi sarjassa. Eihän sitä Ossiakaan ole näkynyt toistaiseksi pääsarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Jodelissa joku olisi nähnyt Oona Kareen lähellä studiota. No tuskin se Sami Sarjulakaan on palaamassa, että kuinka paikkaansa pitävä tämäkään on.
Ihana samanaikaisuus. Ollaankohan aina samat. Jotkut sielunkumppanit jotka eivä tunne toisiaan :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muhun roolipelit ovat vaikuttaneet siten negatiivisesti, että Dahlia on alkanut ärsyttämään. Hahmon naama sarjassa luonnollisesti yhdistyy tähän ja sen takia ruvennut nyppimään. Voi sillä olla negatiivisia vaikutuksia.
Mua sitten päinvastoin Jutta ärsyttää. Jatkuvaa pölisemistä ja mitäänsanomattomia juonikuvioita. Dahlian kuviot taas ei etene mihinkään vaikka annettavaa olisi.
Jutta on ärsyttänyt mua sarjassa jo vuosi kausia. Dahlia yksi suosikeista, mutta Dahlian nimellä pitkään pyörineet sarjan haukkumiset sai mut muuttamaan mieltä. Luen ne aina automaattisesti hahmojen äänillä päässä. Sille nyt ei voi mitään. Nähtävästi todistettu että ainakin yksi imee niistä negatiivisia vaikutuksia. Hyvä tarkotushan siinä taustalla on ehkä ollut.
No se ei ole roolipelaajien vika, jos sä otat harmittomasta leikistä itseesi. Kyllä mäkin yritän olla välittämättä teidän spekuloijen haukkumisesta.
Salkkareiden näyttelijöiden improryhmässä on kai ainakin uusi naisoletettu jäsen, jota ei ole paljastettu. Eihän tämä mitenkään liity sarjaan mutta ihmettelin vain miksi se on peitetty parista kuvasta. Kuka sitten ikinä onkaan.
Vierailija kirjoitti:
Salkkareiden näyttelijöiden improryhmässä on kai ainakin uusi naisoletettu jäsen, jota ei ole paljastettu. Eihän tämä mitenkään liity sarjaan mutta ihmettelin vain miksi se on peitetty parista kuvasta. Kuka sitten ikinä onkaan.
Heillä on siis olemassa IG-tili.
https://www.instagram.com/p/Czl_1E3N2g6/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Vahva nainen? Sinä? Joo, todella vahva olet, kun häpeilet ja ujostelet kehosi näyttämistä.
Salla Mattila
No tulihan sille mun Karitsalleni hymy huuleen kun sai vähän puksuttaa mua. Ai että, nyt elämä hymyilee meidän pikku perheessä!
Parvekekeskustelu on kyllä autenttinen suomiturret jossain turistirysässä :D
CMoressa oli syksyn alussa pääosissa Esko Kovero, Sami Uotila, Tommi Taurula, Maija-Liisa Peuhu ja Jarmo Koski. Palaakohan Seppo ihan kunnolla? Voi tuo silti olla tahaton homma, mutta Seppo kuitenkin tulee vähintään käymään.
Vierailija kirjoitti:
CMoressa oli syksyn alussa pääosissa Esko Kovero, Sami Uotila, Tommi Taurula, Maija-Liisa Peuhu ja Jarmo Koski. Palaakohan Seppo ihan kunnolla? Voi tuo silti olla tahaton homma, mutta Seppo kuitenkin tulee vähintään käymään.
Pete Lattu oli mukana listalla. Eli og-porukka, mutta Jarmo/Seppo oli ainut joka ei enää ollut sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inna, Tuuli, Johanna ainoita mukana olevista jotka puuttuu tuosta kuvasta, mutta tuskin se on heistä kukaan. Luultavasti joku vanha tuttu näyttelijä joka on mahdollisesti palaamassa sarjaan. Voihan se olla uusikin sarjaan saapuva näyttelijä, mutta en usko että siinä tapauksessa olisi kasvoja peitetty. Jos kyseessä olisikin vaikka Sara Lohiniva tai Tiia Haverinen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Vahva nainen? Sinä? Joo, todella vahva olet, kun häpeilet ja ujostelet kehosi näyttämistä.
Dahlia Mustavaara
Hienoilla naisilla ei ole tarvetta paljastella itseään kaikelle kansalle. Sinä varmaan voisit mennä alasti kauppatorille ihmisten pällisteltäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Salla Mattila
No tulihan sille mun Karitsalleni hymy huuleen kun sai vähän puksuttaa mua. Ai että, nyt elämä hymyilee meidän pikku perheessä!
Ulla Taalasmaa
Painu ulos täältä! Minäkin olin hieno nainen ennen kuin tuo lunttu tänne ilmestyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Inna, Tuuli, Johanna ainoita mukana olevista jotka puuttuu tuosta kuvasta, mutta tuskin se on heistä kukaan. Luultavasti joku vanha tuttu näyttelijä joka on mahdollisesti palaamassa sarjaan. Voihan se olla uusikin sarjaan saapuva näyttelijä, mutta en usko että siinä tapauksessa olisi kasvoja peitetty. Jos kyseessä olisikin vaikka Sara Lohiniva tai Tiia Haverinen?
Joka tapauksessa vahva usko, että keväällä paluun tekevällä hahmolla veikattiin muuta kuin Seppoa tai Susua. 20-vuotisjuhlan aikoihin piipahti Aleksi. Syksymmällä Jarkko, jonka kanssa Salla lähti sarjasta.
Kuinka paljon sitten Dahliasta on alunperinkään voinut tykätä, jos sen roolipelin kommentit vaikuttaa sinuun noin negatiivisesti.