Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (60755)
Ei Susu todellakaan oo mikään kostaja 🤣..
Niin unelias ja haahuilija.
Noel tarviis ny joka puolelta kovaa tökitystä ja rökitystä.
Silleen että ois kohta valtion harmaissa.
Kuka jäisi kaipaamaan.
Kuten Salkkareissa lähes kaikki.
Jotenkin uskon Susun olevan tuolla Keravalla, koska miehensäkin on kiireinen ohjaaja/tuottaja, eikä vauva ollut keväällä missään hoidossa vielä joten ei voi täysipäiväisesti palata kuvaukseen. Nähdään aina välillä pätkiä Susun baareilusta Keravalla ja tästä Ramista. En tietenkään voi olla varma mutta tämmöistä epäilen.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa Evassa tapahtuisi hahmokehitystä. Ajattelee jo itse että on oikeasti huoramainen. Voisi alkaa kasvaa vastuullisemmaksi. Työpaikka on jo hyvä liike siihen suuntaan.
Kumpa Eva kasvaisi sarjasta ulos. Inhokkihahmo. Jotain ahdasta parin metrin käytävääkin alkaa mopata 😡
Ensi viikolla alkaa Nellan ja Evan työt. Tosin vasta viimeisessä jaksossa.
Lindan ja Evan ystävyys on oikeastaan ihan virkistävä käänne. Parempi kuin Mikin ja Akin ystävyys.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa Evassa tapahtuisi hahmokehitystä. Ajattelee jo itse että on oikeasti huoramainen. Voisi alkaa kasvaa vastuullisemmaksi. Työpaikka on jo hyvä liike siihen suuntaan.
Onko Tiia muuten kommentoinut Evan hahmon käytöstä omassa somessaan tai livessä? En ole häntä seurannut, mutta käsittääkseni nauttii Evan esittämisestä ja suhtautuu hahmoon huumorilla. Ja eikös se niin ole, että jokaisen näyttelijän tulisi olla esittämänsä hahmon puolella, oli se sitten kuinka kaukana tahansa omasta persoonasta, ja löytää hahmosta myös hyvää. Voin vain kuvitella miten paljon Tiia saa lokaa niskaan, kun osa katsojista ei erota hahmoa näyttelijästä 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Evasta voisi tulla lähihoitaja sairaalaan. Se voisi siellä kantaa ruokararjottimia, mitata verenpainetta ja tuoda lääkkeitä. Siinä sivussa tietenkin juoruilla ja harrastaa seksiä liinavaatevarastossa.
Ei tämmöistä. Eikö siinä Pepin moniammatissa ollut jo riittävästi epäaitoutta 😖 ahtaan käytävän moppaamista ja hoitsun työtä. Jos vielä vanerisairaalan panojakin, huoh mitä paskaa!!
Onks Kari ja Gunnar nykyään bestiksiä?
Mä kuolasin esiteininä sitä Tuulin miestä Lauria siinä Pahan pojat elokuvassa. :D
Vierailija kirjoitti:
Kumpa Eva kasvaisi sarjasta ulos. Inhokkihahmo. Jotain ahdasta parin metrin käytävääkin alkaa mopata 😡
En mäkään hahmoa fanita, mutta minusta tämä siivoustyö on ihan miekenkiintoinen juttu. Niin pitkään on toivottu, että Eva menisi töihin.
Hirveet noi Evan housut. Ihan kuin säkki vyötäröltä joka on kurottu köydellä kiinni?
Sairaalan lavaste olisi parempi, jos se olisi muokattavissa niin, että se voisi esittää eri alueita. Silloin ei tuntuisi niin puuduttavalta.
Vierailija kirjoitti:
Hirveet noi Evan housut. Ihan kuin säkki vyötäröltä joka on kurottu köydellä kiinni?
Eipä taida olla varaa parempiin.
Vierailija kirjoitti:
Ensi viikolla alkaa Nellan ja Evan työt. Tosin vasta viimeisessä jaksossa.
Dahlia saisi sumuttaa molemmat ja palvelijat tulevat kaatamaan ahtaan käytävän seinät pois.
Mitenköhän Eva saa työpaikan? Nella menee ilmeisesti itse kysymään Jutalta mutta tekeekö Eva saman vai saako jotenkin Kallen puhuttua vai tuleeko se vain jostain syystä eteen ja on pakko ottaa vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Sairaalan lavaste olisi parempi, jos se olisi muokattavissa niin, että se voisi esittää eri alueita. Silloin ei tuntuisi niin puuduttavalta.
Tuon tapaisella lavasteella ei mitenkään voi kilpailla oikean sairaalan kanssa. Siksi olisi vain parempi purkaa ja jättää sairaalajutut pienempään osaan, vaikka sitten vain onnettomuuksien tai sairauksien sattuessa.
Vierailija kirjoitti:
Mä kuolasin esiteininä sitä Tuulin miestä Lauria siinä Pahan pojat elokuvassa. :D
Mä muistan hänet siitä pyöräilyleffasta, jossa Ekena Leeve debytoi(?). Ja tykkäsin Nurksesta silloin kun oli monena vuonna Yle Areenan yövieraana Oscar-gaalan selostamossa. Puhui niin innokkaasti elokuvista ja näyttelijäsuorituksista. Sori ohis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä taida olla varaa parempiin.
Evan vaatteet on tasoa H&M ja tekokuidut, kun taas Dahlian vaatteet arvokkaita ja enemmän aitoja luonnonkuituja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt jaksamme jauhaa siitä laivan uppoamisesta täällä, niin ehkä se toteutetaan niin kuin moni muukin juttu mitä täällä on pyydetty? Toivotaan siis että näemme sen ensi päätösjaksossa. 😁
Tuntuu kyllä hieman hassulta ajatella, että käsikirjoittajat todennäköisesti jo tietävät mitä tapahtuu.
Haloo, ymmärrättehän, että mitään ei tapahdu. EI yhtään mitään. Se on satua. Ne käsikirjoittajat keksii sen. Täällä porukka kirjoittaa, kuin satu olisi totta.,
Evasta voisi tulla lähihoitaja sairaalaan. Se voisi siellä kantaa ruokararjottimia, mitata verenpainetta ja tuoda lääkkeitä. Siinä sivussa tietenkin juoruilla ja harrastaa seksiä liinavaatevarastossa.