Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58055)
Tamara
Hahahah! Mä otan sen Noelin mun bordelliin töihin! Laitetaan ne pitkät sukat ja solmio sille ensimmäisenä 🤣
Vierailija kirjoitti:
Tamara
Hahahah! Mä otan sen Noelin mun bordelliin töihin! Laitetaan ne pitkät sukat ja solmio sille ensimmäisenä 🤣
Eva Tamminen
Saanks mäkin tulla? Ei vois kiinnostaa tää siivoominen enää vittuakaan.
Ulla Taalasmaa
Skandaaliuutisii! Dahlia oli painanut netissä jotain hämärää linkkiä ja menetti sen takia kaikki rahansa jollenkin huijarille! Tulin heti kertoo ku kuulin. Hyh hyh!
Yllättävää, että Emma on mukana sinkku-ohjelmassa. Osui tiedotteessa tämä silmään: "Emma avautuu ongelmallisesta kehosuhteestaan. On vaikea heittäytyä romanssiin, kun inhoaa omia käsiään, jalkojaan, selkäänsä ja vatsaa."
Tämän takia ei ole ollut kiva lukea täältä samaa kehohaukuntaa viime kuukausina.
Vierailija kirjoitti:
Yllättävää, että Emma on mukana sinkku-ohjelmassa. Osui tiedotteessa tämä silmään: "Emma avautuu ongelmallisesta kehosuhteestaan. On vaikea heittäytyä romanssiin, kun inhoaa omia käsiään, jalkojaan, selkäänsä ja vatsaa."
Tämän takia ei ole ollut kiva lukea täältä samaa kehohaukuntaa viime kuukausina.
Eihän Nellaa ole haukuttu. Täällä on ihailtu Nellan runsastuneita reisiä ja peppua. Tosin muutos on ollut uskomattoman nopea.
Kuka uskoo että Erikan hahmo on oikeasti raskaana?
Nuoli ylös = kyllä ja alas = En.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän Nellaa ole haukuttu. Täällä on ihailtu Nellan runsastuneita reisiä ja peppua. Tosin muutos on ollut uskomattoman nopea.
No toikin otetaan haukkumisena ja ahdisteluna. Itse olisin otettu jos mua kuvailtaisiin noin.
Jutta Korhonen
Mua saatte kyllä kommentoida. Kattokaa nyt näitä tissejä ja tätä pyllyä, ihanat eikö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itteeni ihmetyttää vain ja ainoastaan turha provoaminen. Roolipelit ja laulut ovat ok, mutta onko sitä jotenkin vähän väliä nostaa esille vastakkain asetteluita. Keskittykää jokainen omiin kirjoituksiin. Turha alkaa vääntämään mistään viestien pituuksistä väkisin, kun kukaan ei ole pariin päivään laulanut. Jos annettaisi kaikkien olla ja keskitytään omiin viesteihin. Se jos mikä kuulostaa sellaiselta, että "Minä tässä nyt sanon näin, koska tiedän tästä repeävän riita" jne.
Aika usein ne riidat on kyllä alkaneet spekuloijien suunnalta kun joku taas jaksaa valittaa miten roolipelit ärsyttää ja niitä kirjoittelee vain yksi ihminen.
Onko kuitenkin mahdotonta kirjoittaa roolipeli -ketjuun?
Eikö se olisi kaikille "roolipelaajillekin" mukavampaa, että voi leikkiä omiensa kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itteeni ihmetyttää vain ja ainoastaan turha provoaminen. Roolipelit ja laulut ovat ok, mutta onko sitä jotenkin vähän väliä nostaa esille vastakkain asetteluita. Keskittykää jokainen omiin kirjoituksiin. Turha alkaa vääntämään mistään viestien pituuksistä väkisin, kun kukaan ei ole pariin päivään laulanut. Jos annettaisi kaikkien olla ja keskitytään omiin viesteihin. Se jos mikä kuulostaa sellaiselta, että "Minä tässä nyt sanon näin, koska tiedän tästä repeävän riita" jne.
Aika usein ne riidat on kyllä alkaneet spekuloijien suunnalta kun joku taas jaksaa valittaa miten roolipelit ärsyttää ja niitä kirjoittelee vain yksi ihminen.
Eikö se olisi kaikille "roolipelaajillekin" mukavampaa, että voi leikkiä omiensa kanssa?
Edelleenkin yksi roolipelin idea on kritisoida nykyistä tasoa, kuinka Dahliakin ajattelisi surkeasta sviitistä.
