Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58112)
Vierailija kirjoitti:
Juhlavuosi tulee olemaan pettymys. Susu-faneille riittävän hyvä.
Tämäkö muka ei ole kiusaamista? Haukutaan epäsuorasti kaikkia jotka ei ole sinun kanssa samaa mieltä.
Ja ei, en pidä Sususta mutta nämä viestit ovat vähän turhia.
Salkkarit on ollut todella cringeä kevään 2020 jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Siis tulivatko Ismo, Kalle ja Sampo Rodokselta Tampereen kautta. Vuokrasivat auton ja ajoivat Tampereelta Helsinkiin, niin miten ihmeessä ne päätyvät Keravalle ? Ei oo ihan matkan varrella.
Lensikö lentokone sumussa Helsingin ohi ja päätyi Tampereelle?
Rantabaarin voisi uusia alusta asti Salkkareiden tilalla. Siinä sentään on jotain järkeä, eikä typerää Ismoa säheltämässä.
Vierailija kirjoitti:
Suuteleeko Aaro Juttaa vai jääkö se kömpelöksi yritykseksi?
Onko kenelläkään tietoa?
Dahlian seurapiirit voisi syödä kaikki mumisevat ja surkeat hahmot elävältä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle Kallen hahmo on tärkeä henkilökohtaisella tasolla. Seksuaalisuuteni ja kipuilun kautta pystyn samaistumaan Kalleen. Näen itsessäni ja Kallessa hyvin paljon samoja piirteitä ja ajatusmalleja. Sitä kautta olen tajunnot omia heikkouksiani ja hyviä puoliani. Saan paljon iloa ja voimaa hahmosta. Sen takia Kalle on minulle merkityksellinen hahmo. Juonikuviot ovat toissijaisia asioita. Ymmärrän ettei muille välttämättä näyttäydy samalla tavalla, koska ei ole sitä tietynlaista yhteyttä. En ole Petelle koskaan suoraan pistänyt palautetta, kun ajattelen olevani lähinnä nolo. Siksi en toivo koskaan Kallen lähtöä. Ymmärrän tietenkin jos Pete haluaa itse mennä eteenpäin joskus ja se on enemmän kuin ok.
Pete varmasti arvostaisi mukavaa palautetta. Taitaa olla sellaisesta otettu. Sami Uotila joskus storyssa näytti pukkariaan ja sanoi seinällä olevien piirroksien olevan fanilahjoja Petelle. He jakavat siis saman loossin studiolla.
Tamara antaa opetuksen Ismolle ja tekee piikkikoroilla pahaa jälkeä sille raukalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suuteleeko Aaro Juttaa vai jääkö se kömpelöksi yritykseksi?
Onko kenelläkään tietoa?
Meinasi suudella, mutta ei suudellut.
Tamara
Sen Joanna Lumijoen keinonahkahousut on niin halvat että ne ei kestä edes mun kynnen raapasua!
Tamara
Huonojen hahmojen siivoaminen, se on töiden aatelia!
Vierailija kirjoitti:
Sepon vierailu/paluu on kiva, mutta häiritsee näiden tapahtuvan aina satunnaisesti. Seppoa oltaisi monta kertaa kaivattu käymään Elinan huoltajuusprosessin ja vankilaan joutumisen myötä. Seppo ei taida osallistua ristiäisiin kuten Ullaakaan ei näy. Ainoina vieraina jaksokuvien mukaan on Ismo, Sampo ja Kalle. Salla on myös pakottanut kaikki töissä olevat työntekijänsä paikalle eli Lassen, Danielan, Ainon ja Mikin. Eikö Akista tulekaan kummia? Sehän olisi voinut käydä kun Aki on Karin hyvä ystävä. Vai tuleeko Kallesta ja Samposta lennossa lapsen kummeja? Unohdetaanko kummiasia?
Ainakin Gunnar näkyy olevan paikalla sylikummina. Voi olla että juuri tämän takia Ullakaan ei osallistu lapsenlapsensa ristiäisiin, koska eivät edelleenkään ole Gunnarin kanssa väleissä. Elinakaan ei sattuneesta syystä ole paikalla. Olisi ollut mukavaa jos Mirkku tai Ressu olisi tullut ristiäisiin, mutta eipä taida kumpikaan osallistua. Kunpa edes Oona tulisi katsomaan uutta pikkuveljeään.
Tamara
Mä siivoan kaikki luntut siitä turhasta sarjasta!
Tamara
Mä en kallistuis koskaan Evaan, vaikka olisin kallellani kolojen suuntaan!
Tamara
Salla hiljenee mun käsittelyssä!
Dahlia Mustavaara
Tamara on juuri oikea hyeena minun avukseni ajamaan kaikki surkimukset pois täältä!
Vierailija kirjoitti:
Rantabaarin voisi uusia alusta asti Salkkareiden tilalla. Siinä sentään on jotain järkeä, eikä typerää Ismoa säheltämässä.
Ärsyttää vieläkin kun Rantabaari ei voinut alkaa ajallaan syyskuussa tuttuun tapaan. Vielä enemmän ottaa päähän se, ettei missään ole kerrottu minkä takia kauden julkaisua lykättiin. Tykkään kyllä myös Salkkareista, mutta Rantabaarissa on realistisemmat juonenkäänteet sekä oikeasti mielenkiintoisia ja koukuttavampia juonikuvioita. Hahmojen väliset salaisuudet yleensä aina paljastuvat ennen pitkää, eivätkä jää vuosikausiksi roikkumaan. Toivottavasti tämä uusikin kausi pysyy edes siedettävällä tasolla ja on todella odotuksen arvoinen.
Tamara
Voi Ismo, mä kutsun mun siskon paikalle tekemään susta lopun jos sä et häivy täältä ja kauas!
Juhlavuosi tulee olemaan pettymys. Susu-faneille riittävän hyvä.