Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58339)
Saga Korkiakoski
Me vietetään Mustavaara-yhtiön 50 vuotista taivalta. Täällä on aivan mahtava tunnelma!
Vierailija kirjoitti:
Saga Korkiakoski
Me vietetään Mustavaara-yhtiön 50 vuotista taivalta. Täällä on aivan mahtava tunnelma!
Sihteeri
Kyllä vaan, minäkin olen ollut täällä jo vuosikymmenet töissä! Gunnar palkkasi minut nuorena naisena sihteerikseen!
Aivan varmasti Rodoksella olisi muukin hotelli, hostelli tai paikallinen majatalo, missä olisi huone vapaana. Ismollahan oli jonkinlainen ihan pieni kassi mukana. Ei sinne kyllä kauheasti mahdu, mutta senkö kävi hakemassa kotoa? Kallen puhelinkin oli kassissa vai oliko tämä Ismolta taktikoitu keikka.
Gunnar Mustavaara
Mun puolesta Axelsson Company saisi upota vaikka suohon!
Vierailija kirjoitti:
Gunnar Mustavaara
Mun puolesta Axelsson Company saisi upota vaikka suohon!
Dahlia Mustavaara
Täsmälleen samaa mieltä! Saisi se amatööri, juristin retale vaikka upota sen konkurssinsa mukana!
Dahlia Mustavaara
Kyökkipiiat, kuulolle! Nyt menemme vandalisoimaan sen Noelin yhtiötä!
Vierailija kirjoitti:
Dahlia Mustavaara
Kyökkipiiat, kuulolle! Nyt menemme vandalisoimaan sen Noelin yhtiötä!
Maarit Salin
Hik, minäkin hik haluaisin osallistua sen hik konnan tuhoamiseen!
Roskasarja ansaitsee loppua jos parempia käänteitä ei tule!
Dahlia Mustavaara
Muistakaahan tuotanto, se minun kartanon remontti! Jos mitään ei ala kuulua, niin mun lakimiehet syö teidät elävältä!
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti Rodoksella olisi muukin hotelli, hostelli tai paikallinen majatalo, missä olisi huone vapaana. Ismollahan oli jonkinlainen ihan pieni kassi mukana. Ei sinne kyllä kauheasti mahdu, mutta senkö kävi hakemassa kotoa? Kallen puhelinkin oli kassissa vai oliko tämä Ismolta taktikoitu keikka.
Kai seuraava lento, jolla on tilaa on sattumalta sama paluulento? 😂
Susukin tuli lomalle Kreikkaan miesystävänsä kanssa ja sillä oli viereinen parveke Kallen kanssa. Kyllä he varmasti törmäävät?
Vierailija kirjoitti:
Olgan uudet suunnat taitavat olla musiikkin parissa. Jo pidemmän aikaa pistänyt selvästi musastudiolta kuvia ja puhunut biiseistä. Jopa spekuloitu, että on UMK:ssa kilpailemassa. Artistit julkaistaan ensi vuonna. Olgalla on hyvä lauluääni.
Toivottavasti lauluääni ja habitus ovat aivan toista loukkaa kuin murjottavalla ja mumisevalla Miralla.
Sitten vaan kaikki Salkkareiden tekijät, fanit ja katsojat äänestämään Mira Euroviisuihin.
Miksi tämä keskustelu on tämmöinen?Mikä tässä on ideana..
Kyllä oli Viola aivan liian tyly Miraa kohtaan. Ymmärrän, että hän säihähtu Ilon takia, mutta ei hänen olisi tuolla tavalla tarvinnut Miraa kohdella.
Vierailija kirjoitti:
Susukin tuli lomalle Kreikkaan miesystävänsä kanssa ja sillä oli viereinen parveke Kallen kanssa. Kyllä he varmasti törmäävät?
Kovin tuntuvat pojat viihtyvän hotellihuoneessaan tai sen parvekkeella, mikä vähentää törmäämisen mahdollisuutta. Varmaankin sen vuoksi Sampon piti loukata jalkansa, jotta pariskunta liikkuisi mahdollisimman vähän hotellihuoneen ulkopuolella. Auringonotto käy mukavasti parvekkeelta käsin, ja aamupalakin tilataan huonepalvelun kautta, jotta ei vaan tarvitse siirtyä hotellin ruokasaliin.
Mutta kai sentään huonenaapurit kohtaavat viimeistään paluulennolla Helsinkiin. Siinä saakin Pauliina-Susu selittää erinäisiä asioita miehelleen, kun Kalle huudahtaa iloisen tapaamisen merkiksi "Susu!" .
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä keskustelu on tämmöinen?Mikä tässä on ideana..
Että jokaisella on oikeus kirjoittaa.
Flamingo Spassa olisi ainakin Kreikkalaistunnelmaa tai Serenan ulkovesipuistossa. Tietysti suomalaiset heti tunnistaisi.
Vierailija kirjoitti:
Eikö kierukkaa yleensä suositella vain synnyttäneille naisille? Siis jos Danielalla nyt on kierukka niin tämä ihmetyttää. Jos ehkäisyn käyttäminen pitää salata niin onhan tuo nyt helpompaa kuin kuin ehkäisypillerit. Toki odotan käännettä, jossa Noel löytää Danielan ehkäisypillerit, heittää ne pois ja korvaa joillakin pastilleilla tai särkylääkkeillä. Jossakin sarjassa, en ole varma onko juuri tässä tällainen käänne on ollutkin. Toki Camillakin käytti salaa ehkäisypillereitä. Ihan varmasti Daniela kuitenkin salaa sitä ehkäisyä käyttää. Ihme kylläkin, että tuollainen arka Daniela on uskaltanut lääkäriin ehkäisyasioiden takia.
Eikä kierukkakaan mikään sataprosenttisen varma ehkäisytapa ole. Mun äiti tuli aikanaan raskaaksi kierukasta huolimatta ja mä sain pikkuveljen
Vierailija kirjoitti:
Hienoa että Rami oli varannut Pauliinalle yllätysmatkan, mutta onko Susulla väärät paperit vai kuinka pääsi koneeseen?
Tuli muuten mieleen, että Susun toinen nimi vois olla Pauliina. Tiedän useammankin ihmisen, jotka käyttävät toista nimeään ns. kutsumanimenä. Ehkä Susu haluaa myös toimia näin.
On meinaan kornia esittää "petteriä" jos ei ole ikinä kokeillut kun mies lataa kanaaliin.