Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58423)

Vierailija
48981/58423 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roolipelille voisi perustaa oman ketjun.

Vierailija
48982/58423 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten helevetissä Sampolla on koipi kipsissä vaikka lensi pää edellä lattiaan?🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48983/58423 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia Seiska ei koskaan osaa kirjoittaa hahmojen nimiä oikein? Tämän viikon juonipaljastuksissa Joonatan oli Joonas ja viime viikon paljastuksissa Ramista puhuttiin Rasmuksena. Yhteen aikaan myös Eva kirjoitettiin aina Eevaksi. :D

Vierailija
48984/58423 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susu muuttaa Elinan kämppään.

Vierailija
48985/58423 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallen haiseva katkupieru!!! 😡

Vierailija
48986/58423 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miten helevetissä Sampolla on koipi kipsissä vaikka lensi pää edellä lattiaan?🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Sampo lensi rapuissa kaaressa naamalleen mutta kasvoissa ei ole mitään ruhjeita. Siellä maassakin Sampo oli kuitenkin selällään. 😂

Vierailija
48987/58423 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Roolipelille voisi perustaa oman ketjun.

Eikös sille ole jo olemassa joku ketju? 

Vierailija
48988/58423 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Susu muuttaa Elinan kämppään.

Oliko ihme? Yllätys? 😳

Vierailija
48989/58423 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omasta lapsesta haaveileva Noel yrittää saada Danielan kanssaan sänkyyn, mutta Daniela on nihkeä. Lopulta Daniela tunnustaa Noelille pettäneensä tätä Henrikin kanssa. Noelissa heräävät välittömästi väkivaltaiset fantasiat, ja pian hän onkin jo kovistelemassa Henrikiä. Noel kuitenkin antaa petoksen anteeksi Danielalle ja saa näin lopulta sitä mitä haluaa. 

Minkä takia Salkkareissa hahmoilla on aina pakonomainen tarve tunnustaa toiselle tämänkaltaiset teot vaikka siihen ei olisi välttämättä pakottavaa tarvetta tai asian tunnustaminen ei välttämättä, suorastaan oletettavasti paranna tunnustajan asemaa ja erityisesti, se jolle tunnustetaan, sen tunteita. 

Vierailija
48990/58423 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Loogisempi olisi ollut vaikka joku ranteen tai kyynärvarren murtuma + aivotärähdys. Miten ihmeessä se sai sen jalan poikki? 😆

Vierailija
48991/58423 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen suostuttelun jälkeen Hani kertookin Joonatanille totuuden yliajosta. Samalla Joonatanin naiskuviot joutuvat kuitenkin kimuranttiin tilaan. 

Tämä on ollut jo pitkään selvä, että Joonatania ja Hania ajetaan yhteen. Joonatanin ja Lindan suhde on ollut jo pitkään ihan VITSI! 🤭

Vierailija
48992/58423 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kari ei tosin aavista, että yhteiselo tulee jatkumaan paljon tiiviimpänä kuin mitä hän on kuvitellut.

Eli Salla muuttaa Taalasmaille ja.... Ongelmia. 

Vierailija
48993/58423 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Loogisempi olisi ollut vaikka joku ranteen tai kyynärvarren murtuma + aivotärähdys. Miten ihmeessä se sai sen jalan poikki? 😆

Jere lensi kerrostalon ylimmästä kerroksesta kadulle ilman sen kummempia vammoja😁 sideharsoa päähän, lyhytaikainen muistinmenetys.

Vierailija
48994/58423 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Kalle Laitela

Oletko sä se kuuluisa "pieruhullu"? Nimittäin mä oon saanut tarpeekseni siitä miten sä mustamaalaat mua! Mun potilaatkin nimittää mua tohtori pieruksi... Tajuatko sä miten paljoan tuhoa sä oot saanut aikaan? Mun ura lääkärinä on jälleen kerran vaarassa! 

Vierailija
48995/58423 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai minusta Sampon onnettomuudessa oli kerrankin realistisempi lopputulos. Jalka on jotenkin vääntynyt. Toki se tarkkailu ja aivotärähdyksen maininta oli huono. 

Vierailija
48996/58423 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä roolipelaan juuri tässä ketjussa koska tämä on paras siihen. Näkee myös pieru jutut ja muut.

Vierailija
48997/58423 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallen ja Sampon Rodoksen loma jatkuu Ismolla höystettynä, kun Sampon kohteeseen saattanut Ismo ei pääsekään palaamaan Suomeen suunnitelmien mukaan. Mutta etelässä on muitakin tuttuja Salkkarit-hahmoja... 

Eli. Ismo pitää huolen, että Kallella ja Sampolla ei ole mitään mahdollisuutta kahdenkeskeiseen yksityisyyteen mm. tutustua Rodoksen gay baareihin tai käydä Rodoksen gay rannalla. 

Joo, Susu ja Rami ovat myös Rodoksella ja vieläpä samassa hotellissa, eivät törmää niin että tapaisivat, eli Pauliina paljastuisi samalla Susuksi, Susu Honkaseksi eikä mikään Pauliina Lahti. 

Vierailija
48998/58423 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Kalle Laitela

Oletko sä se kuuluisa "pieruhullu"? Nimittäin mä oon saanut tarpeekseni siitä miten sä mustamaalaat mua! Mun potilaatkin nimittää mua tohtori pieruksi... Tajuatko sä miten paljoan tuhoa sä oot saanut aikaan? Mun ura lääkärinä on jälleen kerran vaarassa! 

Kalle sun pitää ottaa järeät keinot käyttöön! Sä tiedät varmaan kuka on Pihlajakadun kovin lakimies? 

Vierailija
48999/58423 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Violalle ja Jutallekin selviää Miran huolestuttava mielentila, kun Linda pyytää nämä hätiin yritettyään turhaan saada kontaktia Miran. 

Tämän on pakko tapahtua Hiljaiset sillat jaksossa. Mira on sillalla Ilon kanssa, hypätäkö veteen, eli hukuttautua Ilon kanssa. Tietenkin Joanna osuu jostain paikalle ja sitten Jutta ja Viola. Mira lähtee hoitoon. Ilmeisesti Ilo poistuu myös sarjasta. 

Vierailija
49000/58423 |
02.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ai minusta Sampon onnettomuudessa oli kerrankin realistisempi lopputulos. Jalka on jotenkin vääntynyt. Toki se tarkkailu ja aivotärähdyksen maininta oli huono. 

Se roska askelmalla ei ollut aivan askelman etureunalla. Loogisempaa olisi ollut kaatua taaksepäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kuusi