Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58361)
Surkea sarja ansaitsee valitusta. Kaikki on pilattu surkeilla hahmoilla ja käänteillä. Ismon äitikään ei kuollut mutta silti Kalervo syytti Ismoa että olisi kuollut synnytyksessä. Se tiivistää koko sarjan nykyisen laadun. Mistään ei välitetä. Sitten vielä tämän hyväksyjät puolustelee sarjaa ja käskee lopettaa katsomisen kokonaan, huoh.
Surkea sarja aiheuttaa vihan ilmapiirin.
Huonon ohjelman syytä kaikki.
Itse voin fyysisesti ja henkisesti huonosti kun jotkut katsoo tätä huonoa sarjaa vapaaehtoisesti ja nauttivat siitä.
Sarja pitää lopettaa. Aiheuttaa liikaa negatiivisuutta ja inhoa. Jotkut myös oireilee mielenterveyttä jonka tämä ketju on vienyt.
Jos toi yks kehtaa vielä kerrankin sotkea mut noihin eritejuttuihin, nii mä ilmiannan sen.
Vierailija kirjoitti:
Spekuloija on selvästi yksi. Miksi se muuten valittaisi yksinäisyyttään ja sitä että ei saa vastausta? Ja valittajiakin on vain yksi, se tulee aina tietyin väliajoin käymään.
Jos spekuloija on se joka on kertonut olevansa epävakaa (epävakaa persoonallisuushäiriö) niin varmasti muitakin mielenterveydellisiä haasteita. Kannattaisi ehkä olla ottamatta ketään maalitauluksi täällä.
Täällä voi siis kirjoittaa jotain ja se menee automaattisesti jonkun toisen syyksi?
Dahlian kartano ja Beige voi pelastaa monet mielipahalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Spekuloija on selvästi yksi. Miksi se muuten valittaisi yksinäisyyttään ja sitä että ei saa vastausta? Ja valittajiakin on vain yksi, se tulee aina tietyin väliajoin käymään.
Jos spekuloija on se joka on kertonut olevansa epävakaa (epävakaa persoonallisuushäiriö) niin varmasti muitakin mielenterveydellisiä haasteita. Kannattaisi ehkä olla ottamatta ketään maalitauluksi täällä.
Sano toi sille joka päättänyt oletella muita tietyn kommentin kirjoittajaksi.
Voin pahoin että joku pystyy nauttimaan sarjasta ilman kartanoa ja Beigeä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä sarjan puolustajat eivät varmaan välitä siitäkään että Liisa-Kristiina pilasi sarjan. Ovat varmaan aloittaneet katselun jostain Susun ensiesiintymisestä ja pitäneet sitä hyvänä.
Itse olen seurannut sarjaa ihan 1. jaksosta asti. Minulla on jäänyt vain yksi kevätkausi välistä, silloin kun olin Erasmus-vaihdossa 2007.
Ja Liisa-Kristiina -kuviota inhosin. Samoin mm. Isabellan Pirjo-kuviota, Banerjeen Katariinaa (luonne muuttui), Ressu-kuviota, jne. En pidä kuviosta, jotka muuttavat hahmon historian tai luonteen ihan erilaiseksi (viimeisimpänä Camilla pilattiin). Inhoan myös toistuvia kolmiodraamoja ja liian pitkäksi venytettyjä juonikaaria (jotka lopussa lässähtävät parissa minuutissa).
Eli kyllä, sarjan historiassa on tapahtunut paljon asioita, joista en pidä, mutta on kuitenkin ollut valtavasti kaikkea, mistä pidän. Katson sarjaa edelleen hyvillä mielin. Oma työni on välillä rankkaa, joten nautin siitä, että Salkkareiden parissa voi rentoutua, nauraa ja joskus liikittuakin.
Ja halusin vastata sulle, koska olen ns. sarjan puolustaja. Suhtaudun sarjaan toisinaan myös hyvin kriittisesti, mutta aina lempeydellä. Koskaan en hauku sarjaa paskaksi tai surkeaksi.
Maarit Salin
Mua ei kiinnostaa helvettiäkään mitä joku luulee. Nakkilassa saan ryypätä lopun ikäni!
