Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58526)
Dahlian hyvä ja muodokas hyvä peppu.
Vierailija wrote:
En oikein ymmärrä miksi Salkkareita muka aina pidetään roskasarjana, kun näyttelijät näyttelee välillä ihan oudoissa jutuissa. Olkoot parempi tuotanto mutta on suomessakin ollut ihmeellisiä ja lapsellisia sarjoja huippunäyttelijöillä. Kukaan ei silti ajattele että heillä menisi maine siitä.
Salkkareissa on se julkisuuden laajuuden ja suosion takia. Muut huonoina pidetyt sarjat eivät ole menestyneitä.
Saga Korkiakoski
Pörssikurssit ovatkin liian hieno asia tähän surkeaan päivittäissarjaan. Parempi että meille älykkäämmille hahmoille tehdään oma sarja!
Siltikään en ymmärrä miksi pitää kaikkien suulla aina puhua. Jokainen sarjan katselija ei ole samanlainen, joka tykkää samoista asioista tai haluaa haukkua sarjan. Ei ihmekkään että tulee fiilis ettei saisi olla sitä mieltä, kun aina heti ammutaan alas kaikki mielipiteet ja vedotaan suureen yleisöön.
Vierailija wrote:
Saga Korkiakoski
Pörssikurssit ovatkin liian hieno asia tähän surkeaan päivittäissarjaan. Parempi että meille älykkäämmille hahmoille tehdään oma sarja!
Hilda Korkiakoski
Minun tyttäreni on tullut meidän sukuun! Minä olen ylpeä sinusta!
Vierailija wrote:
Salkkareissa on liikaa surkeita hahmoja ja juonikuvioita. Toisin on paremmassa Rantabaarissa. Siinä ei tarvitse ohittaa kohtauksia.
Yhtä ärsyttävä sekin on, siksi skippaan koko sarjan.
Marraskuun jaksoissa JP tulee näköjään Laiteloille jälleen Hanin puheille. Joonatan näyttää pariinkin kertaan juttelevan Hanin kanssa. Myöhemmin Hani on ollut kommuunissa suihkussa. Eva ja Linda on paikalla ja Linda näyttää taas kerran mustasukkaiselta. Tuskin heidän välillä on mitään tapahtunut vaan Joonatan ottaakin Hanin asumaan kommuuniin, koska Hani näyttää olevan parissa muussa kuvassa paikalla.
Ilmiannan kohta tuon alapeukuttajan ylläpidolle! Toivottavasti hänet bännätään. Tuo vain pahaa mieltä kaikille.
Elina Taalasmaa
Lapsuus, se on korvaamaton. Paljon mä kärsin, siitä Noelia kiitän vain. Lapselleni vaan laulaa nyt saan, äideistä harhaimman hän nyt sai.
Lohdun mä toin, suojan mä toin. Kärsimystä koin, siitä Noelia kiittää voi. Toivosta voimaa mä saan, äideistä harhain mä oon.
Ullan lemmenjuoma on tainnut olla ehkä vähän yliluonnollinen asia, että oikeasti muka jotkut välimeren kasvuston rehut saivat aikaan Karin mouruamaan Kristiinan perään. Lindalla ja Karilla tuli toisella kerralla ruokamyrkytys :D
Ulla Taalasmaa
Pahoittelut Dahlia, mutta kyllä meidän Lellu laulaa paremmin kuin sinä!
Vierailija wrote:
Ullan lemmenjuoma on tainnut olla ehkä vähän yliluonnollinen asia, että oikeasti muka jotkut välimeren kasvuston rehut saivat aikaan Karin mouruamaan Kristiinan perään. Lindalla ja Karilla tuli toisella kerralla ruokamyrkytys :D
Ulla tiesi korteista myös, että joku tulee kuolemaan. Ulla ois voinut estää Kososen kuoleman.
Ärsyttää. Kallen löyhkä pieru. Huoh . 🤮
Mä olen Sallan puolella. Hän on vain vähän höpsö, joka lopulta haluaa kaikille vain hyvää. Ja Sallalla on vaikeuksia.
Jutta Korhonen
Nyt menee kyllä yli! Mun työhuoneen oveen oltiin kirjoitettu h u o r a. Mä tiedän kuka sen on tehnyt. Dahlia. Se ei vaan kestä sitä että se ei voi samalla tavalla kulkea tissit paljaana ympäriinsä. Me teen siitä heti rikosilmoituksen. Taidanpa myös laittaa hänestä lähetteen mielenterveysosastolle jossa voi käsitellä tunteitaan.
Vierailija wrote:
Mä olen Sallan puolella. Hän on vain vähän höpsö, joka lopulta haluaa kaikille vain hyvää. Ja Sallalla on vaikeuksia.
Ismo Laitela
Salla on rasittava kimisijä jota kukaan ei jaksa kuunnella!!
Ulla Taalasmaa
Vai on Dahlia kateellinen Jutalle. Sääliks käy.
Onhan Salla periaatteessa hyvää haluava, mutta siinä on juonittelijaakin. Kiristäminen ei ole ok.
En oikein ymmärrä miksi Salkkareita muka aina pidetään roskasarjana, kun näyttelijät näyttelee välillä ihan oudoissa jutuissa. Olkoot parempi tuotanto mutta on suomessakin ollut ihmeellisiä ja lapsellisia sarjoja huippunäyttelijöillä. Kukaan ei silti ajattele että heillä menisi maine siitä.