Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58522)
Vierailija wrote:
Jutta Korhonen
Nyt menee kyllä yli! Mun työhuoneen oveen oltiin kirjoitettu h u o r a. Mä tiedän kuka sen on tehnyt. Dahlia. Se ei vaan kestä sitä että se ei voi samalla tavalla kulkea tissit paljaana ympäriinsä. Me teen siitä heti rikosilmoituksen. Taidanpa myös laittaa hänestä lähetteen mielenterveysosastolle jossa voi käsitellä tunteitaan.
Dahlia Mustavaara
Minä en ikinä kuuna kullan valkeana alentuisi tuollaiseen. Kuka ikinä sen onkaan tehnyt, niin mun puolesta hän olisi saanut polttaa koko surkean sairaalan!!
Eva Tamminen
No niin, Lassekin alkaa pitää mun puolia. Mä se vaan aina selviän kaikesta. Kohta pääsen taas Sievisille loikoilemaan.
Joannalla ja Lassella näyttää menevän pidempään hyvin. Ilmeisesti Joanna ei kerro Mirasta mitään.
Vierailija wrote:
Mä olen Sallan puolella. Hän on vain vähän höpsö, joka lopulta haluaa kaikille vain hyvää. Ja Sallalla on vaikeuksia.
No miksi jättää pienen vauvansa omien työntekijöidensä huolehdittavaksi? Kyllä voisi vähän miettiä kumpi on tärkeämpi, nuo Kari-jutut ja nimiasiat vai oma vauva.
Lasse Sievinen muka notkea nakuttaja? 🤣
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Salla Mattila
Meillä on Amandassa vain yksi imuri joka haettiin kirppikseltä. Hyvin se toimii!
Amandassa on vain yksi imuri ja sen nimi on Sampo.
Daniela Honkanen
Ja mäkö en sitten muka osaa munaa lutkuttaa? Kysy vaikka Noelilta!
Miki oli lenkillä kauppakeskuksessa. Just joo.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Mä olen Sallan puolella. Hän on vain vähän höpsö, joka lopulta haluaa kaikille vain hyvää. Ja Sallalla on vaikeuksia.
No miksi jättää pienen vauvansa omien työntekijöidensä huolehdittavaksi? Kyllä voisi vähän miettiä kumpi on tärkeämpi, nuo Kari-jutut ja nimiasiat vai oma vauva.
Salla on niin sekaisin kaikesta. Karikin kohtelee kaltoin. Hänellä saattaa jopa olla synnytyksen jälkeinen masennus. Huonot työkaverit eivät välitä.
Vierailija wrote:
Gunnarin alzheimer myös josta tehty suuri vitsin aihe.
Miksihän tuo alunperin edes keksittiin, jos koko sairaus on nyt unohdettu? Virhe käsikirjoittajilta.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jutta Korhonen
Nyt menee kyllä yli! Mun työhuoneen oveen oltiin kirjoitettu h u o r a. Mä tiedän kuka sen on tehnyt. Dahlia. Se ei vaan kestä sitä että se ei voi samalla tavalla kulkea tissit paljaana ympäriinsä. Me teen siitä heti rikosilmoituksen. Taidanpa myös laittaa hänestä lähetteen mielenterveysosastolle jossa voi käsitellä tunteitaan.
Dahlia Mustavaara
Minä en ikinä kuuna kullan valkeana alentuisi tuollaiseen. Kuka ikinä sen onkaan tehnyt, niin mun puolesta hän olisi saanut polttaa koko surkean sairaalan!!
Jutta Korhonen
Vai niin, että nyt sitten uhkaillaan sairaalan polttamisella. Tästä saadaan sulle uusi syyte!
Nyt edes se Ullan sisko ja Lars mukaan! Ei näytä surkeita mumisijoita jaksa 😡
Vierailija wrote:
Miki oli lenkillä kauppakeskuksessa. Just joo.
Jos se haki syötävää/juotavaa?
Vierailija wrote:
Joannalla ja Lassella näyttää menevän pidempään hyvin. Ilmeisesti Joanna ei kerro Mirasta mitään.
Joanna ei kerro Mirasta mitään koska Lasse ei painosta Joannaa avautumaan ja miksi Lasse ei painosta, no ihan siksi kun se tietää että Erika tietää siitä ja Karinista ja jos käy käry... Ihan siksi.
Erika Ekhlom
Kmuule Hmerik, mmä em olem raskaamam.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Jutta Korhonen
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Vai niin, että nyt sitten uhkaillaan sairaalan polttamisella. Tästä saadaan sulle uusi syyte!
Dahlia Mustavaara
Ei ole kovin eleganttia käytöstä kuvitella olemattomia. Sinä olet varmaan itse töhrinyt sen huoneesi oven että voit syytellä viattomia sivullisia!
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Dahlia Mustavaara
Jutta Korhonen
Ja siitä kolmas syytös, eli kunnianloukkaus. Ja mä en ole tosiaan mikään elegantti, vaan moderni nainen!
https://www.is.fi/viihde/art-2000009950537.html
Susanna Indren esitti aikoinaan sarjassa Jaana Niemistä, taksikuskina työskentelevää Aamu ja Teemu Korhosen äitiä. Jaana oli sarjassa voimakas naishahmo. Miten oikeassa elämässä tämä Susanna on ollut jo vuosia parisuhdeväkivallan uhri. Miehet Susannalla vaihtuu mutta aina väkivaltaisen miehen jälkeen löytyy uusi väkivaltainen mies. Tosin tähän on ilmeisesti myös edesvaikuttanut Indrenin päihde- ja mielenterveysongelmat. Mutta miksi on olemassa naisia jotka ikään kuin haluavat hakeutua parisuhteeseen jossa saa sukkana niittiä pataan?
Vierailija wrote:
https://www.is.fi/viihde/art-2000009950537.html
Susanna Indren esitti aikoinaan sarjassa Jaana Niemistä, taksikuskina työskentelevää Aamu ja Teemu Korhosen äitiä. Jaana oli sarjassa voimakas naishahmo. Miten oikeassa elämässä tämä Susanna on ollut jo vuosia parisuhdeväkivallan uhri. Miehet Susannalla vaihtuu mutta aina väkivaltaisen miehen jälkeen löytyy uusi väkivaltainen mies. Tosin tähän on ilmeisesti myös edesvaikuttanut Indrenin päihde- ja mielenterveysongelmat. Mutta miksi on olemassa naisia jotka ikään kuin haluavat hakeutua parisuhteeseen jossa saa sukkana niittiä pataan?
Mun on vaikea ylipäätänsä nähdä, että tämä muka oli sama henkilö.
Aino sanoi kauden alussa, että kukaan täysjärkinen ei muuta Ismon kanssa asumaan. Nyt näyttää tulevan juttuun 😂
Amandassa on vain yksi imuri ja sen nimi on Sampo.