Vierailija kirjoitti:
Ulla Taalasmaa
Skandaaliuutisii! Dahlia oli painanut netissä jotain hämärää linkkiä ja menetti sen takia kaikki rahansa jollenkin huijarille! Tulin heti kertoo ku kuulin. Hyh hyh!
Dahlia Mustavaara
Taidat itse olla noin helposti höynäytettävissä. Minä en mitään epämääräisiä sähköposteja availe tai nettisivuja selaile. Luksustuotteiden verkkokauppoja kylläkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kun ei kukaan kirjoita sinne! Ja asenteesi on aika syrjivä, ihan kuin meitä olisi oikein haukkua.
Dahlia Mustavaara
Musta tulis seurapiireissä hylkiö, jos siellä tiedettäisiin, että mä olen asunut Amandan ahtaassa kopissa ja nyt sitten kosteusvaurioisessa sviitissä.
Dahlia Mustavaara
Se pervoileva ja häiriintynyt narsismiin taipuvainen juristi saa tuntea nahoisssaan kuka on Dahlia Mustavaara ja mistä meidän bisnesosaaminen on tehty! 🥂
Eikö se jo kerro jotakin, että kukaan ei halua kirjoittaa sinne roolileikkipeliketjuun!
Eli kun kukaan ei leiki roolipelaajien kanssa niin heidän mielestään se oikeuttaa pilaamaan normaalin keskusteluketjun!
Kuka tässä oikein "syrjii"?!?
Vierailija kirjoitti:
Eikö se jo kerro jotakin, että kukaan ei halua kirjoittaa sinne roolileikkipeliketjuun!
Eli kun kukaan ei leiki roolipelaajien kanssa niin heidän mielestään se oikeuttaa pilaamaan normaalin keskusteluketjun!
Sarja on niin surkea että roolipelaaminen on järkevämpää kuin esim Kristiinan pilaamista Laiteloista spekulointi, ikuiset suhdekiemurat ja kolmiodraamat.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin pilaamaan? Sen kun hypitte ne viestit yli. Voitte keskittyä omiin arvokkaisiin kommentteihinne.
Kyllä siellä roolipeliketjussakin kommentoidaan vielä toisinaan. Karin ja Maarit melko aktiivisesti.
Tuotanto saisi tuoda sen Mustavaaran kartanon remontin, Beigen sekä Ullan ja Dahlian siskot ja muut paremmat hahmot niin ehkä sitten voi roolipeluut ainakin vähentyä kun ei tarvitse huonosta laadusta turhautumista käyttää siihen.
Mulla on sellainen ajatus, että Aaron hahmon totaalisen muutoksen takana on saattanut olla ihan näyttelijä Teemu Lehtelän oma toivomus. Oli vuosikaudet esittänyt pahaa Aaroa ja välillä Eeroa. Vanalana ja Vaalanteen. Poliisina ja pappina. Varmaan tämä aiheutti jotain ongelmaa siviilielämässäkin. Voi olla kysymys myös ihan muutoshalusta.
No Aaro päätetty sitten muuttaa ihan perin pohjin jotta pahan Aaron painolastista päästään pois. Keksittiin käsittämätön tutkintavapaus ja täysin rangaisettomuus. Katsojille Aaron muuttumista perusteltiin muistin kadottamisella. Kun paha ei muista enää olevansa paha. Aaro päätettiin muuttaa hajamieliseksi ja höpsöksi Aaroksi joka puhuu kirjakieltä ja toistelee sanoja kuten niin niin tai vaikkapa kyllä kyllä. Aaron pukeutuminenkin muuttui jotenkin liberaalimaksi. Kaulahuivit ja useimmiten punaiset tai oranssit housut. Ja tietty Aaron hyvin liberaalia arvomaailma verraten Ismo tai Lasse.
Sitten sarjassa varmaan huomattiin, että sarja muuttui jotenkin tylsäksi kun Aaro pahis poistui ja aina ei voinnut tuoda jotain Lauri vainoojia sarjaan. Keksittiin paha Noel. Olihan Noelissa jo aiemminkin ilkeä puolensa mutta sitten siitä rakennettiin ikään kuin uusi, manipuloiva Aaro. Tämä taisi tapahtua sen jälkeen kun Elina oli huumannut Noelia ja Noel alkoi vastahuumaamaa Elinaa kun tämä selvisi sille. En tiedä oliko tämä joku hetken ajatus castingilta vai pitkän juoksun kehitys hahmossa.