Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58450)
Dahlia Mustavaara
Ainakin minun on valvottava roskasarjan lopettaminen! Minä ajattelin Axelsson Companyn nurkan valtausta, katson kuinka tuuliajolle Noel on sen yhtiön saanut!
Eva Tamminen
Vitsit meillä oli hauskaa! Jutta opetti meille sellasen hauskan laulunkin, se meni joteni sillei et "I have boobs, watch it, watch it. I have boobs, touch it, touch it!"
En osaa sanoa johtuuko tämä mahdollisista autismin piirteistä (ei ole diagnoosia enkä kaipaa veetuilua), mutta mun on hyvin vaikea katsoa näitä kohtauksia, jossa yllätetään pari sängystä tai vaikka Kallen huominen kohtaus hotellissa. Mulla tulee niin paha myötähäpeä tilannetta kohtaan, etten vain pysty. Yleensä äkkiä skippaan yli tai kurkin sormien välistä. Kyse ei ole mistään näyttelijän työstä vaan tilanteesta, joka tuntuu kauhean kiusalliselta.
Ismo Laitela
On toi Jutta sitte kyllä melkone nainen!
Vierailija wrote:
Dahlia Mustavaara
Ainakin minun on valvottava roskasarjan lopettaminen! Minä ajattelin Axelsson Companyn nurkan valtausta, katson kuinka tuuliajolle Noel on sen yhtiön saanut!
Gunnar Mustavaara
Saa vihdoin se Noel näpeilleen kun sä astelet sinne kesken kokouksen kuin Sabrina!
Vierailija wrote:
En osaa sanoa johtuuko tämä mahdollisista autismin piirteistä (ei ole diagnoosia enkä kaipaa veetuilua), mutta mun on hyvin vaikea katsoa näitä kohtauksia, jossa yllätetään pari sängystä tai vaikka Kallen huominen kohtaus hotellissa. Mulla tulee niin paha myötähäpeä tilannetta kohtaan, etten vain pysty. Yleensä äkkiä skippaan yli tai kurkin sormien välistä. Kyse ei ole mistään näyttelijän työstä vaan tilanteesta, joka tuntuu kauhean kiusalliselta.
Sama homma!
Minkä takia Johanna Puhakka puhui Raba-näyttelijöiden Huomenta Suomi-haastattelussa ettei Alissa enää Rantabaarissa toimisi vastaavalla tavalla kuin Salkkareissa, vaikka 5. kauden lopussahan Alissa näytti taas muuttuneen takaisin vanhaksi itsekseen. Vai eikö vain halunnut paljastaa kauden loppukäännettä, koska viitoskausi oli tuolloin vielä kesken telkkarin puolella? Toivottavasti Alissa ei kuitenkaan ihan täysin muuttunut vanhaksi Alissaksi, vaan sitä inhimillisyyttäkin vielä löytyisi edes jonkin verran.
Sairaalan potilas
Täällä pitäisi hoitaa meitä apua tarvitsevia eikä hillua ympäriinsä tissejä esitellen!
Matkailija
Mitä nyt olen Helsinkiin tutustunut, niin kannattaa välttää Delismoa, Moosea ja Amandaa. Tarjoavat huonolaatuista palvelua.
Vierailija wrote:
Eva Tamminen
Vitsit meillä oli hauskaa! Jutta opetti meille sellasen hauskan laulunkin, se meni joteni sillei et "I have boobs, watch it, watch it. I have boobs, touch it, touch it!"
Dahlia Mustavaara
Saisitte painua vaikka sinne Tamaran strippiklubille, mutta ai niin, eihän halua nähdä sinua!
Tarkastaja
Tämäkö on poliisiasemanne? Tämä ei täytä lainkaan vähittäisvaatimuksia! Tämä koko pikkuinen koppero ja selli ovat suoraan sanottuna laittomia toimimaan poliisiasemana. Paikka suljetaan nyt!
Vierailija wrote:
Matkailija
Mitä nyt olen Helsinkiin tutustunut, niin kannattaa välttää Delismoa, Moosea ja Amandaa. Tarjoavat huonolaatuista palvelua.
Dahlia Mustavaara
Täsmälleen samaa mieltä! Se sviittikin on kammottava ja jatkuvasti ensiluokkaiset viinit loppu! Niin rahvas asiaskaskunta että minua varten niitä pitää tilata!
Missä se lasu Lailasta viipyy. Miki on täysin kelvoton huoltaja. Miksi koulusta ei oteta yhteyttä kotiin Lailan lintsaamisen johdosta. Laila on lintsannut jo ainakin kaksi viikkoa. Miksi Miki viddu ei lue Wilmaa?
Mestari patio
Vähänlaisesti tilaa.
Vierailija wrote:
Hakeudu hoitoon.
Jutta on kunnon mies. Ronskit otteet ja kaikki. Ylä 👍 äijälle!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Matkailija
Dahlia Mustavaara
Täsmälleen samaa mieltä! Se sviittikin on kammottava ja jatkuvasti ensiluokkaiset viinit loppu! Niin rahvas asiaskaskunta että minua varten niitä pitää tilata!
Salla Mattila
Mä sanon tämän nyt suoraan. Mä en lainkaan ihmettele että Jutta vihaa sua. Sä olet todella kamala, ärsyttävä nirppanokka joka ei ole tyytyväinen mihinkään. Ihan kuule sun kiusaksi otan Jutan tissiagendan Amandaan!!!
Daniela Honkanen
Mulla on rajani. Mä en todellakaan tarjoile tissit tyrkyllä!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Hakeudu hoitoon.
Jätä hänet rauhaan!
Jutta Korhonen
Yeaaahhh i'm so exciting!