Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58284)
https://youtu.be/Ho14C34UoEM?si=msHtAkykoF0i9l3r
Mira tuli tunnetuksi karmeista vaatteista.
Kevään jaksot alkaa 29.1.2024
Pihlajakadun kevät on kuin hääpuku: uutta, vanhaa, jotain sinistä, jotain lainattua. Eikä suurintakaan unohdeta itse rakkautta. Vanha suola vaan janottaa, miten on niin vaikeaa pitää näppinsä erossa existä? Kuka lähtee kohti horisonttia ja kuka puolestaan avaa pitkästä aikaa Pihlajakadun oven?
Save the date: Salatut elämät täyttää 25 vuotta 25. tammikuuta 2024, ja juhlapäivää vietetään aivan erityisellä tavalla.
Rantabaaria ei mainittu, mutta kaipa se alkaa sitten joskus pyöriä?
Vierailija kirjoitti:
Pihlajakadun kevät on kuin hääpuku: uutta, vanhaa, jotain sinistä, jotain lainattua. Eikä suurintakaan unohdeta itse rakkautta. Vanha suola vaan janottaa, miten on niin vaikeaa pitää näppinsä erossa existä? Kuka lähtee kohti horisonttia ja kuka puolestaan avaa pitkästä aikaa Pihlajakadun oven?
Save the date: Salatut elämät täyttää 25 vuotta 25. tammikuuta 2024, ja juhlapäivää vietetään aivan erityisellä tavalla.
Tuo palaaja on kyllä joku muu kuin Susu, eikä Susu edes ole niin pitkään ollut poissa. Sarjaankin on jo palannut, ei tosin vielä sinne Pihlajakadulle. Joku oikeasti vuosia poissa ollut tekee paluun. Miten noin myöhään jatkuu kun tuohan on vasta juhlapäivän jälkeen. Olisi nyt edes jatkunut 25.1.2024. Tuossahan on vain muutama päivä ja ehkä kaksi jaksoa niin ei kai sillä suurempaa väliä olisi ollut. Ihmetyttää nyt tämä.
Vierailija kirjoitti:
Evalla on sininen pusero päällä kun juttelee Kristianin kanssa, ilmeisesti sairaalassa.
Salkkarit otti viime vuonna tavaksi alkaa loppukuusta. Ei tossa mitään erikoista. Harmi toki, että pitää odottaa. Siinä on kuukauden mittainen tauko.
Mulla tuli vain mieleen Siniseen. Mutta niillä nyt on ihan omat sanaleikkinsä aina.
Palaaja on kuitenkin joku Kristiina.
Tuskin tuolla pelaajalla myöskään Petriä tarkoitetaan. Petrihän ei koskaan edes asunut Pihlajakadulla. Mutta jos se ns. palaaja onkin se Lilja, joka vihdoin näyttäytyy sarjassa ihan nimen kanssa. Itse uskon monen muun tavoin, että se sairaanhoitaja Kikkis on Lilja ja aikoinaan asunnossa on asunut joku toinen Lilja. Liljojen suku omistaa tuon asunnon.
Vierailija kirjoitti:
Rantabaaria ei mainittu, mutta kaipa se alkaa sitten joskus pyöriä?
Ehkä Rabasta kerrotaan Salkkareiden kevätkauden pressitilaisuudessa tammikuussa? Toivottavasti tämäkin alkaisi jo alkuvuodesta. Eilen tuli virallisesti tieto siitä, että 6. kausi alkaa vasta ensi vuoden puolella. Toivon koko sydämestäni ettei kausi ala vasta ensi vuoden syksyllä. Vieläkään ei ole missään kerrottu miksei kausi alkanut tuttuun tapaan syksyllä.
Lari voisi tehdä paluun. Lari olisi paras mies Kallelle.
Onko syyskauden viimeiselle viikolla vielä niiden kolmen lisäksi kaksi jaksoa? Tällä hetkellä viimeisellä viikolla on kolme jaksoa, mutta jostain olen kuullut, että viimeisellä viikolla tulisi viisi jaksoa.
