Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58430)

Vierailija
48941/58430 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä käytiin kerran yhden spekuloijan kimppuun ja sen jälkeen alettu sanomaan, että spekuloijia on vain yksi. Luultavasti kyseinen henkilö kokee kaikki spekuloija vitsit ja puheet häneen kohdistuvaksi. Jokainen varmasti ymmärtää, että meitä on useampi olemassa, mutta tälle henkilölle se voi tuntua henkilökohtaiselta ilkkumiselta.

Vierailija
48942/58430 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eila Hirvonen

Hitsit, mä en nyt kyllä yhtään saa päähäni että oliko sen naisen nimi Kaija joka ne sultsiinat toi.

Nykyinen käsikirjoittaja

Mä en osaa sanoa tuohon yhtään mitään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48943/58430 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mun mielestä Ismo ei ole oikein sisäistänyt Kallen ja Sampon avioliittoa ja koko mies suhdetta lainkaan. Ismolle tekisi hyväksi päästä kuulee oikein kunnolla Kallen ja Sampon intensiivinen panosessio. Kuulla kuinka Sampo panee omaa poikaa oikein rajusti. Ymmärtäisi vetäytyä makkaraleipiensä ja palapeliensä pariin ja jättää poikansa elämä rauhaan. Viddu mikä ukko. 

Tai sitten kiihottuisi ja pyytäisi Aaroa petikaveriksi.

Vierailija
48944/58430 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Suurin epäkohta tuossa lomamatkasta on kyllä se jättimatkalaukku. Kuka nykyään edes käyttää noin isoa ja tuolla tavalla kuljetettavaa matkalaukkua? Eivätkö nykyään kaikki matkalaukut olekaan tuota pienempiä perässävedettäviä?

Ihan karmeen kokoinen laukku. Laittaakohan Kalle Sampon sinne. Lääkäri Laitela viskoi sitä laukkua kuin jotain kauppakassia. 

Vierailija
48945/58430 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Täällä käytiin kerran yhden spekuloijan kimppuun ja sen jälkeen alettu sanomaan, että spekuloijia on vain yksi. Luultavasti kyseinen henkilö kokee kaikki spekuloija vitsit ja puheet häneen kohdistuvaksi. Jokainen varmasti ymmärtää, että meitä on useampi olemassa, mutta tälle henkilölle se voi tuntua henkilökohtaiselta ilkkumiselta.

Kunpa hän oppisi olemaan ottamatta itseensä. Harmittaa. 💕

Vierailija
48946/58430 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eva Tamminen

Aina kun sä lähelle tuut, mun Munkkiniemi notkahtaa. Munkki, munkki, notkahtaa. Munkki, munkki, notkahdetaanko?

Dahlia Mustavaara

Heittäkää koko rahvaanomainen sokerimunkki ulos täältä Munkkiniemessä kuvattavan roskasarjan lisäksi!

Vierailija
48947/58430 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Eila Hirvonen

Hitsit, mä en nyt kyllä yhtään saa päähäni että oliko sen naisen nimi Kaija joka ne sultsiinat toi.

Nykyinen käsikirjoittaja

Mä en osaa sanoa tuohon yhtään mitään!

Ulla Taalasmaa

Häpeäisitte koko joukko!

Vierailija
48948/58430 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo Laitela, viddu mikä ukko! 😂

Vierailija
48949/58430 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara

Surkean sarjan lavasteita kutsuu minun tilaamani jäteautot! Noniin, siirtäkäähän nämä vaneriset lavasteet kyytiin!

Vierailija
48950/58430 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara

Tämä hävytön roskasarja säästää vain rahaa kuvaamalla Munkkiniemessä ja käyttämällä naurettavan näköistä ulkolavastetta! Minun sarjassani ei säästellä! 😡

Vierailija
48951/58430 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noel Axelsson

Aina kun sä lähelle tuut, mun Axelsson company notkahtaa. Axelsson, Axelsson notkahtaa. Axelsson, Axelsson, notkahdetaanko? 😜

Vierailija
48952/58430 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta Korhonen

Kaikki iltajumpalle! I have boobs, watch it, watch it. I have booty, touch it, touch it!

Vierailija
48953/58430 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Noel Axelsson

Aina kun sä lähelle tuut, mun Axelsson company notkahtaa. Axelsson, Axelsson notkahtaa. Axelsson, Axelsson, notkahdetaanko? 😜

Saga Korkiakoski

Minä notkautan sinun yhtiön kurssin kokonaan miinuksen puolelle!

Vierailija
48954/58430 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jutta Korhonen

Kaikki iltajumpalle! I have boobs, watch it, watch it. I have booty, touch it, touch it!

Dahlia Mustavaara

Kukaan ei sinun sambaasi tule, kun Pipsa Tiilikainen näyttää meille miten zumbataan oikeaoppisesti!

Vierailija
48955/58430 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Suurin epäkohta tuossa lomamatkasta on kyllä se jättimatkalaukku. Kuka nykyään edes käyttää noin isoa ja tuolla tavalla kuljetettavaa matkalaukkua? Eivätkö nykyään kaikki matkalaukut olekaan tuota pienempiä perässävedettäviä?

Onhan sitä isoja laukkuja, mutta yleensä maksimissaan muutaman viikon lomalle otetaan pienempi laukku. Eri asia jos lähtee pidemmäksi aikaa toiseen maahan. Harva haluaa maksaa laukusta ekstraa.

Vierailija
48956/58430 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jutta Korhonen

Dahlia Mustavaara

Kukaan ei sinun sambaasi tule, kun Pipsa Tiilikainen näyttää meille miten zumbataan oikeaoppisesti!

Jutta Korhonen

Taitaa sillä naisella olla liian vähän tietoutta naiseudesta ja naisten oikeuksista.

Vierailija
48957/58430 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maarit Salin

Jos en tietäs paremmin niin sanoisin etten olis ainoo joka on vähän kostuttanu huulia tänä iltana.

Vierailija
48958/58430 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jutta Korhonen

Dahlia Mustavaara

Jutta Korhonen

Taitaa sillä naisella olla liian vähän tietoutta naiseudesta ja naisten oikeuksista.

Pipsa Tiilikainen

Nyt alat painua! 😡

Vierailija
48959/58430 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henrikin iso jöllikkä 💕💕

Vierailija
48960/58430 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heli Sievinen

Koko ajan puhutaan naisten oikeuksista, mutta missä muunsukupuolisten oikeudet? Ei heitä voi unohtaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän