Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58416)
Lomaa näytetään kahtena seuraavana viikkona. En siis vielä tuomitse.
Vierailija wrote:
Lavastelomalla nyt mitään hienoa ole tai siinä pelkässä hotellihuoneessa jos Sampo ja Kallekin ärsyttää. Susu ja Rami vasta ärsyttääkin, huoh!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Salla Mattila
Siitäs kaadut ja siitä, vaneriseinä!
Miro Holm
Eihän tosta tuu yhtään mitään! Pitäiskö meitsin tulla jeesaa?
Oona Kiviranta
Annetaan Sallan purkaa vähän paineita konkurssista!
Mirkku Mattila
On se hyvä että joku täällä saa purkaa paineita, mun tekis mieli
Mervi Tuomi
Hyvin minä oon sinut kasvattanut vaikka ollaankin oltu kahdestaan!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Salla Mattila
Siitäs kaadut ja siitä, vaneriseinä!
Miro Holm
Eihän tosta tuu yhtään mitään! Pitäiskö meitsin tulla jeesaa?
Oona Kiviranta
Annetaan Sallan purkaa vähän paineita konkurssista!
Mirkku Mattila
On se hyvä että jok
Ulla Taalasmaa
Minä oon aina ihaillut tuota sinun tarmokkuuttas! Mulla oli Seppo ja siitä ne ongelmat sitten vähitellen alko Viljasten salaisuuksineen.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Lavastelomalla nyt mitään hienoa ole tai siinä pelkässä hotellihuoneessa jos Sampo ja Kallekin ärsyttää. Susu ja Rami vasta ärsyttääkin, huoh!
No mua ei ärsytä. Ajattelin lähinnä ravintolaa tai muuta. Sen näkee sitten.
Vierailija wrote:
Onko Kallen ja Sampon Rodoksen matka vain sitä, että ne on hotellihuoneessa tai sen huoneen parvekkeella?
Miksi Kalle halusi matkan nimenomaan Rodoksella vaikka halvemmalla rahalla olisivat voinneet mennä ihan tavalliseen suomalaiseen hotelliin jonka yhteydessä ehkä jotain kylpylä palveluja. Äijät on koko ajan hotellihuoneessa ja sen partsilla. Mitä järkee.
Einari Kuusisto
Muistaakohan käsikirjoittajat meikä poikaa!
Vierailija wrote:
Einari Kuusisto
Mervi Tuomi
Hah hah, turha odottaa niiltä että muistaisivat, hah!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Einari Kuusisto
Mervi Tuomi
Kaija Laitela
Eihän ne koijarit muistaneet edes minua!
Vierailija wrote:
Typerä tuo Sampon onnettomuus sekä koko Rodos-reissu. Ei olisi tarvinnut mitään kohtauksia sieltä "Rodokselta" kun se on kuitenkin sitä hotellissa oloa tai ravintolassa syömistä. Ei nähdä Rodoksen upeita rantoja tai edes hotellin uima-altaita. Kyllä olisi riittänyt pelkkä hyvästely lentokentällä ja sitten saapuminen takaisin Pihlajakadulle matkamuistojen kera.
Just näin. Hotellihuoneessa olemista. Huoneen parvekkeella ja jotain ruokailua, ah niin miellyttävän Ismon seurassa.
Kalle ja Sampo kummallisia homoja. Heitä ei missään määrin kiinosta (koskaan sarjassa ei edes mainita) Rodoksen gay elämä. Erityisesti yö sellainen. Nykyään on jopa erityisiä matkoja ja matkakohteita jotka on ikään kuin räätälöity seksuaalivähemmistöille. Monet hotellit saattavat jopa mainostaa itseään gay ystävälliseksi. Kallen ja Sampon olisi luullut lähtevän matkalle Berliiniin, eikä setämies tason heteronormatiiviseen Kreikan Rodoksella.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Einari Kuusisto
Mervi Tuomi
Kaija Laitela
Maire Mäkitaipale
Se Kalervo meni kyllä täydestä! Laitelan isä ja poika saivat vain Kolumbian pesoja!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Einari Kuusisto
Mervi Tuomi
Kaija Laitela
Maire Mäkitaipale
Se Kalervo meni kyllä täydestä! Laitelan isä ja poika saivat vain Kolumbian pesoja!
Kaija Laitela
Minä vielä palaan poikani elämään ja sinun petkuttamiset päättyy tähän paikkaan!
Mä olen gay eikä mua nyt kiinnosta mennä tiettyyn maahan sen takia koska siellä on erityinen gay elämä. Toki Kalle on sen tyyppinen että voisi kiinnostaa.
Dahlia Mustavaara
Veimme entistä huonompia käsikirjoituksia. Roskasarjan kuvaukset päättyvät nyt kertakaikkiaan!
Dahlia Mustavaara
Sun isälläs viiraa pahemman kerran, lentää nyt sulhosi kanssa lomamatkasi perään!
Monica Mustavaara
Mun äidillä ei näytä olevan kaikki ihan hyvin. Sillä on hirveä kauna tuotantoa kohtaan. Olen hyvin huolissani.
Jutta Korhonen
Mä olen aito Jutta! Sen todistaa mun tissijutut!
Sarjassa on 4 homoseksuualia hahmoja joiden elämä on lähinnä pusuttelua. Muuten näiden seksuaalinen suuntautuminen ei näy mitenkään vaikka luulisi että se näkyisi jotenkin erityisesti mirassa ja violassa. Jotenkin Pride väreinä tai jonain rintanappina tai jotenkin puheessa. Mutta ei. Nämä kaksi ovat kuin heteroita ja kuin kaikki muutkin.
Kalle ja Sampo ovat ihan kuin heteronormatiiviset setämiehet mutta joo tosiaan, lähtevät jonnekin Rodokselle mutta kohteen gay elämä ei kiinosta. Ei edes mainita. Luulisi että yhdessä tutkisivat netistä tai jostain esitteestä paikallisia gay baareja. Mutta ei.
Pekka Tuomi
Mun äidillä on enemmän järkeä päässä kun mun isällä, joka on ihan täys seinähullu! Tuskin nää kaks nyt mitään ihan älytöntä menee tekemään.