Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58503)
Vierailija wrote:
Typerä juttu se Sampon loukkaantuminen
Se ennakkokuva missä makasi lattialla.... voi morjens! 😂 Ihme ettei Amandan kumisevissa portaissa ole aiemmin sattunut mitään
Mä en ihan ymmärrä, miksi mua luullaan täällä setämieheksi :D Minkä takia yksikään setämies spekuloisi aktiivisesti sarjan tapahtumista ja kaivelisi kaikenlaisia yksityiskohtia esille. Olen siis se joka joskus vetää liikaa tunteisiin, mutta eihän se minulta pois ole jos luulet setämieheksi. Ei kai sedän ole mammapalstaa valloittanut?
Käsikirjoittajista niin aika tasapuolisesti. Pääkäsikirjoittaja on mies. Perjantain jaksolla neljä muuta kirjoittajaa. Heistä kaksi on naisia ja kaksi miestä. Eli ei ole mikään "akkavaltaa" paitsi tuottajat nykyään.
Vierailija wrote:
Mä en ihan ymmärrä, miksi mua luullaan täällä setämieheksi :D Minkä takia yksikään setämies spekuloisi aktiivisesti sarjan tapahtumista ja kaivelisi kaikenlaisia yksityiskohtia esille. Olen siis se joka joskus vetää liikaa tunteisiin, mutta eihän se minulta pois ole jos luulet setämieheksi. Ei kai sedän ole mammapalstaa valloittanut?
Tuskin täällä ketjussa hirveästi setämiehiä on. En tiedä mistä tuo oletus tuli.
Vierailija wrote:
Käsikirjoittajista niin aika tasapuolisesti. Pääkäsikirjoittaja on mies. Perjantain jaksolla neljä muuta kirjoittajaa. Heistä kaksi on naisia ja kaksi miestä. Eli ei ole mikään "akkavaltaa" paitsi tuottajat nykyään.
Juuri tuon takia en oikein tajua miksi käsikirjoittajia syytetään jostain miesten "tyhmentämisestä". Tuntuu että kaikki hahmot ovat laimentuneet ja "tyhmentyneet", esimerkiksi Dahlia punkkaa nykyään Amandan sviitissä. Entisaikoina olisi haukkunut koko majatalon pystyyn ja nauranut huoneen keskellä olevalle kylpyammeelle. Mutta häiritsevästi tyhmentynyt on Joonatan, joka ei ole enää entisensä.
Kalle on nolojen tilanteiden mies. Ilmeisesti näyttelijä tosin on sanonut sellaisten kohtauksien olevan hauskinta kuvata. Kallella aina kiusallisia juttuja alastomuuteen liittyen 😅
Vierailija wrote:
Kalle on nolojen tilanteiden mies. Ilmeisesti näyttelijä tosin on sanonut sellaisten kohtauksien olevan hauskinta kuvata. Kallella aina kiusallisia juttuja alastomuuteen liittyen 😅
Mitenhän paljon näyttelijät naureskeli kun kuvasivat sitä sauna-stondis kohtausta :D
Lääkäri Laitela on erään sortin miesbimbo 🎃
Se Lindan vaaleanruseka nahkatakki menee samaan kastiin Ismon mokkanahkatakin ja Kallen ruskean villakangastakin kanssa.
Vierailija wrote:
Se Lindan vaaleanruseka nahkatakki menee samaan kastiin Ismon mokkanahkatakin ja Kallen ruskean villakangastakin kanssa.
Ja Dahlialla varmaan tulee aina olemaan se vaaleanpunainen villakangastakki valkoisella turkiskauluksella.
Vierailija wrote:
nostalgiaa
Tätä ennen oli vain Ragazzo Poweron skootteri jolla Toni Veijalainenkin kuljetti pizzaa :D Legendaarinen kohtaus kun vie ison kasan pizzalaatikoita Atte Tenolan oven taakse.
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009946586.html
Koira löysi Violan ja Miran lelun 🤣
Vierailija wrote:
Lääkäri Laitela on erään sortin miesbimbo 🎃
Suhteissa vähän mut muuten ihan fiksu. Ei kai bimboista tuu lääkäreitä.
Vierailija wrote:
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000009946586.html
Koira löysi Violan ja Miran lelun 🤣
Kaikki lesbot ei varmaan käytä leluja vaan hierovat klitoja vastakkain.
Eva Tamminen
Saatiin Monican kanssa molemmat lättäpillussa tajuttomat orgasmit!
Vierailija wrote:
Kallella taitaa olla oikeasti kaikista eniten vähäpukeisia kohtauksia.
Eihän Sampon Rodokselle saapumisessa ollut muutenkaan mitään järkeä. Ihan kuin Kalle ei olisi halunnut mennä jalkansa murtanutta aviomiestä vastaan kentälle. Luulisi sen olevan täysin itsestään selvää ettei Sampon tarvitse yksinään kinkkailla eteenpäin. Mut tietenkin käsikirjoittajat halusivat kiusallisen tilanteen.
Dahlia Mustavaara
Tuolla on jotain saippuasarjoja. Jäljittelet surkeimman mahdollisen juonikuvion. Ei tuotanto siitä välitä kuitenkaan.