Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58055)

Vierailija
51081/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutta Korhonen

Päivä lähtee hyvin käyntiin kun kun tissit paljastaa!

Camilla Mustavaara

Eiköhän tämä ala riittää hei! Sä olet sanonut sanottavasi, joten häivy!

Vierailija
51082/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutta Korhonen

Camilla Mustavaara

Dahlia Mustavaara

Minä olen tyttäreni kanssa täsmälleen samaa mieltä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51083/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi Kristian ja Erika. Miksei muuta tule kuin tätä ikuista suhdesoppaa? Nellaa ja Evaa ei sitten yhtään jaksa. Eetun tarkoitus oli vain olla Evan pantavana.

Itse uskon, että nimenomaan Kristian ja Erika liittyvät jotenkin toisiinsa ja eikä salaattiannoksen äärellä keskustelemassa luontokadosta. Pitäähän sarjaan saada taas uusi "skandaalikuvio". 

Alkaa riittää nämä turhat suhdeskandaalit. Dahlian kartanon remonttia ja bisnesmaailman juttuja välillä.

Vierailija
51084/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla Kristianin palovammalla on varmasti vielä suurempi merkitys. Ehkä Kristianilla diagnosoidaan melanooma tai on jo diagnosoitu, mutta Kristian ei ole kertonut siitä kenellekään.

Vierailija
51085/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nellan näyttelijä Emma Nopanen on näköjään mukana jossain Maikkarin sinkkuohjelman 2. tuotantokaudella, joka alkaa Mtv Katsomossa joulukuussa. Tulee 3 jaksoa viikossa. Ohjelmassa seurataan Emman, Anne Kukkohovin, Cristal Snown ja jonkun tubettaja/-tiktokkaajarotan sinkkukesää.

Vierailija
51086/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös noita sikajuhlia ollut menneinä vuosikymmeninä lähinnä joillakin Aurinkomatkojen pakettimatkoilla Kanarialle tai Espanjan aurinkorannikolle? Sinällään vähän outoa, vaikka tietysti noissa se ryyppääminen on pääasia ollutkin kun eikös se possun syöminen ole ollut suurta ja erittäin yleistä juurikin Suomessa ja suomalainen possu parempaa ja laadukkaampaa kuin monessa muussa maassa. Suomessahan on ollut hyvä edellytykset possujen tuotantoon ja perunan viljelemiseen sekä maitotuotteiden valmistukseen. Muissa maissa, kuten juurikin näissä Etelä-Euroopan turistikohteissa sitten muuta. 

Vierailija
51087/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutta Korhonen

Camilla Mustavaara

Dahlia Mustavaara

Jutta Korhonen

Kateellisten panettelua. Noinko ottaa koville kun ei ole itsellä mitään näytettävää? Olisin uskonut että edes Camilla olisi ollut tarpeeksi rohkea tällaiseen.

Vierailija
51088/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä tietenkin, olisiko Erika kenties Kristianin vanha oppilas? 🤭

Vierailija
51089/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jessus. Toi Salla on paisunut ihan VALTAVAKSI! 😱

Vierailija
51090/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Krisun ja Erikan välille ei tule sutinaa. Lukiolais-Nellakin tuntui liian nuorelta opettaja-Kristianille. Jos nyt kellistää taas jonkun alaikäisen lukiolaistytön, Krisusta tulee kyllä aika predator-vibat.

Vierailija
51091/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salla Mattila

No niin ja sitten vauhtia töppösiin jokainen. Mulla on kiire mennä selvittelemään mun Karitsani kanssa meidän höpönassun nimiasioita. Noh, Miki, ala joutua nyt huoneita siivoamaan! Ja Daniela, etkö näe että asiakkaita tulee pöytiin? Hopi hopi, me ollaan viiden tähden majatalo sentään, jossa saa ensiluokkaista palvelua. Missäs se Aino muuten on? Täh? Lähti Lahteen. Voi että, nykypäivänä on sitten vaikea saada luotettavia työntekijöitä. Sievinenkin luuraa ties missä. Mutta hei, eikös Sampo palannut takaisin sieltä lemmenlomalta? Hyvä, se saa tulla hoitamaan mun paperityöt, siihen se kyllä kykenee. Niin ja sellainen juttu, että jos täällä nyt tulee hirmu kiire, niin Dahlian laatuillallisen voi jättää valmistamatta, että annatte sitten vaikka lihapullia tai kalapuikkoja. No niin sitten, heippuli hei!!!

Vierailija
51092/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristian Harju

Seksi oman oppilaan kanssa, ah, se on seksien aatelia!

