Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (58522)

Vierailija
47441/58522 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Salla Mattila

Meillä on Amandassa vain yksi imuri joka haettiin kirppikseltä. Hyvin se toimii!

Amandassa on vain yksi imuri ja sen nimi on Sampo.

Vierailija
47442/58522 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Jutta Korhonen

Nyt menee kyllä yli! Mun työhuoneen oveen oltiin kirjoitettu h u o r a. Mä tiedän kuka sen on tehnyt. Dahlia. Se ei vaan kestä sitä että se ei voi samalla tavalla kulkea tissit paljaana ympäriinsä. Me teen siitä heti rikosilmoituksen. Taidanpa myös laittaa hänestä lähetteen mielenterveysosastolle jossa voi käsitellä tunteitaan.

Dahlia Mustavaara

Minä en ikinä kuuna kullan valkeana alentuisi tuollaiseen. Kuka ikinä sen onkaan tehnyt, niin mun puolesta hän olisi saanut polttaa koko surkean sairaalan!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47443/58522 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eva Tamminen

No niin, Lassekin alkaa pitää mun puolia. Mä se vaan aina selviän kaikesta. Kohta pääsen taas Sievisille loikoilemaan.

Vierailija
47444/58522 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joannalla ja Lassella näyttää menevän pidempään hyvin. Ilmeisesti Joanna ei kerro Mirasta mitään.

Vierailija
47445/58522 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Mä olen Sallan puolella. Hän on vain vähän höpsö, joka lopulta haluaa kaikille vain hyvää. Ja Sallalla on vaikeuksia.

No miksi jättää pienen vauvansa omien työntekijöidensä huolehdittavaksi? Kyllä voisi vähän miettiä kumpi on tärkeämpi, nuo Kari-jutut ja nimiasiat vai oma vauva. 

Vierailija
47446/58522 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasse Sievinen muka notkea nakuttaja? 🤣

Vierailija
47447/58522 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Salla Mattila

Meillä on Amandassa vain yksi imuri joka haettiin kirppikseltä. Hyvin se toimii!

Amandassa on vain yksi imuri ja sen nimi on Sampo.

Daniela Honkanen

Ja mäkö en sitten muka osaa munaa lutkuttaa? Kysy vaikka Noelilta!

Vierailija
47448/58522 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miki oli lenkillä kauppakeskuksessa. Just joo.

Vierailija
47449/58522 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Mä olen Sallan puolella. Hän on vain vähän höpsö, joka lopulta haluaa kaikille vain hyvää. Ja Sallalla on vaikeuksia.

No miksi jättää pienen vauvansa omien työntekijöidensä huolehdittavaksi? Kyllä voisi vähän miettiä kumpi on tärkeämpi, nuo Kari-jutut ja nimiasiat vai oma vauva. 

Salla on niin sekaisin kaikesta. Karikin kohtelee kaltoin. Hänellä saattaa jopa olla synnytyksen jälkeinen masennus. Huonot työkaverit eivät välitä.

Vierailija
47450/58522 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Gunnarin alzheimer myös josta tehty suuri vitsin aihe.

Miksihän tuo alunperin edes keksittiin, jos koko sairaus on nyt unohdettu? Virhe käsikirjoittajilta. 

Vierailija
47451/58522 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jutta Korhonen

Nyt menee kyllä yli! Mun työhuoneen oveen oltiin kirjoitettu h u o r a. Mä tiedän kuka sen on tehnyt. Dahlia. Se ei vaan kestä sitä että se ei voi samalla tavalla kulkea tissit paljaana ympäriinsä. Me teen siitä heti rikosilmoituksen. Taidanpa myös laittaa hänestä lähetteen mielenterveysosastolle jossa voi käsitellä tunteitaan.

Dahlia Mustavaara

Minä en ikinä kuuna kullan valkeana alentuisi tuollaiseen. Kuka ikinä sen onkaan tehnyt, niin mun puolesta hän olisi saanut polttaa koko surkean sairaalan!!

Jutta Korhonen

Vai niin, että nyt sitten uhkaillaan sairaalan polttamisella. Tästä saadaan sulle uusi syyte!

Vierailija
47452/58522 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt edes se Ullan sisko ja Lars mukaan! Ei näytä surkeita mumisijoita jaksa 😡

Vierailija
47453/58522 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Miki oli lenkillä kauppakeskuksessa. Just joo.

Jos se haki syötävää/juotavaa? 

Vierailija
47454/58522 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Joannalla ja Lassella näyttää menevän pidempään hyvin. Ilmeisesti Joanna ei kerro Mirasta mitään.

Joanna ei kerro Mirasta mitään koska Lasse ei painosta Joannaa avautumaan ja miksi Lasse ei painosta, no ihan siksi kun se tietää että Erika tietää siitä ja Karinista ja jos käy käry... Ihan siksi. 

Vierailija
47455/58522 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erika Ekhlom

Kmuule Hmerik, mmä em olem raskaamam.

Vierailija
47456/58522 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Jutta Korhonen

Dahlia Mustavaara

Jutta Korhonen

Vai niin, että nyt sitten uhkaillaan sairaalan polttamisella. Tästä saadaan sulle uusi syyte!

Dahlia Mustavaara

Ei ole kovin eleganttia käytöstä kuvitella olemattomia. Sinä olet varmaan itse töhrinyt sen huoneesi oven että voit syytellä viattomia sivullisia!

Vierailija
47457/58522 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Vierailija wrote:

Dahlia Mustavaara

Jutta Korhonen

Ja siitä kolmas syytös, eli kunnianloukkaus. Ja mä en ole tosiaan mikään elegantti, vaan moderni nainen!

Vierailija
47458/58522 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.is.fi/viihde/art-2000009950537.html 

Susanna Indren esitti aikoinaan sarjassa Jaana Niemistä, taksikuskina työskentelevää Aamu ja Teemu Korhosen äitiä. Jaana oli sarjassa voimakas naishahmo. Miten oikeassa elämässä tämä Susanna on ollut jo vuosia parisuhdeväkivallan uhri. Miehet Susannalla vaihtuu mutta aina väkivaltaisen miehen jälkeen löytyy uusi väkivaltainen mies. Tosin tähän on ilmeisesti myös edesvaikuttanut Indrenin päihde- ja mielenterveysongelmat. Mutta miksi on olemassa naisia jotka ikään kuin haluavat hakeutua parisuhteeseen jossa saa sukkana niittiä pataan? 

Vierailija
47459/58522 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija wrote:

https://www.is.fi/viihde/art-2000009950537.html 

Susanna Indren esitti aikoinaan sarjassa Jaana Niemistä, taksikuskina työskentelevää Aamu ja Teemu Korhosen äitiä. Jaana oli sarjassa voimakas naishahmo. Miten oikeassa elämässä tämä Susanna on ollut jo vuosia parisuhdeväkivallan uhri. Miehet Susannalla vaihtuu mutta aina väkivaltaisen miehen jälkeen löytyy uusi väkivaltainen mies. Tosin tähän on ilmeisesti myös edesvaikuttanut Indrenin päihde- ja mielenterveysongelmat. Mutta miksi on olemassa naisia jotka ikään kuin haluavat hakeutua parisuhteeseen jossa saa sukkana niittiä pataan? 

Mun on vaikea ylipäätänsä nähdä, että tämä muka oli sama henkilö.

Vierailija
47460/58522 |
26.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aino sanoi kauden alussa, että kukaan täysjärkinen ei muuta Ismon kanssa asumaan. Nyt näyttää tulevan juttuun 😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä