Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58411)
Jokaisen kirjoittajan olisi syytä huomioida, että kaikilla on eri suosikkihahmot. Luultavasti jokaisen omat suosikkit ja inhokit ovat jonkun toisen listassa päinvastaisessa järjestyksessä. Kaikilla on oikeus pitää mistä pitää.
Dahlia Mustavaara
Miten sä kuvittelet laatusarjan onnistuvan kun te käsikirjoitatte roskasarjaa minun selkäni takana!?
Onkohan Miska kuvauksissa enää? Ei ole hetkeen mitään laittanut.
Dahlia Mustavaara
Ja kyllähän sä hyvin onnistuit, ainostaan yksi hahmo sarjassa enää hyvä tässä vaiheessa, eli minä!
Tanja Puolakka
Seilis, me vain purettiin lavasteita, mä hain lohtua paremmasta!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Nykyinen teiniporukka ei pärjää alkuperäiselle.
Puolet kaikista nykyisistä hahmoista vois korvata vaikka Siljan ja sen perheen paluulla. Matt, Lucas ja toinen lapsi, tytär?
Voi herran jumala! Silja pentu on yli 2kymppinen, luuletko sen ikäsen enää loisivan vanhempien helmoissa, lopeta palaaja friikki nää aivopierus!
Krhm, Kari, Kalle, Nella...
Jospa se Siljan skidi olis nepsy🤣
Ulla Taalasmaa
Juu, näytä vaan lisää niitä, mä revin ne surkeat käsikirjoitukset sitten heti ja kaikki muutkin huonot jutut saa saman kohtalon kun tämä! Turha yrittää niillä Seilistä hurmata!
Benjamin Autio
Mulla on housuissa DJ Jerba!
Dahlia Mustavaara
Me luotiin laatusarja yhdessä, enkä mä anna penninkään siitä valua jonkun roskasarjan tuotantoon!
Kalle Laitela
mulla on housuissa valtava tölli!!
Vierailija wrote:
Benjamin Autio
Mulla on housuissa DJ Jerba!
Anna Ihalainen
Mä haluan nähdä sen Jerban! 😉
Dahlia Mustavaara
Mä arvasin että sä olet täällä roskasarjan kuvauksissa!
Helena Kuula
Ja tämäkö on nyt varmasti aito käsikirjoitus? Ei mitään säästötoimenpiteillä tehtyä hömppää? Hyvä. Nyt sä laitat tän tuotantoon tai muuten susta ei jää jäljelle mitään muuta kuin märkä läntti lattialle. Teillä ei ole ollu siellä tuotannossa pitkään aikaan lainkaan häpyä! Mä luulin että te rakastatte katsojia, mutta se taisi olla pelkkää valhetta!
Noel Axelsson
Mulla on housuissani keisarin valtikka, heh heh! 😜
Salla Mattila
Aina kun sä lähelle tuut, mun vaneriseinät notkahtaa. Vaneri vaneri, notkahtaa. Vaneri vaneri, notkahdetaanko?
Lari Väänänen
Mä olen alaston gaysari! 😉
Dahlia Mustavaara
Siinä tapauksessa Seiliksellä on oikeus kuulla alzheimerin unohtamisesta ja ettet sä olekaan laadun kannalla! Mullahan riittää aiheesta vuosikausien tietopankki!
Paska ohjelma! Mä en jaksa!
Jaksokuvista (ei ensi viikon) selvästi Susu on nähnyt tai kuullut Laitelat. En usko, että Laitelat näkevät Susua. Siitä tulee Susulle jonkinlainen piilotteluleikki ja Rami alkaa ihmettelemään, miksi Susu ei halua lähteä ulos.