Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58430)
Vierailija wrote:
Eila Hirvonen
Hitsit, mä en nyt kyllä yhtään saa päähäni että oliko sen naisen nimi Kaija joka ne sultsiinat toi.
Nykyinen käsikirjoittaja
Mä en osaa sanoa tuohon yhtään mitään!
Vierailija wrote:
Mun mielestä Ismo ei ole oikein sisäistänyt Kallen ja Sampon avioliittoa ja koko mies suhdetta lainkaan. Ismolle tekisi hyväksi päästä kuulee oikein kunnolla Kallen ja Sampon intensiivinen panosessio. Kuulla kuinka Sampo panee omaa poikaa oikein rajusti. Ymmärtäisi vetäytyä makkaraleipiensä ja palapeliensä pariin ja jättää poikansa elämä rauhaan. Viddu mikä ukko.
Tai sitten kiihottuisi ja pyytäisi Aaroa petikaveriksi.
Vierailija wrote:
Suurin epäkohta tuossa lomamatkasta on kyllä se jättimatkalaukku. Kuka nykyään edes käyttää noin isoa ja tuolla tavalla kuljetettavaa matkalaukkua? Eivätkö nykyään kaikki matkalaukut olekaan tuota pienempiä perässävedettäviä?
Ihan karmeen kokoinen laukku. Laittaakohan Kalle Sampon sinne. Lääkäri Laitela viskoi sitä laukkua kuin jotain kauppakassia.
Vierailija wrote:
Täällä käytiin kerran yhden spekuloijan kimppuun ja sen jälkeen alettu sanomaan, että spekuloijia on vain yksi. Luultavasti kyseinen henkilö kokee kaikki spekuloija vitsit ja puheet häneen kohdistuvaksi. Jokainen varmasti ymmärtää, että meitä on useampi olemassa, mutta tälle henkilölle se voi tuntua henkilökohtaiselta ilkkumiselta.
Kunpa hän oppisi olemaan ottamatta itseensä. Harmittaa. 💕
Vierailija wrote:
Eva Tamminen
Aina kun sä lähelle tuut, mun Munkkiniemi notkahtaa. Munkki, munkki, notkahtaa. Munkki, munkki, notkahdetaanko?
Dahlia Mustavaara
Heittäkää koko rahvaanomainen sokerimunkki ulos täältä Munkkiniemessä kuvattavan roskasarjan lisäksi!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Eila Hirvonen
Hitsit, mä en nyt kyllä yhtään saa päähäni että oliko sen naisen nimi Kaija joka ne sultsiinat toi.
Nykyinen käsikirjoittaja
Mä en osaa sanoa tuohon yhtään mitään!
Ulla Taalasmaa
Häpeäisitte koko joukko!
Ismo Laitela, viddu mikä ukko! 😂
Dahlia Mustavaara
Surkean sarjan lavasteita kutsuu minun tilaamani jäteautot! Noniin, siirtäkäähän nämä vaneriset lavasteet kyytiin!
Dahlia Mustavaara
Tämä hävytön roskasarja säästää vain rahaa kuvaamalla Munkkiniemessä ja käyttämällä naurettavan näköistä ulkolavastetta! Minun sarjassani ei säästellä! 😡
Noel Axelsson
Aina kun sä lähelle tuut, mun Axelsson company notkahtaa. Axelsson, Axelsson notkahtaa. Axelsson, Axelsson, notkahdetaanko? 😜
Jutta Korhonen
Kaikki iltajumpalle! I have boobs, watch it, watch it. I have booty, touch it, touch it!
Vierailija wrote:
Noel Axelsson
Aina kun sä lähelle tuut, mun Axelsson company notkahtaa. Axelsson, Axelsson notkahtaa. Axelsson, Axelsson, notkahdetaanko? 😜
Saga Korkiakoski
Minä notkautan sinun yhtiön kurssin kokonaan miinuksen puolelle!
Vierailija wrote:
Jutta Korhonen
Kaikki iltajumpalle! I have boobs, watch it, watch it. I have booty, touch it, touch it!
Dahlia Mustavaara
Kukaan ei sinun sambaasi tule, kun Pipsa Tiilikainen näyttää meille miten zumbataan oikeaoppisesti!
Vierailija wrote:
Suurin epäkohta tuossa lomamatkasta on kyllä se jättimatkalaukku. Kuka nykyään edes käyttää noin isoa ja tuolla tavalla kuljetettavaa matkalaukkua? Eivätkö nykyään kaikki matkalaukut olekaan tuota pienempiä perässävedettäviä?
Onhan sitä isoja laukkuja, mutta yleensä maksimissaan muutaman viikon lomalle otetaan pienempi laukku. Eri asia jos lähtee pidemmäksi aikaa toiseen maahan. Harva haluaa maksaa laukusta ekstraa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Kukaan ei sinun sambaasi tule, kun Pipsa Tiilikainen näyttää meille miten zumbataan oikeaoppisesti!
Jutta Korhonen
Taitaa sillä naisella olla liian vähän tietoutta naiseudesta ja naisten oikeuksista.
Maarit Salin
Jos en tietäs paremmin niin sanoisin etten olis ainoo joka on vähän kostuttanu huulia tänä iltana.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Taitaa sillä naisella olla liian vähän tietoutta naiseudesta ja naisten oikeuksista.
Pipsa Tiilikainen
Nyt alat painua! 😡
Heli Sievinen
Koko ajan puhutaan naisten oikeuksista, mutta missä muunsukupuolisten oikeudet? Ei heitä voi unohtaa!
Täällä käytiin kerran yhden spekuloijan kimppuun ja sen jälkeen alettu sanomaan, että spekuloijia on vain yksi. Luultavasti kyseinen henkilö kokee kaikki spekuloija vitsit ja puheet häneen kohdistuvaksi. Jokainen varmasti ymmärtää, että meitä on useampi olemassa, mutta tälle henkilölle se voi tuntua henkilökohtaiselta ilkkumiselta.