Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58339)
Vierailija kirjoitti:
Violasta tulee virallisesti yksinhuoltaja ja Mira pysyy pitkään poissa. Mahdollisesti jopa ihan lopullisesti. Kiinnostavaa nähdä päättävätkä käsikirjoittajat jossakin kohtaa repäistä Ilon biologisen isän jostain esille. En oikeastaan tiedä mitään järkevää reittiä asian selviäiseen, koska virallisesti lapsi nimen selville halutessaan aikuisena. Periaatteessa kuka tahansa sarjan nykyisistä, vanhoista tai uusista hahmoista voisi olla isä. Kunhan on 20-45-vuotiaiden ikähaarukassa.
Eihän sairaalahoitoon vanhempi menetä huoltajuuttaan lapseensa🤣🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Violasta tulee virallisesti yksinhuoltaja ja Mira pysyy pitkään poissa. Mahdollisesti jopa ihan lopullisesti. Kiinnostavaa nähdä päättävätkä käsikirjoittajat jossakin kohtaa repäistä Ilon biologisen isän jostain esille. En oikeastaan tiedä mitään järkevää reittiä asian selviäiseen, koska virallisesti lapsi nimen selville halutessaan aikuisena. Periaatteessa kuka tahansa sarjan nykyisistä, vanhoista tai uusista hahmoista voisi olla isä. Kunhan on 20-45-vuotiaiden ikähaarukassa.
Eihän sairaalahoitoon vanhempi menetä huoltajuuttaan lapseensa🤣🤣🤣
Ei varmaan menetäkään, mutta jos toinen vanhempi tuijottaa tyhjyyteen psykiatrisessa sairaalassa eikä reagoi, niin käytännössä Viola on tästä eteenpäin yksin vastuussa Ilosta.
Salla Mattila
Aina kun sä lähelle tuut, mun ihana hanipöö notkahtaa. Hanipöö, hanipöö, notkahtaa. Hanipöö, hanipöö, notkahdetaanko?
Dahlia Mustavaara
Mä olen valmis uhraamaan roskasarjan laadun eteen! Oppivathan ainakin että vahvin voittaa!
Dahlia Mustavaara
Roskasarjassa esiintyminen ei kuulu mun tehtäviin! Laatusarja näyttää jo paremmalta!
Dahlia Mustavaara
Palveluskunnalla viiraa pahemman kerran, lentää nyt jonkun häiriintyneen kyökkipiian perään!
Dahlia Mustavaara
Kun kartanoa ei kuulunut, niin mä päätin purkaa lavasteita itse!
Eiks Kalle ja Sampo käy edes matkallaan mäkkärissä?
Vierailija kirjoitti:
Eiks Kalle ja Sampo käy edes matkallaan mäkkärissä?
Dahlia Mustavaara
Minä olen hämmentynyt näistä teidän Mäkkäreistä.
Linda ja tyttärensä Viola ovat raskaita tapauksia molemmat. Siinä mielessä hyvin kirjoitettu sukulaisuussuhde ja ulkonäöllisesti samankaltaisia. Kumpikin tasaisin väliajoin ovat järkeviä ja mukavia kunnes tapahtuu jotain, miksi naama on koko ajan mutrulla. Ensin Viola oli suhteellisen ymmärtäväinen ja ihmetteli miten lanssiakaan ei ole soitettu paikalle. Kunnes selvisi ettei Miralla ole Iloa sylissään alkoi reuhtominen ja syyttely. Vielä kotonakin puhui Mirasta ikävästä vaikka Linda koitti puhua psykoosista. Joonatanilla ja Lindalla tietysti uusi riita alkaa Hanista...
Anni, Aaro, Linda ja Viola kaikki ovat olleet vankilassa. Ehkäpä jopa Annin vanhemmat ovat olleet rikollisella polulla. Melkoisen värikäs sukuhaara. Välttääkö Ilo tämän, kun ei ole bio sukua vai onko Ilokin joskus linnassa.
Alapeukuttajat eivät tykkää Dahliasta. Köyhiä jotka ottavat kaiken tosissaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Alapeukuttajat eivät tykkää Dahliasta. Köyhiä jotka ottavat kaiken tosissaan 😂
Täällä on jo muutaman viikon ajan jokaista viestiä peukutettu alaspäin vähintään kerran. Oli viestin sisältö mitä tahansa eikä sillä välttämättä ole väliä. Kunhan peukuttavat. Syy on mysteeri.
Jutta Korhonen
Dahlian alapeukut ymmärrän, itseään täynnä oleva nirppanokka. Mutta omiani en. Voiko joku tosissaan olla naisten oikeuksia vastaan?
Jutta on lapsellinen. Osaakohan tuo muuta kun leikkiä ruoalla.
Dahlia Mustavaara
Mä arvasin että sä olet täällä vanerikopin täysihoidossa!
Vierailija kirjoitti:
Jutta Korhonen
Dahlian alapeukut ymmärrän, itseään täynnä oleva nirppanokka. Mutta omiani en. Voiko joku tosissaan olla naisten oikeuksia vastaan?
Dahlia Mustavaara
Ja sinä olet raivohullu amazoni! Naisten oikeuksia ei ole itsensä esittely julkisilla paikoilla!
Vai että nyt Miralla on joku psykoosi? 😂
Kallen märkäpieru 🤮 kakkahousu-Kalle 🤦🏼
Hani vihdoin tunnusti Joonatanille ja sanoi, ettei ole voinut kertoa koska JP uhkasi tappaa Ismon, Kallen ja Joonatanin. Ehtiiköhän tuossa kuviossa tilanne kärjistymään ennen JP:n poistumista johonkin tilanteeseen, jossa joku tai jotkut tästä porukasta ehtii ottaa osumaa, mutta ei kuitenkaan kuole.