Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58339)
Kyllä voi ohjelma olla paska. Huoh!!
Maarit Salin
Sarjan laatu nousee pilviin, kun minä Salin kuningatar, palaan päätoimittajaksi Helsinkiin!
Jaana Saarinen on yksi harvoja näyttelijöitä Salkkareista, jotka ei ole leimautunut rooliinsa. Vaikuttava elokuva oli se Äiti, jossa esitti pääroolia. Kai se on kiinni enemmän suhteista ja osaamisesta, kuin että onko Salkkareissa Maarit Salin. Lapsesta asti esiintynyt kameralle että kai sekin vaikuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä voi ohjelma olla paska. Huoh!!
Spekuloijat ilmeisesti tykkää, huoh! Oli tämä joskus hyvä, mutta ei enää.
Vierailija kirjoitti:
Tehtiinkö ilosta lasu?
Lasu sulla on prseessäsi.
Kyllähän nyt yks lasu peppuun mahtuu, vaikka poikittain. 🤭
Eikö Kalle ja Sampo h0moile kertaakaan koko matkalla? 😋
Dahlia Mustavaara
Pöyristyttävää! Mitä ihmeen juonikuvioita nämä on?!
Kallen maanjäristyspieru !!! 😡😡🤮🤮
Dahlia Mustavaara
Kajahtanut se on koko akka! En ole koskaan tavannut niin rasittavaa naista kuin se rahvaanomainen majatalon emäntä on!!
Violasta tulee virallisesti yksinhuoltaja ja Mira pysyy pitkään poissa. Mahdollisesti jopa ihan lopullisesti. Kiinnostavaa nähdä päättävätkä käsikirjoittajat jossakin kohtaa repäistä Ilon biologisen isän jostain esille. En oikeastaan tiedä mitään järkevää reittiä asian selviäiseen, koska virallisesti lapsi nimen selville halutessaan aikuisena. Periaatteessa kuka tahansa sarjan nykyisistä, vanhoista tai uusista hahmoista voisi olla isä. Kunhan on 20-45-vuotiaiden ikähaarukassa.
Jutta Korhonen
No niin, nyt minäkin pääsin piipahtamaan tänne. Oltiin tyttöjen kanssa pyllyä pyörittämässä.
Dahlia Mustavaara
Totta kai minä tarvitsen koko pullollisen. Jo pelkästään siksi että pystyn seuraamaan tätä mautonta ja ala-arvoista roskaviihdettä!
Dahlia Mustavaara
Jonkun pitäis laittaa r*skaväki ruotuun! Nimittäin he mahdollistavat koko surkean tuotannon jatkumisen!!
Vierailija kirjoitti:
Eikö Kalle ja Sampo h0moile kertaakaan koko matkalla? 😋
Kerran mutta ei sitä näytetty kuten muutenkin viikko oli melkein S tasoa. Juonikuvio jäi maanantaina tauolle.
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Jonkun pitäis laittaa r*skaväki ruotuun! Nimittäin he mahdollistavat koko surkean tuotannon jatkumisen!!
Madame Mirva
Seilis laittaa sut vielä ruotuun. Joo mä näin sen tästä kortista jo.
Vierailija kirjoitti:
Violasta tulee virallisesti yksinhuoltaja ja Mira pysyy pitkään poissa. Mahdollisesti jopa ihan lopullisesti. Kiinnostavaa nähdä päättävätkä käsikirjoittajat jossakin kohtaa repäistä Ilon biologisen isän jostain esille. En oikeastaan tiedä mitään järkevää reittiä asian selviäiseen, koska virallisesti lapsi nimen selville halutessaan aikuisena. Periaatteessa kuka tahansa sarjan nykyisistä, vanhoista tai uusista hahmoista voisi olla isä. Kunhan on 20-45-vuotiaiden ikähaarukassa.
Kyllähän Joanna oli liikuttunut. Yhtä hyvin Joanna voi myös haluta olla Ilon kanssa tekemisissä. Sitten jos joskus Lasse saa tietää, että Mira on Joannan lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Madame Mirva
Seilis laittaa sut vielä ruotuun. Joo mä näin sen tästä kortista jo.
Dahlia Mustavaara
Ollaanpas sitä nyt pahalla tuulella! Moni ei vain kestä meitä menestyjiä, pahoittavat mielensä joka asiasta!
Maarit Salin
Mä sain potkut!