Ehkäpä se Oona nyt tulee takaisin. Tai Laura.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo palaaja on kyllä joku muu kuin Susu, eikä Susu edes ole niin pitkään ollut poissa. Sarjaankin on jo palannut, ei tosin vielä sinne Pihlajakadulle. Joku oikeasti vuosia poissa ollut tekee paluun. Miten noin myöhään jatkuu kun tuohan on vasta juhlapäivän jälkeen. Olisi nyt edes jatkunut 25.1.2024. Tuossahan on vain muutama päivä ja ehkä kaksi jaksoa niin ei kai sillä suure
Olisiko juhlapäivänä sitten joku spesiaalilähetys suorana jakson paikalla, kuten Ismo ja Seppo show?
Pitää tulla se Vesa Mäkisen juhlaorkesteri ja Inka-Liina, muuten juhlavuoden yllätys on pettymys 😡
Itse veikkaan, että se erikoisjuttu on toinen Salkkarit-risteily. Sinne on pakko päästä, jos näin on.
Inka-Liina
Juhlaa odotetaan yhtä paljon kuin kuuta nousevaa, mä tanssin luona suuren orkesterin, kuumaa lambadaa!
Vierailija kirjoitti:
Itse veikkaan, että se erikoisjuttu on toinen Salkkarit-risteily. Sinne on pakko päästä, jos näin on.
Musta se on vähän lame toiseen kertaan, jos samantapainen risteily on ainoa juttu. Itse en sinne kuitenkaan olisi edes menossa koska en näitä nykyisiä käänteitäkään fanita niin paljon ja on kuitenkin täynnä jotain kirkuvia Susu-faneja. Liikaa näyttelijöitä joista en pidä sarjassa. Pitäisi tulla joku erikoislähetys ennen jaksojen alkua mihin saadaan vanhoja legendaarisia näyttelijöitä paikalle.
Nella ja Viola olivat jo pitkään tunteneet toisensa naapureina, mutta heidän välillään oli aina ollut erityinen yhteys. Eräänä viikonloppuna Viola soitti Nellalle ja ehdotti, että he menisivät yhdessä saunaan. Nella suostui innokkaasti, ja he sopivat tapaavansa saunan pukuhuoneessa myöhemmin samana iltana.
Kun he saapuivat pukuhuoneeseen, he riisuivat hitaasti. Tunnelma oli jännittynyt, mutta samalla täynnä odotusta. Nella ja Viola katsoivat toisiaan syvälle silmiin, ja heidän hymynsä paljastivat salaisen kaipuun toisiinsa.
He astuivat saunaan ja tunsivat lämmön ympäröivän itsensä. Saunominen oli rentouttavaa ja samalla antoi heille mahdollisuuden puhua syvemmin toisilleen. He kertoivat toisilleen unelmistaan, peloistaan ja toiveistaan.
Saunan jälkeen he menivät takaisin pukuhuoneeseen, Nella kääntyi Violan puoleen ja sanoi hiljaisella äänellä: "Tiedätkö, Viola, olen aina tuntenut erityistä yhteyttä sinuun. En voi kieltää, että tunnen jotain enemmän kuin pelkkä ystävyys."
Viola katsoi häntä syvälle silmiin ja vastasi samalla äänensävyllä: "Minäkin tunnen samoin, Nella. Olemme olleet toistemme elämässä niin pitkään, ja minulla on ollut aina tunne, että meillä on jotain erityistä."
Tässä hetkessä heidän välinen vetovoimansa tuntui ylivoimaiselta. He lähensivät huuliaan ja suutelivat toisiaan ensimmäistä kertaa. Suudelma oli intohimoinen ja täynnä pitkään pidätettyä tunteiden purkausta. Kun suudelma viimein päättyi, Nella ja Viola katsoivat toisiaan hymyillen ja tunsivat, että heidän välillään oli tapahtunut jotain merkittävää. He tiesivät, että tämä oli alkua jollekin uudelle ja jännittävälle heidän suhteessaan.
Kun heidän intohimonsa ei enää tiennyt rajoja, he päättivät siirtyä Nellan kotiin. Yö oli täynnä rakkautta ja intohimoa, ja he harrastivat rakkautta toistensa kanssa intohimoisesti.
Aamulla he heräsivät Nellan sängyssä, käpertyneinä toistensa sylissä. He tiesivät, että tämä oli uusi alku heidän yhteiselle matkalleen. He olivat valmiita tutkimaan tunteitaan ja antamaan rakkauden kasvaa entisestään. Nella ja Viola tunsivat, että tämä oli heidän tarinansa uusi luku, täynnä mahdollisuuksia ja rakkautta.
Kallen löyhkäpieru. 😡