Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58112)
Maarit Salin
Sitä ennen mä haluan keskustella tosta Pupusta! Pupu on ihan palvelija, se on on ihana, mutta kukaan ei nää millanen kriminaali se on, en edes minä vaikka mä tiedän!
Maarit Salin
Voi hellanlettas minkälaiset ideat niillä käsikirjoittajilla on!
Siis tulivatko Ismo, Kalle ja Sampo Rodokselta Tampereen kautta. Vuokrasivat auton ja ajoivat Tampereelta Helsinkiin, niin miten ihmeessä ne päätyvät Keravalle ? Ei oo ihan matkan varrella.
Siis tulivatko Ismo, Kalle ja Sampo Rodokselta Tampereen kautta. Vuokrasivat auton ja ajoivat Tampereelta Helsinkiin, niin miten ihmeessä ne päätyvät Keravalle ? Ei oo ihan matkan varrella.
Ulla Taalasmaa
Piloil tää on koko sarja!
Surkea sarja ansaitsee loppua.
Naaman vääntelyä ei kukaan jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Ajoivat kolmostietä Helsinkiin. Autoon tuli vika ja siksi olivat Ramin baarissa. Tosiaan ei ole ihan matkan varrella. Ellei Ismo jostain syystä koukannut jossain kohtaa 45 tien kautta, jossa ei kauheasti järkeä ole :D
Nykyinen Ismo on myötähäpeää aiheuttava hahmo ja ansaitsee poistua vaikka Enoon.
Lapset tykkäävät varmasti Ismosta.
Ismo saisi sitä ennen pistää sen kauppansa päreiksi.
Sepon vierailu/paluu on kiva, mutta häiritsee näiden tapahtuvan aina satunnaisesti. Seppoa oltaisi monta kertaa kaivattu käymään Elinan huoltajuusprosessin ja vankilaan joutumisen myötä. Seppo ei taida osallistua ristiäisiin kuten Ullaakaan ei näy. Ainoina vieraina jaksokuvien mukaan on Ismo, Sampo ja Kalle. Salla on myös pakottanut kaikki töissä olevat työntekijänsä paikalle eli Lassen, Danielan, Ainon ja Mikin. Eikö Akista tulekaan kummia? Sehän olisi voinut käydä kun Aki on Karin hyvä ystävä. Vai tuleeko Kallesta ja Samposta lennossa lapsen kummeja? Unohdetaanko kummiasia?
Leipäkorit ja pussukat roskikseen! 😡
Joku sanoi Kallea tyhmäksi, mutta kyllä se Ismo on tyhmä.
Nykyinen laatu tahraa Tyyne Puustisen muiston.
Tommi Tiihonen
Nyt ulkolavaste on mennyttä, Rebekka Liekan muistolle! 🔥
Selma Viljanen
Minäkin olen sitä mieltä että Dahlia ansaitsee hieman sofistikoituneemman sarjan!
Susu-fanit taputtavat kevään ensimmäiselle ja surkealle jaksolle.
https://youtube.com/shorts/HLYUXwLIChQ?si=V03JliWUdcDUq-Gf
Tätä varten on tiktok 🥒💦
Minulle Kallen hahmo on tärkeä henkilökohtaisella tasolla. Seksuaalisuuteni ja kipuilun kautta pystyn samaistumaan Kalleen. Näen itsessäni ja Kallessa hyvin paljon samoja piirteitä ja ajatusmalleja. Sitä kautta olen tajunnot omia heikkouksiani ja hyviä puoliani. Saan paljon iloa ja voimaa hahmosta. Sen takia Kalle on minulle merkityksellinen hahmo. Juonikuviot ovat toissijaisia asioita. Ymmärrän ettei muille välttämättä näyttäydy samalla tavalla, koska ei ole sitä tietynlaista yhteyttä. En ole Petelle koskaan suoraan pistänyt palautetta, kun ajattelen olevani lähinnä nolo. Siksi en toivo koskaan Kallen lähtöä. Ymmärrän tietenkin jos Pete haluaa itse mennä eteenpäin joskus ja se on enemmän kuin ok.