Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58432)
Vierailija wrote:
Jutta Korhonen
Tissit on oikeutettua näyttää, mutta miesten täytyy pitää sukukalleutensa piilossa, se on muuten naisten ahdistelua!
Kari Taalasmaa
Hyvä, mä en haluiskaan nähdä sun värkkiäs.
Ulla Taalasmaa
Kuuletko minua Amanda Rödberg? Vie majatalon asukkaat kadotukseen!
Saa nähdä onko Seiskan juonipaljastuksissa mitään enempää. Nekin julkaistaan aina eri aikoihin. Joskus näkyy tulevan heti 6:15 ja toisinaan vasta 7-8 välillä aamulla.
Vierailija wrote:
Dahlia Mustavaara
Herranjumala miten rahvaita sekopäitä nämä ovat! Vain roska väki esittelee itseään julkisesti!
Kikkis
Onneksi täällä on edes yksi täysjärkinen joka ajattelee kuin minä. Kaipasin sinua paljon sairaalan kokouksissa, sinulla oli parhaimmat ehdotukset.
Daniela Honkanen
Mun puolesta Amandankin saa hoitaa pois, Salla on kauhea!
Dahlia Mustavaara
Mä en tiedä kuka sen majatalon on turmellut, mutta hän voisi polttaa koko rakennuksen!
Inka-Liina
Mä en suostu laulamaan mitään tissilaulua!
Vierailija wrote:
Pipsa ja Roosa takaisin!!!
Aamu, Kentsu, Inka, Irma ainakin myös!!
Joanna, Mira ja Sirkka ovat huonoja kopioita Tanjasta, Juuliasta ja Annelista.
Anni Vaalanne
Nyt lähdetään mummolaan täältä hullujen huoneelta!
Vierailija wrote:
Joanna, Mira ja Sirkka ovat huonoja kopioita Tanjasta, Juuliasta ja Annelista.
Camilla Mustavaara
Tommoinen halpa kopio on koko sarja! Beigekään ei sitten menestynyt!
Laura Kiviranta
Spekuloija yrittää selvästi luoda kaaosta ketjuun. Se on aivan liian vahva meille. Mä luulin että yhdessä me voitas pärjätä sille.
Vierailija wrote:
Anni Vaalanne
Nyt lähdetään mummolaan täältä hullujen huoneelta!
Iiro Vaanila
Äiti, mä tiedän että sä luulit mua Aaroksi, mutta mun molemmat veljet ovat kuolleet aikoja sitten ja olleet haudattuna jo vuosia!
Salla Mattila
On toi Danielakin kyllä niin herkkänahkainen. Kauhea haloo, mun pikku kultasenikin on ihan hämillään että mistä se yks raivoaa.
Tyyne Puustinen
Kummitukset, kokoonnutaan! Meidän pitää laatia suunnitelma, jolla pelottelemme tuotantoa!
JP Kokko
Kappas vaan, Moosessakin tarjoillaan nykyään ilman housuja. On tolla Henrikillä kyllä hyvä per se!
Vierailija wrote:
Tyyne Puustinen
Kummitukset, kokoonnutaan! Meidän pitää laatia suunnitelma, jolla pelottelemme tuotantoa!
Jenni Vainio
Hyvä idea! Mun täytyy pelotella Akia, että se tajuaa jättää sen rikollisliigansa ja keskittyisi rehelliseen bisnekseen, eli Beigeen!!
Miia Laitela
Mä pelottelen sen Hanin pois, se ei mua korvaa!
Ismo varmaan aamulla aikasin on raahaamassa pojat pitkin kaupunkia ja aamupalalle. Ismo tylsistyy yksinään.