Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lÀhetysajat : Salatut ElÀmÀt - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58498)
Tamara
Tamara Goes Striptease on mun sarja mihin ei tule ketÀÀn Eva Tammisen kaltaista lunttua!
Vierailija wrote:
Lesbot voi harrastaa miten tahansa seksiÀ. Hieromalla, sormittamalla, suuseksillÀ, dildoilla jne. Jokaisella on omat juttunsa mistÀ tykkÀÀ. Ei ole mitÀÀn tiettyÀ kaavaa. Kuten homotkaan eivÀt aina pane takalistoon joka kerta :D
Miksi lebso haluaa tunkea lettuunsa dildoja? Eikö terve, aito kikkeli aja saman asian,?
Saga Korkiakoski
Minulle tulee uusi sarja Korkiakosken korkomarkkinat!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Lesbot voi harrastaa miten tahansa seksiÀ. Hieromalla, sormittamalla, suuseksillÀ, dildoilla jne. Jokaisella on omat juttunsa mistÀ tykkÀÀ. Ei ole mitÀÀn tiettyÀ kaavaa. Kuten homotkaan eivÀt aina pane takalistoon joka kerta :D
Miksi lebso haluaa tunkea lettuunsa dildoja? Eikö terve, aito kikkeli aja saman asian,?
Jos kikkelit ei kiinnosta? Luonnollisinta on siinÀ tapauksessa hieroa pilluansa toista pillua vasten.
Vierailija wrote:
Saga Korkiakoski
Minulle tulee uusi sarja Korkiakosken korkomarkkinat!
Maarit Salin
Minulle tulee sarja nimeltÀÀn KaatokĂ€nnit Koskenkorvalla, hahahhaa! đłđ€đ€Ł
Noel Axelsson
Mun sarjani on Hehehe, toimistopanoja! đ
Vierailija wrote:
Tamara
Tamara Goes Striptease on mun sarja mihin ei tule ketÀÀn Eva Tammisen kaltaista lunttua!
Eva Tamminen
Mullepas tulee oma sarja nimeltÀÀn SeinÀpanoja ja kuumia miehiÀ!!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jos kikkelit ei kiinnosta? Luonnollisinta on siinÀ tapauksessa hieroa pilluansa toista pillua vasten.
KyllÀhÀn noita sekoboltseja kikkeli kiinnostaa, kun strap-oneja kÀyttÀvÀt.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tamara
Eva Tamminen
Gunnar Mustavaara
Talousennusteet sanovat ettÀ se tulee olemaan tÀysi floppi! Sen sijaan Mustavaaroilla menee oikein mukavasti!!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
KyllÀhÀn noita sekoboltseja kikkeli kiinnostaa, kun strap-oneja kÀyttÀvÀt.
Aidot lesbot sakseilevat, eikÀ tarvitse mitÀÀn jÀljitelmiÀkÀÀn makuuhuoneeseensa.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tamara
Eva Tamminen
Gunnar Mustavaara
Talousennusteet sanovat ettÀ se tulee olemaan tÀysi floppi! Sen sijaan Mustavaaroilla menee oikein mukavasti!!
Tamara
SiinÀs kuulit, lunttu!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Tamara
Eva Tamminen
Gunnar Mustavaara
Tamara
SiinÀs kuulit, lunttu!
Camilla Mustavaara
Jos te nyt aiotte tappaa toisenne, niin tehkÀÀ se tuolla pihalla!!
Esteri Elsten
Minun sarjani nimi on Kaasu pohjaan rattopoika!
Miks tÀÀ uus pimu on puettu kireisiin housuhin ja tiukkaan paitaan? Nuoriso ei pukeudu noin. Halutaanko tuoda esille rinnat ja kamelinvarvas?
Vierailija wrote:
Miks tÀÀ uus pimu on puettu kireisiin housuhin ja tiukkaan paitaan? Nuoriso ei pukeudu noin. Halutaanko tuoda esille rinnat ja kamelinvarvas?
CindyllÀ oli camel toe vuonna 2010.
Dahlia Mustavaara
Roskasarjan viimeinen jakso on kuvattu! Nyt voitte tyhjentÀÀ koko studion tÀstÀ jÀtteestÀ roska-auton perÀÀn!!
Irma Halonen
VielÀ tulee dokumentti Vanerisia aikoja, roskasarja. Sitten minÀkin pÀÀsen parrasvaloihin sen jÀlkeen!
Loppu on lÀhellÀ surkean sarjan!
Seilis
Voitte purkaa studion, niin saadaan tÀhÀn sitÀ kauppakeskusta pystyyn.
Lari VÀÀnÀnen
Mulle tulee uus spin-off, jonka nimi on SeksikkĂ€itĂ€ boksereita ja bottomeja! đ