Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58498)

Vierailija
47761/58498 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia Mustavaara

Enkä lopeta! Luulis teidänkin välittävän, jos käsikirjoittajat haluavat pilata loppuvuoden surkean käsikirjoituksen parissa!!

Vierailija
47762/58498 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Dahlia Mustavaara

Enkä lopeta! Luulis teidänkin välittävän, jos käsikirjoittajat haluavat pilata loppuvuoden surkean käsikirjoituksen parissa!!

Valitettavasti asialle ei enää voi tehdä mitään. Kaikki tämän vuoden jaksot on kuvattu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47763/58498 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbojen yksi tapa harrastaa seksiä on saksiminen. Opin tämän Shout Park sarjasta. 

Vierailija
47764/58498 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Dahlia Mustavaara

Valitettavasti asialle ei enää voi tehdä mitään. Kaikki tämän vuoden jaksot on kuvattu.

Dahlia Mustavaara

Pitääkö teidän aina olla niin analyyttisiä?

Vierailija
47765/58498 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Lesbojen yksi tapa harrastaa seksiä on saksiminen. Opin tämän Shout Park sarjasta. 

Eli lättäpillua. Vai onko se jotenkin erilaista pillujen hieromista että jalat menee kuin Fiskarssin sakset?

Vierailija
47766/58498 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Tuskin Miki mitään Wilmaa lukee.

Salkkareissa sen pitäisi olla joku Alma tai Valma.

Vierailija
47767/58498 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ismo Laitela

Tekee kyllä kutaa kuunnella miten Kalle vetelee Sampoa viereisessä huoneessa. Laitelat, ne osaa panna ja kunnolla! On se Kalle vaan mun poikani!

Vierailija
47768/58498 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulla Taalasmaa

Ei oo kyllä kukaan nainen valittanu koskaan Karin käsittelyn jälkeen. Keneltäköhän lie periny taitonsa.

Vierailija
47769/58498 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lesbot voi harrastaa miten tahansa seksiä. Hieromalla, sormittamalla, suuseksillä, dildoilla jne. Jokaisella on omat juttunsa mistä tykkää. Ei ole mitään tiettyä kaavaa. Kuten homotkaan eivät aina pane takalistoon joka kerta :D

Vierailija
47770/58498 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ismo Laitela

Tekee kyllä kutaa kuunnella miten Kalle vetelee Sampoa viereisessä huoneessa. Laitelat, ne osaa panna ja kunnolla! On se Kalle vaan mun poikani!

Sampo ei sen jalkansa kanssa pahemmin mitään voi tehdä 😂

Vierailija
47771/58498 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Ismo Laitela

Sampo ei sen jalkansa kanssa pahemmin mitään voi tehdä 😂

Panna voi ja istua parvekkeella.

Vierailija
47772/58498 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa Kreikasta ylipäätänsä (ainaki toivottavasti) nähdään mitään muuta kuin hotellihuonetta ja parveketta. Riittää että kuvattiin parvekkeelta avautuvaa merimaisemaan green screenillä. Korkeintaan ravintola voisi olla. Siinä mielessä ihan sama mitä tekee. Kalle ja Sampo kaipasi omaa aikaa. Nyt voivat linnottautua viikoksi tai pariksi samaan tilaan. Riippuen toki siitä lähteekö Sampon tuonut Ismo kotiin. Mulle on aivan sama näytetäänkö paria enää mutta Ismo voisi sentään lähteä. Alkaa menemään yli jos edes lomamatkalle ei voi mennä ilman isää.

Vierailija
47773/58498 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallen vaatteet lennolle rapussa ja kentälle lähtiessä oli harvinaisen hirveät. Ihme ettei kukaan muu ehtinyt kommentoimaan vielä asiaa. Huono puvustus välillä.

Vierailija
47774/58498 |
28.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hupaisat ovat Joannan ja Lindan työvaatetus, mutta ymmärrän tuotannon näkökulman miksi aitoja virkapukuja ei käytetä. Poliisin virkapukuja ei noin vain saa haltuun ja joka kerta, kun sellaista aikoo käyttää televisiosarjassa tai muussa tuotannossa, on anottava poliisilta lupa. Hakemukseen täytyy pistää tarkalleen päivät missä kuvataan ja mitä kuvataan. Hakemukseen ei edes riitä pelkästään nuo vaan täytyy osoittaa liitteenä käsikirjoituksesta kohdat. Virkapuvulle on myös pitkä lista kuinka sitä pitää säilyttää sitten lukitussa kaapissa jne. Lisäksi hakemus ja vuokraus maksaa. Joka kerta täytyy hakea uutta lupaa. Ihan todella paljon paperin pyörittelyä ja byrokratiaa. Ties kauanko siinäkin kestää.

Vierailija
47775/58498 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän ensimmäisen tunnin oli ilmeisesti kommenttikenttä kokonaan poissa käytöstä 😂

Vierailija
47776/58498 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ääliöt, miks jauhatte seuraavan viikon jaksot täällä? Eikö ole muuta elämää kuin tuijotella pas ka sarjaa ?

Vierailija
47777/58498 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Ääliöt, miks jauhatte seuraavan viikon jaksot täällä? Eikö ole muuta elämää kuin tuijotella pas ka sarjaa ?

Dahlia Mustavaara

En itse juurikaan jauha vaan vaadin tätä mautonta roskasarjaa loppumaan!

Vierailija
47778/58498 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Dahlia Mustavaara

En itse juurikaan jauha vaan vaadin tätä mautonta roskasarjaa loppumaan!

Karin Ekholm

Bra jobbat! Minä olen sinun kanssasi samalla aaltopituudella!

Vierailija
47779/58498 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos säästöistä puhutaan niin Maikkari voisi säästää ensimmäisenä tästä ja lopettaa sarjan. Tämmöinen paska on rahojen tuhlaustakin.

Vierailija
47780/58498 |
29.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen vois sitten ostaa jonkun uuden sisarsarjan. Salkkaripaskaa ei tarvita!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä