Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58450)

Vierailija
48841/58450 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta Korhonen

Yeaaahhh i'm so exciting!

Vierailija
48842/58450 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara

Ainakin minun on valvottava roskasarjan lopettaminen! Minä ajattelin Axelsson Companyn nurkan valtausta, katson kuinka tuuliajolle Noel on sen yhtiön saanut!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
48843/58450 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva Tamminen

Vitsit meillä oli hauskaa! Jutta opetti meille sellasen hauskan laulunkin, se meni joteni sillei et "I have boobs, watch it, watch it. I have boobs, touch it, touch it!"

Vierailija
48844/58450 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa sanoa johtuuko tämä mahdollisista autismin piirteistä (ei ole diagnoosia enkä kaipaa veetuilua), mutta mun on hyvin vaikea katsoa näitä kohtauksia, jossa yllätetään pari sängystä tai vaikka Kallen huominen kohtaus hotellissa. Mulla tulee niin paha myötähäpeä tilannetta kohtaan, etten vain pysty. Yleensä äkkiä skippaan yli tai kurkin sormien välistä. Kyse ei ole mistään näyttelijän työstä vaan tilanteesta, joka tuntuu kauhean kiusalliselta.

Vierailija
48845/58450 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo Laitela

On toi Jutta sitte kyllä melkone nainen!

Vierailija
48846/58450 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Dahlia Mustavaara

Ainakin minun on valvottava roskasarjan lopettaminen! Minä ajattelin Axelsson Companyn nurkan valtausta, katson kuinka tuuliajolle Noel on sen yhtiön saanut!

Gunnar Mustavaara

Saa vihdoin se Noel näpeilleen kun sä astelet sinne kesken kokouksen kuin Sabrina!

Vierailija
48847/58450 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

En osaa sanoa johtuuko tämä mahdollisista autismin piirteistä (ei ole diagnoosia enkä kaipaa veetuilua), mutta mun on hyvin vaikea katsoa näitä kohtauksia, jossa yllätetään pari sängystä tai vaikka Kallen huominen kohtaus hotellissa. Mulla tulee niin paha myötähäpeä tilannetta kohtaan, etten vain pysty. Yleensä äkkiä skippaan yli tai kurkin sormien välistä. Kyse ei ole mistään näyttelijän työstä vaan tilanteesta, joka tuntuu kauhean kiusalliselta.

Sama homma!

Vierailija
48848/58450 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia Johanna Puhakka puhui Raba-näyttelijöiden Huomenta Suomi-haastattelussa ettei Alissa enää Rantabaarissa toimisi vastaavalla tavalla kuin Salkkareissa, vaikka 5. kauden lopussahan Alissa näytti taas muuttuneen takaisin vanhaksi itsekseen. Vai eikö vain halunnut paljastaa kauden loppukäännettä, koska viitoskausi oli tuolloin vielä kesken telkkarin puolella? Toivottavasti Alissa ei kuitenkaan ihan täysin muuttunut vanhaksi Alissaksi, vaan sitä inhimillisyyttäkin vielä löytyisi edes jonkin verran.

Vierailija
48849/58450 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaalan potilas

Täällä pitäisi hoitaa meitä apua tarvitsevia eikä hillua ympäriinsä tissejä esitellen!

Vierailija
48850/58450 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkailija

Mitä nyt olen Helsinkiin tutustunut, niin kannattaa välttää Delismoa, Moosea ja Amandaa. Tarjoavat huonolaatuista palvelua.

Vierailija
48851/58450 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Eva Tamminen

Vitsit meillä oli hauskaa! Jutta opetti meille sellasen hauskan laulunkin, se meni joteni sillei et "I have boobs, watch it, watch it. I have boobs, touch it, touch it!"

Dahlia Mustavaara

Saisitte painua vaikka sinne Tamaran strippiklubille, mutta ai niin, eihän halua nähdä sinua!

Vierailija
48852/58450 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkastaja

Tämäkö on poliisiasemanne? Tämä ei täytä lainkaan vähittäisvaatimuksia! Tämä koko pikkuinen koppero ja selli ovat suoraan sanottuna laittomia toimimaan poliisiasemana. Paikka suljetaan nyt!

Vierailija
48853/58450 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Matkailija

Mitä nyt olen Helsinkiin tutustunut, niin kannattaa välttää Delismoa, Moosea ja Amandaa. Tarjoavat huonolaatuista palvelua.

Dahlia Mustavaara

Täsmälleen samaa mieltä! Se sviittikin on kammottava ja jatkuvasti ensiluokkaiset viinit loppu! Niin rahvas asiaskaskunta että minua varten niitä pitää tilata!

Vierailija
48854/58450 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä se lasu Lailasta viipyy. Miki on täysin kelvoton huoltaja. Miksi koulusta ei oteta yhteyttä kotiin Lailan lintsaamisen johdosta. Laila on lintsannut jo ainakin kaksi viikkoa. Miksi Miki viddu ei lue Wilmaa? 

Vierailija
48855/58450 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mestari patio

Vähänlaisesti tilaa.

Vierailija
48856/58450 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Hakeudu hoitoon.

Vierailija
48857/58450 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutta on kunnon mies. Ronskit otteet ja kaikki. Ylä 👍 äijälle! 

Vierailija
48858/58450 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Matkailija

Dahlia Mustavaara

Täsmälleen samaa mieltä! Se sviittikin on kammottava ja jatkuvasti ensiluokkaiset viinit loppu! Niin rahvas asiaskaskunta että minua varten niitä pitää tilata!

Salla Mattila

Mä sanon tämän nyt suoraan. Mä en lainkaan ihmettele että Jutta vihaa sua. Sä olet todella kamala, ärsyttävä nirppanokka joka ei ole tyytyväinen mihinkään. Ihan kuule sun kiusaksi otan Jutan tissiagendan Amandaan!!!

Vierailija
48859/58450 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daniela Honkanen

Mulla on rajani. Mä en todellakaan tarjoile tissit tyrkyllä!

Vierailija
48860/58450 |
01.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Hakeudu hoitoon.

Jätä hänet rauhaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä viisi