Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (59931)
Juttaaaa Korh nen kirjoitti:
An... anna mä ny kirjot an tän kommentin... mä en o le hum...alassa... saa ta...na... mulla on asi aaaa SuLlE DAHLLIA!!!1!!! SÄ ET OO M UTA PAREM PIII IHMI NENNNN... SAA TA NANNN ÄM MÄÄÄÄÄÄ11111!!!
Heittäkää tämä humalainen liehakko ulos täältä!!
Mua käy oikein sääliksi sitä moppaaja Evaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein näytetään että Kallelta otetaan suihin. Luulisi Kallen olevan se joka ottaa suihin.
Suhteessa yleensä on ainaki tasapuolisesti.
Mut toki Kallen kohdalla kaikki on tapahtunut satunnaisissa seksiseikkailuissa.
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Juttaaaa Korh nen kirjoitti:
An... anna mä ny kirjot an tän kommentin... mä en o le hum...alassa... saa ta...na... mulla on asi aaaa SuLlE DAHLLIA!!!1!!! SÄ ET OO M UTA PAREM PIII IHMI NENNNN... SAA TA NANNN ÄM MÄÄÄÄÄÄ11111!!!
Heittäkää tämä humalainen liehakko ulos täältä!!
Mä e nn olle menossa YHTTTÄÄÄM MINNEKKÄÄN! NYYT ON AIKKA TASATA TILIT! MYÖNNÄ MIILANE SSÄ OOT!!!!!!11*@*&!*@*
Vierailija kirjoitti:
Onko Ismo nussinut Dahliaa? Onko Ismo nussinut Ullaa? Koska Ismo on nussinut ylipäänsä viimeksi? Vai vetääkö Ismo vain käteen? Toki saattaa dildottaa itseensä Kallen vanhalla dildolla. Kallehan ei tarvitse enää dildoa.
Aaro pani Ismoa paremman puuttessa kunnes alkoi tapailla Rajalaa.
Tamara kirjoitti:
Mua käy oikein sääliksi sitä moppaaja Evaa.
Mielenkiintoista. Kerro lisää, miksi?
Mä olen edelleen vailla daddyn lämpöö! 🥵
Dahlian kartanolle olisi suuret turvajärjestelyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Ismo nussinut Dahliaa? Onko Ismo nussinut Ullaa? Koska Ismo on nussinut ylipäänsä viimeksi? Vai vetääkö Ismo vain käteen? Toki saattaa dildottaa itseensä Kallen vanhalla dildolla. Kallehan ei tarvitse enää dildoa.
Aaro pani Ismoa paremman puuttessa kunnes alkoi tapailla Rajalaa.
Väite on pyllyaukosta.
MIRA. PER KE LE YKSKI VA LITTUS SIIT Ä SU N MUTSISTAS JA SÄ PAINUT MUN ASSSSUNNOSTA HEL VETTTIIIINN MÄ OON NII N TÄYNNÄ JOOO SSIITTÄÄ1!!
Kuten oli arvattavissa. Sairaala ei lainkaan tutki Elinan toimia eikä tee niistä rikosilmoitusta. Myöskään Kallen toimia Elinan kandina ei tutkita. Juttakaan ei sairaalan johtajana kanna mitään vastuuta. Myöskään Noel ei haasta sairaalaa oikeuteen Elinan toimista. Noel ei ylipäänsä tee enää mitään Elinan tai poikansa Toivon suhteen. Näin nämä kuviot vaan hylätään kun simsalabim.
Mä olen ijan selvin päin siis ettks te näää????? Kukkuu!!!111!
MÄ EN SAA TA NA VOI VAIKUTT AAA ELLINAN TAPAU KSSEENNN TEKI MIT ÄÄ TEKKI EI VO II MITTÄÄNN ELÄMMÄ JAKUUU!!!11&^# MUL ON MUUUTTT TYÖT HOIDDETT VANA!!!21@
Vierailija kirjoitti:
Kuten oli arvattavissa. Sairaala ei lainkaan tutki Elinan toimia eikä tee niistä rikosilmoitusta. Myöskään Kallen toimia Elinan kandina ei tutkita. Juttakaan ei sairaalan johtajana kanna mitään vastuuta. Myöskään Noel ei haasta sairaalaa oikeuteen Elinan toimista. Noel ei ylipäänsä tee enää mitään Elinan tai poikansa Toivon suhteen. Näin nämä kuviot vaan hylätään kun simsalabim.
Elina voi sitten surkean sarjan logiikalla palata karkumatkansa jälkeen uudelleen lääkäriksi.
Jut hon en kirjoitti:
Lähde nyt siitä häiritsemästä! Vartijat, katsokaa että hän poistuu täältä tontilta ja laitatte myös portit kiinni!!
Ahdas sairaala on korkea aika purkaa. Sellainen ahdas käytävä on myös epäaito.
Noelia näytetään kai ensi viikolla tai sitä seuraavalla viikolla. Et ehkä sitä käsitellään.
Dahlia Mustavaara kirjoitti:
Jut hon en kirjoitti:
Lähde nyt siitä häiritsemästä! Vartijat, katsokaa että hän poistuu täältä tontilta ja laitatte myös portit kiinni!!
Älk ää koskeko muhuun! SÄ MA KSAT DAHIA TÄST Ä! SAA T POTKU TTT SAIRAA LAN TEHTÄVISÄÄ!!! HAISTTA PAS KKKAAAAA!!!!!!
Vierailija kirjoitti:
Samoin kun ei tutkittu kuka ajoi Elinan yli, josta Aki sai syyt. Btw. Elina ei puhdistanut mainettaan vaan on yhä syyllinen Noelin murhayrityksen josta istui vankilassa. Ei edes tuhonnut Noelia. Ehkä satutti mutta Noel ei kärähtänyt mistään tekemisistään.
Dahlian kartanosarja olisi yhtä floppi kuin Villa Helena tai sitten paljon parempi.