Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (58183)
Saapa nähdä kuinka pitkään Erika valehtelee raskaudestaan. Hankkiiko samanlaisen tekomahan kuin Isabella?
Vierailija wrote:
Saapa nähdä kuinka pitkään Erika valehtelee raskaudestaan. Hankkiiko samanlaisen tekomahan kuin Isabella?
Sano mulle yksikin syy miksi alaikäinen teinityttö alkaisi väkisin valehtelemaan raskaudestaan?
Vierailija wrote:
Maarit Salin
Hyvä on, hyvä on! Saatoin ohikulkumatkalla tarjota Dahlian remonttimiehille pienet huikat. Kai ne silti ihan hyvää työtä aikaan saa.
XD ne varmaan meni heti alkoon hakemaan lisää juotavaa!!
Aino on sanonut ettei kukaan täysjärkinen muuta Ismon luokse. Tästä syystä en oikeastaan usko, että Aino muuttaisi asumaan Laiteloille. Toki muutaman yön majoitus on mahdollinen. Todennäköisemmältä kuulostaa kimppakämppä. Siellähän on yksi huone vapaana. Cindyn huone, kun Eva viimeksi nillitti kuinka rahat loppuu ja vuokrakin nousee. Tuskin mitään vaihtokauppaa tekevät, että Kalle ja Sampo kommuuniin ja Aino Laiteloille.
Vierailija wrote:
Vierailija wrote:
Sano mulle yksikin syy miksi alaikäinen teinityttö alkaisi väkisin valehtelemaan raskaudestaan?
No että saa jäädä Suomeen.
Aamu Korhonen
Laitetaas vähän "hik" uutta ilmettä tänne Dahlian "hik" makkariin, hihihii... hyvää tää Maaritin Gin ton... per ke le, maalit levis pitkin lattioita. Hei pojat, "hik" tulkaas jeesaa vähän!
Hidas huoltofirma, kun ei saa nimikylttejä laitettua. Sievisten ovessa lukee edelleen Harju. Laiteloilla pelkkä Laitela ja Tammmisen nimi ei ilmaannu kommuuniin. Tosin nyt syksyllä oli jonkun storyssa kuva, että Ismon oveen oli ilmaantunut Laitelan lisäksi Kaukovaara. Eihän tässä ole mennyt kuin muutamia kuukausia jaksollisesti sitten syksyn aloituksen.
Remontoidaanko sitä kartanoa humalassa? Minä voin sitten myös osallistua. Terveisin Kari Taalasmaa.
Jarkon storysta voinee päätellä, että Susu olisi näissä kuvatuissa jaksoissa palannut Helsinkiin. Oli samassa kuvassa ulkokohtauksessa. Myös Tommi paikalla. Karista ja Sususta uusi pariskunta? :D
Vierailija wrote:
Remontoidaanko sitä kartanoa humalassa? Minä voin sitten myös osallistua. Terveisin Kari Taalasmaa.
Maarit Salin
No ei tietenkään, siis ihan tämän yhden kerran vain kun tarjosin juotavaa sinne kartanolle. Ihan pikku hömpsyt vain! Vähän piristettä työn raskaan raatajille.
Aamu Korhonen
Ei saa ta na, Mikael "hik" tippui tikkailta ja nyt makkarin ikkuna on säpäleinä... No eiköhän me "hik" jotenkin saada tää korjattua... Pienen rohkaisuryypyn jälkeen...
Eva Tamminen
Se komea Sebastiankin on töissä siellä Dahlian kartanolla. Mä kävin panee sitä siellä ruokatauolla vierashuoneen sängyllä. Mukava jatkaa siitä hommia.
Vierailija wrote:
Aamu Korhonen
Laitetaas vähän "hik" uutta ilmettä tänne Dahlian "hik" makkariin, hihihii... hyvää tää Maaritin Gin ton... per ke le, maalit levis pitkin lattioita. Hei pojat, "hik" tulkaas jeesaa vähän!
Ulla Taalasmaa
On Maaritilla ja Aamulla molemmilla paha hikka!
Hauskaa että viestien lainaaminen lähti heti uuteen tasoon roolipeleissä, kun kerroin että mulla menee sivut jumiin. Joo oon varmaan nolo mutta kuulostaa tahalliselta. Ennen oli paljon yksittäisiä viestejä.
Lordi Lalli
MINÄ OLEN OMITUINEN!
Dahlia Mustavaara
Mitä ihmettä täällä minun kartanollani oikein tapahtuu!? Mistä minä oikein teille maksan! 😡 Pupu, soittaisitko poliisit paikalle?
Vierailija wrote:
Hauskaa että viestien lainaaminen lähti heti uuteen tasoon roolipeleissä, kun kerroin että mulla menee sivut jumiin. Joo oon varmaan nolo mutta kuulostaa tahalliselta. Ennen oli paljon yksittäisiä viestejä.
On ennenkin lainailtu.
Ulla Taalasmaa
Dahlian kartanon remontti on yhtä sekasortoa. Tätä ne mun ennustukset ties. Sääliks käy.
Vierailija wrote:
Että sellaset tarkat huomiot taas. Joo, kaikki pyörii sun ja sun ärsyttämisesi ympärillä.
Monikan ja Peten Instagramista pystyi näkemään, että samalla viikolla ennen Jasminin menehtymistä kuvattiin häiden ryhmäkohtauksia ja ulkokuvia rannalla, jossa Sampo ehdotti sitä muuttoa Ismolle ja Aino tuli paikalle. Pystyy melkein päättelemään, että kaikki muutkin kohtaukset Ainon osalta oli tehty ennen sitä. Luulen että haluttiin kunnioittaa Jasminin muistoa ja pidettiin Ainosta taukoa hautajaisten yli. Lehdistössä kerrottiin Jasminin siunaustilaisuuden olleen 21.4.
Valtterin juttua voidaan selittää sillä, että on ollut epäselvyyttä ja haluttu tutkia entistä enemmän ennen kuin on annettu hautauslupa. Kerta Aino kuulusteluun viedään niin jotain epäillään, kuten alusta asti katsojille on vihjailtu.