Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Jutta Korhonen kirjoitti:
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Jut hon en kirjoitti:
Mä olen ijan selvin päin siis ettks te näää????? Kukkuu!!!111!
Lähde nyt siitä häiritsemästä! Vartijat, katsokaa että hän poistuu täältä tontilta ja laitatte myös portit kiinni!!
Älk ää koskeko muhuun! SÄ MA KSAT DAHIA TÄST Ä! SAA T POTKU TTT SAIRAA LAN TEHTÄVISÄÄ!!! HAISTTA PAS KKKAAAAA!!!!!!
Sinut sieltä potkitaan pellolle! Minulla on pitkän linjan kontaktit. Ja hei hei, hyvää kotimatkaa!!
Voi että kun tulikin laihaa kahvii!
Katsomon Instagramissa oltiin vastattu näköjään kommenttiin kuvan alla Rantabaarin C Moreen julkistamiseen liittyen: "Moi! Rantabaarin uusi kausi on tuloillaan ensi vuonna! Odottavan aika voi olla pitkä, mutta toivottavasti odotus sitten palkitaan. -Aku"
Vierailija kirjoitti:
Katsomon Instagramissa oltiin vastattu näköjään kommenttiin kuvan alla Rantabaarin C Moreen julkistamiseen liittyen: "Moi! Rantabaarin uusi kausi on tuloillaan ensi vuonna! Odottavan aika voi olla pitkä, mutta toivottavasti odotus sitten palkitaan. -Aku"
Olisiko sitten niin että se on Rantabaarin viimeinen kausi ainakin toistaiseksi? Juhlavuoteen jos olisi nyt satsattu eikä tehty enää uusia käsikirjoituksia ensi kesää varten? Salkkarit on ollut täysin retuperällä varsinkin koronan aikana, joka jatkuu yhä edelleen. Rantabaaria on kuitenkin tehty jo viitenä kesänä.
Ensi keväänä saa ollakin sitten hyvät pirskeet ja Rantabaaria, että se on odotuksen arvoista. Saa nähdä mitä ne tulevat olemaan. 20 vuoden spesiaalijakso ei ainakaan ollut mikään odotuksien täyttymys, päin vastoin. Tero Puustinen sopii yhtä vähän menneisyyteen kuin Kalervo Laitela tai Kristiina Pohjonen.
Tunnustan, ennustan ja huonompia käänteitä on luvassa.
Aimo on minun serkkuni. Hänen ennustuksia kannattaa kuunnella enemmän kuin sen Ulla Taalasmaan!
Voi, pikku pikku sarja! Sinun on päätettävä, jatkatko huonoa laatua ja lopetat, vai siirrytkö parempaan laatuun!
Eikä!? Aimo ja Anneli on myös mulle sukua!! Ala on mun äidin sukunimi ja se on siis vähän monimutkasempi sukupuun haara selittää.
Käsikirjoittaja, älä käy enää ehottelee huonoja käänteitä!!
Kyllä sää sen tiedät! Sen mitä käsikirjoittajat suunnittelevat. Rits rats, vanhoilta repliikeiltä meni pohja!
Ulkolavasteenkadun tuotetta. Muovikivia ja sen semmosta.
Tyyne Puustinen kirjoitti:
Kuka on Tero Puustinen?
Tyyne Puustisen haamu, kuuletko minua? Se on ihan palturia. Täällä meni kaikki asiat ajan mittaan täysin vinksalleen!!
Se Ismo, se on pohjimmiltaan tosi romantikko. Ehkä meidän vuodet erillään on vaan syventänyt meidän suhdetta.
Pipsa Tiilikainen kirjoitti:
Se Ismo, se on pohjimmiltaan tosi romantikko. Ehkä meidän vuodet erillään on vaan syventänyt meidän suhdetta.
Kyllä te vaan sovitte toisillenne! Mä oon sitten innoissani niistä hääjärjestelyistä!!
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Kyllä te vaan sovitte toisillenne! Mä oon sitten innoissani niistä hääjärjestelyistä!!
Mistä ihmeen hääjärjestelyistä? Eikös Ismon pitänyt mennä uudelleen naimisiin Jutan kanssa? Ainakin semmoisen käsityksen minä sain.
Irma Halonen kirjoitti:
Mistä ihmeen hääjärjestelyistä? Eikös Ismon pitänyt mennä uudelleen naimisiin Jutan kanssa? Ainakin semmoisen käsityksen minä sain.
Sä oot kuule käsittänyt jotain pahasti väärin. Meillä on kihlasormuksetkit olleet jo pitkään!
Irma Halonen kirjoitti:
Sä oot kuule käsittänyt jotain pahasti väärin. Meillä on kihlasormuksetkit olleet jo pitkään!
Minä saatoin pikkasen erehdyttää tätä meidän Irmaa, kun se ei mitään muuta keksi kun puuttua toisten ihmisten asioihin!!
Oikea sairaala pitäisi olla sairaalakohtauksissa ja vain tarpeen tullen koko sairaalaa näytettäisi. Ei joka viikko tai kuukausikaan ja lääkereitä olisi muitakin Laitelan Kallen lisäksi. Yksityinen sairaala myös varakkaita varten.