Mulle näytti Miran tarina jätettiin avoimeksi
Itse olen seurannut sarjaa ihan 1. jaksosta asti. Minulla on jäänyt vain yksi kevätkausi välistä, silloin kun olin Erasmus-vaihdossa 2007.
Ja Liisa-Kristiina -kuviota inhosin. Samoin mm. Isabellan Pirjo-kuviota, Banerjeen Katariinaa (luonne muuttui), Ressu-kuviota, jne. En pidä kuviosta, jotka muuttavat hahmon historian tai luonteen ihan erilaiseksi (viimeisimpänä Camilla pilattiin). Inhoan myös toistuvia kolmiodraamoja ja liian pitkäksi venytettyjä juonikaaria (jotka lopussa lässähtävät parissa minuutissa).
Eli kyllä, sarjan historiassa on tapahtunut paljon asioita, joista en pidä, mutta on kuitenkin ollut valtavasti kaikkea, mistä pidän. Katson sarjaa edelleen hyvillä mielin. Oma työni on välillä rankkaa, joten nautin siitä, että Salkkareiden parissa voi rentoutua, nauraa ja joskus liikittuakin.
Ja halusin vastata sulle, koska olen ns. sarjan puolustaja. Suhtaudun sarjaan toisinaan myös hyvin kriittisesti, mutta aina lempeydellä. Koskaan en hauku sarjaa paskaksi tai surkeaksi.
Kaikki eivät pysty seuraamaan sarjaa samaan tapaan lempeydellä.
Vierailija kirjoitti:
On meitä spekuloijia ainakin 2 kpl :D Itse spekuloin hetken aamulla ennen ennakkojen katsomista (Miran lähtö -uutinen) ja nyt illalla ennakoiden katsomisen jälkeen. Näin toisen spekuloijan viestit mm. kuumeesta ja yksinäisyydestä. Itse taas olen onnekseni terve, enkö koe yksinäisyyttä (elän kyllä yksin, mutta mulla on ilonani 2 koiraa, ystävät, työkaverit ja lapsuudenperhe). Eli emme ole sama henkilö. Kanssaspekuloijalle lähetän täältä kuitenkin terkut, lämpimiä ajatuksia ja paranemisia! <3
Dahlia Mustavaara
Eiköhän tämä ala riittää. Kiitos surkeasta tasosta ja hyvästi! Kyökkipiikojen ahtaat vanerikopit voisi purkaa ja rakentaa kartanon remonttiin lavasteen!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarjaa surkeaksi ja paskaksi haukkuja, roolipelaaja ja Kallen löysä paska - jankkaaja (rivo eritejankkaaja) on täysin selvästi yksi ja sama henkilö. Nämä kolme kirjoitustyyppiä ilmenee aina samaan aikaan ketjussa ja välillä ne roolit menee kirjoittajalla sekaisin eli sekoittaa roolipeliin myös näitä haukkumis- ja eritemantrojaan.
En ymmärrä miten tämä kirjoittelija jaksaa päivästä toiseen. Itselle tulisi fyysisesti paha olo jatkuvasta negailusta ja samojen lauseiden toistamisesta.
Olen roolipelaaja eikä vois vähempää kiinnostaa mitkään pieru- ja kakkajutut!
Ok. Joku niitä kuitenkin tunkee myös niihin roolipeliviesteihinkin.
Ilmeisesti tuo spekuloija homma lähti aikanaan siitä, että jollekin ketjun spekulointiviestin lähettäjälle lainauksella sanottiin että on hullu ja heitä on vain yksi. Ja tästä tämä henkilö jäi vatvomaan ja ajattelemaan, et jokainen spekuloija kommentti on suoraan hänelle osotettu. Tuo on yksi oire, että epävaakaa ihminen käyttäytyy epävakaasti ja tunne-elämä heittelee. Valitettavasti epävakaat ihmiset pitää melko usein itteensä huonoina jo valmiiksi ja sitten tommonen saattaa ruokkia sitä ajattelua, ettei ole minkään arvonen ja "kaikki" käy päälle.