Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58112)

Vierailija
50681/58112 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara

Sarjan katsojien selkäranka on murentunut atomeiksi. No, mikä ihme se olisi jos Susu Honkasen paluu saa hyppimään riemusta.

Vierailija
50682/58112 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä Erikan rooli on sarjassa?

Erika tulee keittiöön ja häntä ohjeistetaan, ettei sitten kannata haksahtaa tällaisiin Karin kaltaisiin renttumiehiin. Erika tulee taas keittiöön ja häntä ohjeistetaan, ettei sitten kannata haksahtaa tällaisiin Kristianin kaltaisiin pahoihin poikiin (lol, kun kyseessä on feminiinen Krisu).

Yleensä tuollaiset tilanteet Salkkareissa tarkoittaa sitä, että Erika kiinnostuu juuri siitä miehestä, josta häntä varoitellaan. Mutta tuskinpa nyt, kun Erikalle on kai varattu kiltti Matias?

Edelleen epäselvää onko Erika oikeasti raskaana vai ei? Ja jos on, milloin aikoo tehdä sen abortin?

Tottakai Erika kiinnostuu ns. pahasta pojasta eikä Matiaksen kaltaisesta limupojasta. Ei ainakaan vielä koska ensin Erikan pitää kokea pihliksen kuvioissa pikku tuhmuuksia ja syntiä. Myöhemmin ehkä Matias pelastaa Erikan jostain pulasta ja saattaa rakkaus syntyä. 

Ei Erika ole raskaana. Huijasi vain Henrikkiä että sai sen juonimaan itsensä hyväksi. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50683/58112 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara

Nyt Seilis näytät mihin pystyt! Sitä rupusakin suosimaa kahvilaa ei enää jatketa, vaan tilalle rakennetaan minun kartanon lavasteet!

Vierailija
50684/58112 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maarit Salin

Matiasta ja Erikaa, huoh ja terve!

Vierailija
50685/58112 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sampon ja Kallen kannattaisi nyt äkkiä karata johonkin hotelliin kahdestaan, kun ovat Helsingissä. Kummallakin oletettavasti on olemassa olevaa sairaslomaa/lomaa jäljellä, kun etuajassa tulivat ja Sampolla kipsi. 

Turha luulo. Ei persekärpäsestä eroon pääse. Sehän rakastaa paska hajua liikaa. Siksi sitä sanotaankin persekärpäseksi. 

Vierailija
50686/58112 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sampon ja Kallen kannattaisi nyt äkkiä karata johonkin hotelliin kahdestaan, kun ovat Helsingissä. Kummallakin oletettavasti on olemassa olevaa sairaslomaa/lomaa jäljellä, kun etuajassa tulivat ja Sampolla kipsi. 

Turha luulo. Ei persekärpäsestä eroon pääse. Sehän rakastaa paska hajua liikaa. Siksi sitä sanotaankin persekärpäseksi. 

Dahlia Mustavaara

Se Ismon nurkissa pyörivä aikamiespoika on myös sellainen nahjus. Ei mikään ihme että sellainen takertuva isäpersoona ottaa tilanteesta kaiken irti!

Vierailija
50687/58112 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalle ja Ismo ei oo puhunu toisilleen koko reissun jälkeen joten Ismo voi jäädä mököttämään keskenään 😂

Vierailija
50688/58112 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän se johtaa kun Ismo on ollut liian kauan mukana. Tehty tuollainen lapsellinen iilimato, joka menisi varmaan naimisiinkin Kallen ja Sampon kanssa, mikäli vain polyamorinen avioliitto olisi laillinen.

Vierailija
50689/58112 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän se johtaa kun Ismo on ollut liian kauan mukana. Tehty tuollainen lapsellinen iilimato, joka menisi varmaan naimisiinkin Kallen ja Sampon kanssa, mikäli vain polyamorinen avioliitto olisi laillinen.

Dahlia Mustavaara

Ismo on verijuotikas, joka imee viimeisetkin todellisuuden rippeet tästä joka arki-illoin esitettävästä roskaviihteestä.

Vierailija
50690/58112 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gunnar Mustavaara

Mun puolesta tämä naurettava sarja sais upota vaikka suohon!

Vierailija
50691/58112 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juulia Autio

Tämä sarja ei oo mitään muuta kuin Maikkarin konkurssissa siipeilevä pennitön kasa vanereita!

Vierailija
50692/58112 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara

Jonkun pitäis laittaa Laitelat ruotuun! Ehkäpä lähettää se koko kommuunin väki hevoskärryillä Pohjois-Karjalaan.

Vierailija
50693/58112 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että tulee muukin palaaja/vierailija kuin Seppo. 

Vierailija
50694/58112 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Dahlia Mustavaara

Jonkun pitäis laittaa Laitelat ruotuun! Ehkäpä lähettää se koko kommuunin väki hevoskärryillä Pohjois-Karjalaan.

Sabrina Mustavaara

Mä olen sinun kanssasi samaa mieltä! Se Noel voitaisi pistää julkisen nöyryytyksen alle, nimittäin mulla on turvakameran kuvaa siitä hetkestä kun se harrastaa pervoa toimintaa sen uuden koulutytön kanssa.

Vierailija
50695/58112 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dahlia Mustavaara

Sabrina Mustavaara

Mä olen sinun kanssasi samaa mieltä! Se Noel voitaisi pistää julkisen nöyryytyksen alle, nimittäin mulla on turvakameran kuvaa siitä hetkestä kun se harrastaa pervoa toimintaa sen uuden koulutytön kanssa.

Dahlia Mustavaara

Sinun jääräpäisyydestä on ollut kerrankin hyötyä! Mä tilaan tämän tuppukylän kalleimman samppanjapullon kun mä näen sen Noelin ilmeen.

Vierailija
50696/58112 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuteleeko Aaro Juttaa vai jääkö se kömpelöksi yritykseksi? 

Vierailija
50697/58112 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teiniosasto on ainut porukka, joka ei aidosti kiinnosta yhtään millään tasolla. Heihin voisi saada jonkinlaista kiinnostavuutta jos vaikka porukan tietokonenörtti Matias ryhtyisi yhdessä selvittämään äitinsä kohtaloa. Ehkäpä voisivat löytää jonkun tekoälyn tai googlen kuvahaulla jonkun lomakuvan Ramin kanssa. Siitä sitten alkaisivat selvittämään, missä kuva on otettu ja miten löytäisivät äitinsä. 

Vierailija
50698/58112 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tamara

Mä ajan kaikki luntut ulos tästä sarjasta! Voi Eva, Nella, Joanna, Hani, Salla, Laila, Jutta, Susu. Jokainen saa yksitellen tulehtua mun tyttöjen väliin, hahahahah!

Vierailija
50699/58112 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Dahlia Mustavaara

Se Ismon nurkissa pyörivä aikamiespoika on myös sellainen nahjus. Ei mikään ihme että sellainen takertuva isäpersoona ottaa tilanteesta kaiken irti!

Joo. Tavallaan Kalle on jopa nahjus verraten Ismon jos kriteereinä on oman pään pitäminen ja päätöksentekokyky. 

Vierailija
50700/58112 |
10.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surkea sarja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi