Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58284)
Dahlia Mustavaara
Täällä on purettu jo jonkin aikaa!
Dahlia Mustavaara
Mä olen odottanutkin jo niin kauan että pääsen ihastelemaan sitä minun remontoitua kartanoani!
Dahlia Mustavaara
Ismo Laitelasta on tullut niin infantiili kuin nyt keski-iän ylittäneestä kauppiaan rassukasta kuvitella saattaa!
Oikeasti Kalle olisi varmasti voinut maksaa vaikka itse jonkun kalliimman hotellin Ismolle tai Sampo voinut pyytää miljonäärisiskoltaan lainaa. Halutaan vain tehdä muka hauskaa sisältöä, kun isä jää kytikselle.
Kalle Laitela
Kiitos paljon neuvoista, eiköhän me selvitä!
Jutta Korhonen
Olipa raskas työpäivä. Ensin se turha valitus Evasta ja sen jälkeen Romppaisen vit tuilu mun tisseistä. Saa sekin mui ja kiittää onneaan että se oli pulla jolla häntä heitin. Toivottavasti se sai hänet tajuamaan että kuka tuolla sairaalla määrää.
Ulla Taalasmaa
Näkiks mun silmäni oikein? Vilahtiko Kikkis rappukäytävässä?
Dahlia Mustavaara
Mä voin kuvitella miten se Ismo-parka pyörii siellä aikamiespoikansa hotellihuoneessa kuin verijuotikas!
Noelin kanssa saisi varmasti taivaallista seksiä.
Dahlia Mustavaara
Nyt tilaatte välittömästi minulle sen yksityiskoneen niin saan minäkin lomaa tästä vanerisesta keskitysleiristä!
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Nyt tilaatte välittömästi minulle sen yksityiskoneen niin saan minäkin lomaa tästä vanerisesta keskitysleiristä!
Salla Mattila
Sviitti on sitten tästä lähtien minun, että hus hus vaan!
Maarit Salin
Jaahas, taitaa olla aika emännän iltavellin. Kippis ja kulaus, jotta totuus unohtuisi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Salla Mattila
Sviitti on sitten tästä lähtien minun, että hus hus vaan!
Dahlia Mustavaara
Mielihyvin poistun paratiisiin, saisi palaa nämä tuppukylän mauttomat vanerihökkelit!
Noel Axelsson
Heh heh, taitaa olla aika isännän iltamällien. Nyt oikein kunnon lasti tähän toimiston pöydälle niin on mukava lähteä kotiin. Jooh, aaahhh, uuuhhh, just näin, näin se toimitusjohtaja ja pirun kova juristi runkkaa... oikein kunnolla... aaahhh!
Ehkä Ismo haaveilee siitä että saisi panna poikansa ja tämän miehen kanssa? On niitä sellaisiakin isiä olemassa. 😜
Dahlia Mustavaara
Nyt suorinta tietä lentokentälle, ennen kuin tuo painovoimainen akka saa minut hengiltä!
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Nyt suorinta tietä lentokentälle, ennen kuin tuo painovoimainen akka saa minut hengiltä!
Jutta Korhonen
Että mä nautin tästä. Ensin mä annoin sulle potkut sairaalalta, sitten Salla hääti sut Amandasta. Oikein nöyryyttävää pakomatkaa sulle!
Noel sais ottaa mut seksiorjakseen. 🤤🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Että mä nautin tästä. Ensin mä annoin sulle potkut sairaalalta, sitten Salla hääti sut Amandasta. Oikein nöyryyttävää pakomatkaa sulle!
Dahlia Mustavaara
Ole nöyrä ja työtä tekevä, että saat palkollisen edut eteesi! Minä tarvitsen vain lomaa!
Dahlia Mustavaara
Mua ei Ulla Taalasmaan pakasterasiat tai kalapuikot pysäytä!