Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58278)

Vierailija
50061/58278 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minne Daniela on kadonnut Amandasta? Nyt kun Aino ja Miki on töissä Amandassa, niin ikää Danielaa ei tarvitse siellä näkyä ja Lasse voi lampsia työn ja kotinsa välillä ihan miten huvittaa. Miten se työvoimapula parani kun Sampo ja Daniela vaihtui Ainoon ja Mikiin.

Yhtäkkiä Miki ja Aino ovat keskenään hemmetin frendillisiä. 

Toi Mikin jatkuva anteeksi pyyntely vitut*aa. 

Danielalla on nyt vaikeaa, kun piti väkipakolla tunnustaa, että oli pettänyt Henrikin kanssa Noelia. Ei pysty keskittymään työntekoon, kun parisuhdeasiat kuormittavat mieltä. Hyvä kuitenkin, että työvoimapulaa poteva ala sai nopeasti pari tuuraajaa tiskin taakse. 

Samaa se on kaupungin molemmilla rikospoliiseilla. Työpaikalla pohditaan vaan vanhemmuus- ja ihmissuhdeasioita eikä rikosten tutkinnoista ei tule mitään. Välillä käydään kentällä ottamassa kiinni myymälävarkaita ja muita kulkijoita, vaikka se olisi järjestys- ja partiopoliisien hommia. 

Vierailija
50062/58278 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henrikin seisova siitin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
50063/58278 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nella ja Viola olivat jo pitkään tunteneet toisensa naapureina, mutta heidän välillään oli aina ollut erityinen yhteys. Eräänä viikonloppuna Viola soitti Nellalle ja ehdotti, että he menisivät yhdessä saunaan. Nella suostui innokkaasti, ja he sopivat tapaavansa saunan pukuhuoneessa myöhemmin samana iltana.

Kun he saapuivat pukuhuoneeseen, he riisuivat hitaasti. Tunnelma oli jännittynyt, mutta samalla täynnä odotusta. Nella ja Viola katsoivat toisiaan syvälle silmiin, ja heidän hymynsä paljastivat salaisen kaipuun toisiinsa.

He astuivat saunaan ja tunsivat lämmön ympäröivän itsensä. Saunominen oli rentouttavaa ja samalla antoi heille mahdollisuuden puhua syvemmin toisilleen. He kertoivat toisilleen unelmistaan, peloistaan ja toiveistaan.

Saunan jälkeen he menivät takaisin pukuhuoneeseen, Nella kääntyi Violan puoleen ja sanoi hiljaisella äänellä: "Tiedätkö, Viola, olen aina tuntenut erityistä yhteyttä sinuun.

Bro käytti tähän oikeesti aikaa

Vierailija
50064/58278 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen sen teille jo monta kertaa sanonut. Pipsa palaa alkuvuodesta 2024!

Vierailija
50065/58278 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nella ja Viola olivat jo pitkään tunteneet toisensa naapureina, mutta heidän välillään oli aina ollut erityinen yhteys. Eräänä viikonloppuna Viola soitti Nellalle ja ehdotti, että he menisivät yhdessä saunaan. Nella suostui innokkaasti, ja he sopivat tapaavansa saunan pukuhuoneessa myöhemmin samana iltana.

Kun he saapuivat pukuhuoneeseen, he riisuivat hitaasti. Tunnelma oli jännittynyt, mutta samalla täynnä odotusta. Nella ja Viola katsoivat toisiaan syvälle silmiin, ja heidän hymynsä paljastivat salaisen kaipuun toisiinsa.

He astuivat saunaan ja tunsivat lämmön ympäröivän itsensä. Saunominen oli rentouttavaa ja samalla antoi heille mahdollisuuden puhua syvemmin toisilleen. He kertoivat toisilleen unelmistaan, peloistaan ja toiveistaan.

Saunan jälkeen he menivät takaisin pukuhuoneeseen, Nella kääntyi Violan puoleen ja sanoi hiljaisella äänellä: "Tiedätkö, Viola, olen aina tuntenut erityistä yhteyttä sinuun. En voi kie

Hieno tarina! Voitko kirjoittaa seuraavaksi Noelin runkkauksesta toimistolla? 

Vierailija
50066/58278 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taasko se Daniela jättää työt väliin yks kaks kun tulee vaikea tilanne? Niin se teki Moosessakin. Häneen ei ole luottamista.

Vierailija
50067/58278 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta se kevät 2024 tulee! Pipsa, me olemme valmiit! 😍

Vierailija
50068/58278 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta Korhonen

Jos yhteistyö Romppaisen kanssa ei ala sujumaan, niin joudun luultavasti antamaan hänelle potkut. Onneksi Kikkis vaikuttaa ymmärtäväiseltä. 

Vierailija
50069/58278 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutta Korhonen

Jos yhteistyö Romppaisen kanssa ei ala sujumaan, niin joudun luultavasti antamaan hänelle potkut. Onneksi Kikkis vaikuttaa ymmärtäväiseltä. 

