Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58430)
Vierailija wrote:
Heli Sievinen
Koko ajan puhutaan naisten oikeuksista, mutta missä muunsukupuolisten oikeudet? Ei heitä voi unohtaa!
Annika Sievinen
Hitto sä oot systeri menny ihan sekasin. Tai oot sä nyt aina ollu vähän sekasin, mutta nyt on jotenkin tosi next level shittii.
Onko Henrikillä a) poikapippeli vai b) mies jöllikkä?
Kunpa pääsisin puristelemaan Noelin pakaroita ja nuolemaan hänen pyllyä. Hän vaikertaisi samalla nautinnosta. 🥰🤤
Tämän päivän Ismo nimenomaan on avoin puhumaan myös seksistä. Omasta ja poikansa, mutta onneksi Kalle ei sentään yleensä halua keskustella aiheesta. Musta tuntuu että Ismo ei kauheasti hätkähtänyt siitä Kreikan jutustakaan vaikka ajattelin ensin, että Ismo lähti karkuun.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jutta Korhonen
Kaikki iltajumpalle! I have boobs, watch it, watch it. I have booty, touch it, touch it!
Dahlia Mustavaara
Kukaan ei sinun sambaasi tule, kun Pipsa Tiilikainen näyttää meille miten zumbataan oikeaoppisesti!
Jutta Korhonen
Taitaa sillä naisella olla liian vähän tietoutta naiseudesta ja naisten oikeuksista.
Pipsa Tiilikainen
Nyt alat painua! 😡
Hyvä Pipsa! Näytä kuka käskee!
Maarit Salin
Tää laatusarja on mun elämän metafora! Kohtauksia on vähän, mutta yhtäkin kuvataan pitkään!
Susu Honkanen
Mä olen huono äiti kun mä lähdin. Voin tunnustaa sen. Mutta onneksi lapsilla on Miki. Hän on hyvä isä ja pitää lapsista varmasti erittäim hyvää huolta. Voin siis olla kevein mielin sen suhteen.
Dahlia Mustavaara
Spekuloijilla viiraa pahemman kerran, lentää nyt jonkun surkean sarjan juonipaljastusten perään!
Jutta Korhonen
Kunpa se Kikkiskin nyt pääsis takas töihin tykyilemään meidän kanssa! Harmi kun jää paljosta paitsi.
Vierailija wrote:
https://ei.phncdn.com/videos/202204/02/405771431/original/(m=eGNdHgaaaa…;
Ismoa pannaa!
Gunnar ja Ismo? 😳
Vierailija wrote:
Jutta Korhonen
Kunpa se Kikkiskin nyt pääsis takas töihin tykyilemään meidän kanssa! Harmi kun jää paljosta paitsi.
Romppainen
Teidät on erotettu virastanne!
Roolipelissä on paremmat juonet.
Hyvää yötä kaikille, mä meen haaveilemaan Noelista! 🥰
Dahlia Mustavaara
Kartanoani on turha unohtaa! Se tulee vielä! 😡
Dahlia Mustavaara
Upeampana kuin koskaan!
Ymmärrän et aurinkolaseja ei voi käyttää kohtauksissa heijastusten takia, mutta hassua että vain ulkomailla näkyy. Helsingin auringossa ei koskaan.
https://www.seiska.fi/katso/salkkareiden-juonipaljastukset-hani-kertoo-…
Tarkottaako Maikkarin ja Seiskan paljastuksissa mainittu kummittelu sitä, että Hanikin näkee harhoja JP:stä?
JP Kokko
Hehheh! Meitsillä on hyvä puristusote! 😉