Vierailija
51093/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös noita sikajuhlia ollut menneinä vuosikymmeninä lähinnä joillakin Aurinkomatkojen pakettimatkoilla Kanarialle tai Espanjan aurinkorannikolle? Sinällään vähän outoa, vaikka tietysti noissa se ryyppääminen on pääasia ollutkin kun eikös se possun syöminen ole ollut suurta ja erittäin yleistä juurikin Suomessa ja suomalainen possu parempaa ja laadukkaampaa kuin monessa muussa maassa. Suomessahan on ollut hyvä edellytykset possujen tuotantoon ja perunan viljelemiseen sekä maitotuotteiden valmistukseen. Muissa maissa, kuten juurikin näissä Etelä-Euroopan turistikohteissa sitten muuta. 

Oli. Nimenomaan Aurinkomatkojen Kanarian saarten matkoilla. 80 luvulla olin sellaisella juhlilla. Nimi oli possujuhlat mutta idea oli että siellä pystyi vetämään pään koomaan. Sai siellä possuakin. Allekirjoitan maatalouspoliittisen näkökulmasi. 

Vierailija
51094/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti Krisun ja Erikan välille ei tule sutinaa. Lukiolais-Nellakin tuntui liian nuorelta opettaja-Kristianille. Jos nyt kellistää taas jonkun alaikäisen lukiolaistytön, Krisusta tulee kyllä aika predator-vibat.

Samaa sarjaa on kyllä myös tämä Daniela & Noel. Alussa varsinkin tuntui että yök mutta yhä edelleen koska tiedämme mikä Noel on nykyään. 

Vierailija
51095/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä niitä sikajuhlia järkätään vieläkin Suomessa. Esim. kesällä osui Lahden visiitilläni silmään keskustan bistropubin perinteiset sikajuhlat, jossa grillataan vartaassa kokonainen sika. En sitten tiedä onko tämä vain jokin lahtelaisten perinne (lihamukien ohella). Nimittäik myös Lahden Reipas -joukkueellakin on jokakesäiset sikajuhlat...

Vierailija
51096/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristian Harju

Seksi oman oppilaan kanssa, ah, se on seksien aatelia!

Tamara

Sä et Krisuliini tiedä seksin aatelista mitään, kun sä olet pannut niitä Tammisen lunttuja!

Vierailija
51097/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutta Korhonen

Camilla Mustavaara

Dahlia Mustavaara

Jutta Korhonen

Kateellisten panettelua. Noinko ottaa koville kun ei ole itsellä mitään näytettävää? Olisin uskonut että edes Camilla olisi ollut tarpeeksi rohkea tällaiseen.

Camilla Mustavaara

Mulla on näytettävänä ollut pörssiyhtiön vetovastuu toisin kuin sulla, jonka tasolle tietysti sopii tollainen itsensä tyrkyttäminen!

Vierailija
51098/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Salla Mattila

No niin ja sitten vauhtia töppösiin jokainen. Mulla on kiire mennä selvittelemään mun Karitsani kanssa meidän höpönassun nimiasioita. Noh, Miki, ala joutua nyt huoneita siivoamaan! Ja Daniela, etkö näe että asiakkaita tulee pöytiin? Hopi hopi, me ollaan viiden tähden majatalo sentään, jossa saa ensiluokkaista palvelua. Missäs se Aino muuten on? Täh? Lähti Lahteen. Voi että, nykypäivänä on sitten vaikea saada luotettavia työntekijöitä. Sievinenkin luuraa ties missä. Mutta hei, eikös Sampo palannut takaisin sieltä lemmenlomalta? Hyvä, se saa tulla hoitamaan mun paperityöt, siihen se kyllä kykenee. Niin ja sellainen juttu, että jos täällä nyt tulee hirmu kiire, niin Dahlian laatuillallisen voi jättää valmistamatta, että annatte sitten vaikka lihapullia tai kalapuikkoja. No niin sitten, heippuli hei!!!

Dahlia Mustavaara

Tämä sirkus saisi loppua! Pyydänkö minä kartanoni pintojen purkufirman paikalle, heillä olisi tässä hieman suurempi projekti!?

Vierailija
51099/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika Ekholm

Mä haaveilin Krisusta jo koulussa kun se oli mun opettajana. Melkein pantiinkin mutta Kristian perääntyi viime hetkellä. Jospa tällä kertaa se suostuis kun en oo enää sen oppilas.

Vierailija
51100/58055 |
14.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa sarjaa on kyllä myös tämä Daniela & Noel. Alussa varsinkin tuntui että yök mutta yhä edelleen koska tiedämme mikä Noel on nykyään. 

Halpamaista panna jonkun "pörssiyhtiön" toimiston tai kokoushuoneen pöydällä 🤣 nyt se yhtiö pois siltä pervolta juristilta!! Dahlia saisi ottaa yhtiön johdettavakseen ja nimen vaihto takaisin Mustavaaraksi.