Romppainen

Minä voin antaa sinulle potkut. Olen johtokunnan puheenjohtaja ja hallintojohtaja!

Vierailija
50070/58278 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta se kevät 2024 tulee! Pipsa, me olemme valmiit! 😍

Pipsa korvaa toivottavasti Jutan ja monen muun surkean hahmon.

Vierailija
50071/58278 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ziisus nuo Mikin ns.peitetehtävät ovat typeriä! Kaveri siis ilman palkkaa ja ilman poliisin virkaa tekee poliisin töitä. Muutenkin tuo tökkii pahasti. Miksi ei Polvijärveä tuoda takaisin tuomaan ryhtiä tuonne? Oli jälleen muuten jossain mainoksessa eli olisi varmasti saatavana.

Kun tässä sarjassa on unohdettu niin monta asiaa niin miksi tuokin typerä Ainon keissi on kuukausia myöhemmin raahattu takaisin? Joo, alkuperäiset syyt tiedetään miksi juttu oli poissa, mutta ei sitä olisi kaivattu sitten lainkaan takaisin, koska sarjassa on tapana unohtaa merkittäviäkin tapauksia kuten nyt esim. jotkut Aaron touhut.

Yksi juttu muuten missä ei myöskään ole siis mitään järkeä ovat kohtaukset kuten Nella kävelemässä tilanteeseen missä Eetu ja Eva ovat. Hän kävelee aukeaa tietä heitä kohti eli kuka tahansa olisi nähnyt sen jo vähintään puoli minuuttia ennen mutta tässä sarjassa kaikki ovat puusilmiä ja hahmot ilmestyvät tyhjästä.

Vankilassa istunut woke-trio on muuten aivan uskomattoman rasittava jeesusteluineen.

Vierailija
50072/58278 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi heikko moka näissä on hahmojen epäloogisuus. Eetu selitti Evalle että haluaisi olla rallikuski. Koko ajan kaveri on naama murjottaen surrut vaimoaan joka menehtyi Eetun kolarin seurauksena ja haluaa olla rallikuski.

Vastaava oli aikoinaan Tuukan kohdalla. Olivat alkuvaiheissa siellä jollain mökillä jossa Tuukka pelotteli Cindyä huumormielessä. Myöhemmin käy ilmi miten Tuukan vanhemmille oli käynyt ja miten traumatisoivaa se oli hänelle ollut ja siihen peilaten se mökin pelottelu oli täysin pielessä.

Vierailija
50073/58278 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutta Korhonen

Romppainen

Minä voin antaa sinulle potkut. Olen johtokunnan puheenjohtaja ja hallintojohtaja!

Jutta Korhonen

MÄ OLEN SAIRAALAN JOHTAJA. Joten nyt kannattaa varoa kenelle isottelet.

Vierailija
50074/58278 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta on sairaalan johtaja!! Nyt Romppainen voisi pitää suunsa kiinni!!!

Vierailija
50075/58278 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kikkis

Nyt Romppainen teet jotain tälle Jutan hullutukselle!

Vierailija
50076/58278 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva Tamminen

Jutta ei oo tehny mitään väärää. Se vaan haluaa että kaikillla on hyvä olla täällä.

Vierailija
50077/58278 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oona Kiviranta

En oo tulossa takas mitään ulkolavastetta kolkuttelemaan.

Vierailija
50078/58278 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en valitettavasti edes jaksaisi yllättyä, vaikka palaavalla hahmolla meinattaisi Susua. Yksi syksyn viimeisien jaksonimien joukossa oleva jakso on Kervo kervo kuvastin. Kervo on ruotsin kielellä Kerava. Vaikuttaa, että tuota Susu-Pauliinaa vedetään viikko kaupalla. Kalle on varmasti yksi eksiin koskeva, mutta toivottavasti rahahuijaus paljastuu. Mikäli tätäkin ei lakaista maton alle ja muiden silmissä Kalle on pelkkä tarinan pahis.

Vierailija
50079/58278 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos palaava hahmo on Susu, niin se viimeistään kertoo sen ettei Seilikseenkään voi luottaa pätkän vertaa.

Vierailija
50080/58278 |
07.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko syyskauden viimeiselle viikolla vielä niiden kolmen lisäksi kaksi jaksoa? Tällä hetkellä viimeisellä viikolla on kolme jaksoa, mutta jostain olen kuullut, että viimeisellä viikolla tulisi viisi jaksoa.

Pressin mukaan tulee viisi jaksoa. Viimeisen jakson nimeä ei ole julkaistu.

4513 - Piristävä vaunulenkki

4514 - Kervo kervo kuvastin

4515 - Tutkimattomat ovat rouvan tiet

4516 - Kyllä rikas keinot keksii

4517 - 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi seitsemän