Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Vierailija kirjoitti:
Sebastian se sarjan pahin sänkyseikkailija on kylläkin ollut. Toki melkein mikä tahansa paikka ja aika moni nainen on kelvannut. Sebastianilla toki oli seksiaddiktio. Se vaan ihmetytti, että miehet eivät Sebastianille edes pahoissa himoissa kelvanneet. Ilmeisesti oikeasti pahasta seksiaddiktiosta kärsiville paikalla tai kumppanilla tai sen sukupuolella ei ole kalasti väliä.
Se oiskin ollut jos Sebastian ois pannut Kallea.
Sebastian ja Jiri tai Sebastian ja Lari ois pannut keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sebastian se sarjan pahin sänkyseikkailija on kylläkin ollut. Toki melkein mikä tahansa paikka ja aika moni nainen on kelvannut. Sebastianilla toki oli seksiaddiktio. Se vaan ihmetytti, että miehet eivät Sebastianille edes pahoissa himoissa kelvanneet. Ilmeisesti oikeasti pahasta seksiaddiktiosta kärsiville paikalla tai kumppanilla tai sen sukupuolella ei ole kalasti väliä.
Se oiskin ollut jos Sebastian ois pannut Kallea.
Sebastian vihasi Kallea ja Sebastianin mielestä Kalle kuvitteli olevansa muita parempi kun on lääkäri ja jotain muuta tuollaista, vaikka eihän Kalle tuollainen ole. Sebastianin mielestä Kalle oli myös pahimman luokan irstailija. Eliaskaan ei pitänyt Kallesta, mutta joskus sanoi tuosta Sebastianille, että ei Kalle tuollainen ole. Sebastianilla ei myöskään ole koskaan varaa haukkua muita irstailijoiksi omien tekojensa jälkeen.
Kerran oli kohtaus, jossa Sebastian päätyi kourimaan Jiriä vai oliko toisinpäin Monica sängyssä kun toinen luuli toista Monicaksi.
Sebastian ja Lari olisi ollut kuuma pari. Siitä ois tullu myös mielenkiintoinen kuvio Eliaksen kannalta.
Pihlajasadun vaihtotodellisuudessa vaihtoehtoNoel oli homo ja salasuhteessa vaihtoehtoJirin kanssa ja päätyi sänkyyn vaihtoJirin kanssa. Kuorimista näytettiin.
Sitä jaksan aina ihmetellä, että miksi Evalla ja Sebastianilla ei ollut koskaan mitään juttua.
Usein näytetään että Kallelta otetaan suihin. Luulisi Kallen olevan se joka ottaa suihin.
Vierailija kirjoitti:
Pihlajasadun vaihtotodellisuudessa vaihtoehtoNoel oli homo ja salasuhteessa vaihtoehtoJirin kanssa ja päätyi sänkyyn vaihtoJirin kanssa. Kuorimista näytettiin.
Köyhä Dahlia oli myös oudon kiihoittunut miesten löydyttyä sängystä.
Sebastian tai Jiri miehistä eniten nussineet. Naisista ehdottomasti Eva.
Lellu oli myös naisista korkeimmalla sijalla ainakin silloin alkuperäisen ajalta.
Vierailija kirjoitti:
Usein näytetään että Kallelta otetaan suihin. Luulisi Kallen olevan se joka ottaa suihin.
Käsikirjoittajalla joku suikkari fantasia. Bottomia pannaan, harhemmin otetaan sukkiin. Ehkä käsikivaa. Mä ite aina runkkasin yhtä bottomia kun olin pannut. Olen hetero. Muija on. En enää homoile kun ei ole ketää fem poikaa saatavilla, koska mun ikä. Ehkä rahalla saisin femiinin pojan jonka siementää.
Alkuperäisen Lellun huohotukset on jäänyt mieleen siitä kohtauksesta kun Daniel pani saunalla ja Inka yllätti.
Kaikki synnit sarjasta voisi tulla uusi kausi jossa pannaan enemmän.
Benkku ja Henu ja Benkku ja Seve ei sitten tehnyt mitään keskenään.
Johannesveljistäkin saisi mielenkiintoisen sarjan. Sellainen joku Kaikki synnit tapainen.
Vierailija kirjoitti:
Suhteessa yleensä on ainaki tasapuolisesti.
An... anna mä ny kirjot an tän kommentin... mä en o le hum...alassa... saa ta...na... mulla on asi aaaa SuLlE DAHLLIA!!!1!!! SÄ ET OO M UTA PAREM PIII IHMI NENNNN... SAA TA NANNN ÄM MÄÄÄÄÄÄ11111!!!
Salkkareiden pohjalta keksisin vaikka kuinka paljon jotain Rantabaarin tapaisia sisarsarjoja jotka ois Rantabaaria parempia.