Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58412)
Nuorempana Kalle vietti kaiken aikansa homobaareissa. Tapasi uusia miehiä, vietti öitä heidän kanssa ja jopa myi itseään. Ihan ärsyttääkseen Ismoa. Kuulemma Lontoossakin paisteltiin burgereita ja illat bailattiin. Varmasti Kalle on nähnyt jo aika hyvin kaiken mahdollisen. Brasilia oma lukunsa vielä. En yhtään ihmettele, että alkoholiongelmasta kärsivä ihminen ei halua mennä mihinkään baareihin, jossa viina virtaa vaikka muuten olisikin hauskaa. Se altistaa aina houkutuksille. Jonkun mielestä Kalle on sitten nykyään vain tylsä.
Lennot on varmaan ihan täynnä ja Ismo ei pääse lähtemään. Kai samalla kaikki hotellitkin? :D Mä en kestä jos Ismo halutaan laittaa nukkumaan samaan huoneeseen. Jotain rajaa tähänkin juonikuvioon.
Caymansaarilla oltiin lähinnä pelkästään hotellissa. Mitä nyt käytiin hakemassa virallisia papereita.
Vierailija wrote:
Lennot on varmaan ihan täynnä ja Ismo ei pääse lähtemään. Kai samalla kaikki hotellitkin? :D Mä en kestä jos Ismo halutaan laittaa nukkumaan samaan huoneeseen. Jotain rajaa tähänkin juonikuvioon.
Kirjoittajat keksii nykyään niin älyttömiä kuvioita, että varmaan tuokin tapahtuu.
Ajatteliko Laila ikuisesti olla karkuteillä?
jenni näytti tissittissit eikös toi hanikin voisi näyttää tissittissit
Nykyinen teiniporukka ei pärjää alkuperäiselle.
Vierailija wrote:
Mä olen gay eikä mua nyt kiinnosta mennä tiettyyn maahan sen takia koska siellä on erityinen gay elämä. Toki Kalle on sen tyyppinen että voisi kiinnostaa.
Varmaan entisaikojen Kallea olisi kiinnostanut, mutta luulenpa että nykyään ei paljoa kiinnosta. Kalle on jo kuitenkin keski-ikäinen ja rauhoittunut paljon nuoruusvuosien sekoiluista.
Sampo on ottamassa potkut, Kalle nousee taksii, Sampo kaatuu portaissa, Kalle on koneessa, Sampo herää lattialta, Kalle on Rodoksella. Matka-aika on vajaa neljä tuntia. Jos oikein muistan menneiltä vuosilta. Sampo pääsee ilman tarkkailuita kotiin vaikka on ollut tajuttomana useamman minuutin. Kalle ei aviomiehenä ollenkaan tarjoudu menemään miestään vastaan, vaan odottaa hotellissa. Luulisi olevan täysin itsestään selvää, jos toisella on jalka paketissa.
Eli tuleeko siitä pojasta Antti Taalasmaa? :D
Miralla oli mielenterveyden kanssa ongelmia jo rundissa. Siinä mielessä täysin tuulesta temmattu.
Vierailija wrote:
Eli tuleeko siitä pojasta Antti Taalasmaa? :D
Mitäköhän Kari sanoisi jos joku menee sanomaan jotain Antti Tuiskusta. Sehän varmasti nuoremmalle polvelle tulee Antista mieleen eikä mikään puukkojunkkari. Kerta Ressu Redfordkin mainittuna.
Ihanaa kun Ulla Taalasmaata näytetään niin vähän. On niin ärsyttävä hahmo, eikä osaa näytellä.
Vierailija wrote:
Koskaan ei oteta kenkiä pois tai laiteta niitä jalkaan.
Istutaan aamupalapöydässä, marssitaan eteiseen ottamaan takki ja samantien ulos🤣 kengät valmiina jalassa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jutta Korhonen
Mä olen aito Jutta! Sen todistaa mun tissijutut!
Miks sul on eturauhanen vaik leikit muijaa?
Laila
Jutta Korhonen
Eikö sun vanhemmat ole opettanu sulle sateenkaaritietoutta? Biologia ei määritä sukupuolta. Se sukupuoli on meidän sisällämme!
Vttu sä mikää muija oo! Miehil on eturauhanen.
Laila
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Ei kai Ilo pois jää, jos oli siinä uuden tunnarin kuvauksissa?
Ei jää. On muutenkin näkynyt Vivin storyissa. Mira varmasti joutuu johonkin psykiatriselle hoitoon.
Kylläpä pääsee helposti hoitoon.
Roolipelitkin voi pitää asiallisena. Laila ei koskaan puhuisi noin, koska se sanoi veljellensäkin silloin että sen kannattaisi etsiä tyttö tai poikaystävä.
Kallella oli aikoinaan myös ne homobileet kotona. Johon ihan sattumalta osallistui talon asukkaita. Ulla oli ennustamassa. Aki, Aleksi ja Chiqi muuten vaan. Jukka kävi valittamassa :D
Koskaan ei oteta kenkiä pois tai laiteta niitä jalkaan.