Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (60755)

Vierailija
41881/60755 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näemmekö Nellan reaktiota Toivon kaappaukseen?

Vierailija
41882/60755 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömän pieni tv Lindalla ja katsotaan tosi kaukaa. Tosin en ole ihan varma, onko toi tv ollut aina tossa, musta ei. Linda näyttelee huonosti humalaista. Eva yrittää lässyttää Mikille. Miten ihmeessä puhelimessa oleva poliisi tietää mitään Noelin perhesuhteista. Pirunkova juristi on ihan munat on tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
41883/60755 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa että Susu ja Elina tapasivat vielä, niin kuin täällä toivottiinkiin.

Vierailija
41884/60755 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän oli oman aikansa läppä, että Inkan näyttelijä oli oikeasti jopa Elinan näyttelijää vanhempi. Tosiaan kylläkin vain vuoden mutta Inka oli sarjassa olevinaan nuori tyttö toisin kuin Elina jo aikuinen nainen.

Vierailija
41885/60755 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten Dahlialta eli sviitistä puuttuu telkkari ja ahtaista koppihuoneista?

Vierailija
41886/60755 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miki pelkää jopa Evaa kun karkasi. 🤣

Vierailija
41887/60755 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nyt jaksamme jauhaa siitä laivan uppoamisesta täällä, niin ehkä se toteutetaan niin kuin moni muukin juttu mitä täällä on pyydetty? Toivotaan siis että näemme sen ensi päätösjaksossa. 😁

Vierailija
41888/60755 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sehän oli oman aikansa läppä, että Inkan näyttelijä oli oikeasti jopa Elinan näyttelijää vanhempi. Tosiaan kylläkin vain vuoden mutta Inka oli sarjassa olevinaan nuori tyttö toisin kuin Elina jo aikuinen nainen.

Hirveästi dramatisointiin sarjassa sitäkin, että Daniel sanoi että on liian vanha Aamulle. Näyttelijöilläkin joku 7 vuotta ikäeroa. Ehkä tuo oli 20 vuotta takaperin vielä isompi juttu kuin nykyään jos 18 vuotias on kiinnostunut jostain 25v+ miehestä.

Vierailija
41889/60755 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nyt jaksamme jauhaa siitä laivan uppoamisesta täällä, niin ehkä se toteutetaan niin kuin moni muukin juttu mitä täällä on pyydetty? Toivotaan siis että näemme sen ensi päätösjaksossa. 😁

Tuntuu kyllä hieman hassulta ajatella, että käsikirjoittajat todennäköisesti jo tietävät mitä tapahtuu.

Vierailija
41890/60755 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta keskustelu sujuu hyvin vaikka oiskin noita erikoisempia kommentteja välissä. Pahin ongelma on juurikin nämä riidat, jonka joku suutuksissaan aloitttaa. Silloin itse asia jää melkeinpä kokonaan pois joksikin aikaa.

Joo. On niistä silti se pieni "hyöty", että ketju rauhoittuu sen jälkeen hetkeksi.

Aika pitkää pinnaa vaatii kyllä olla huomauttamatta asiasta. Luen ketjua lähes päivittäin ja yritän parhaani mukaan olla välittämättä tietynlaisista viesteistä. Selaan kiltisti näiden viestien yli, vaikka niitä olisikin monta sivua putkeen. En todellakaan siis haluaisi olla se, joka nillittää, mutta joskus vaan tulee mitta täyteen :( Pahoittelut siitä. Mutta olen huomautellut aiheesta korkeintaan vain kerran kuussa. Loput 29 päivää kuukaudesta olen onnistunut olemaan aiheesta hiljaa ja kirjoittanut vain jaksoihin liittyviä viestejä. Nyt aion taas sulkea nillityssuuni viikoiksi, riitelystä tulee vain ikävä olo. Jatkan kuitenkin normaalia kommentointia, eli sitä parjattua spekulointia ;) Omasta puolestani pyydän anteeksi. Ja myönnän, että välillä itsekin naurahdan jollekin osuvalle roolipelikommentille (yleensö Dahlian, Ullan tai Ismon sutkautukselle) ja painan jopa yläpeukkua! Peace! :)

Vierailija
41891/60755 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin nämä ikäjutut on jotain teknisiä asioita, ettei haluta alaikäisiä tuotantoon, koska pitää kysyä vanhemmilta kaikkeen lupa. Kasvupyrähdyksetkin on helppoja jos voidaan siirtyä lapsinäyttelijästä suoraan aikuiseen joka esittää alaikäistä.

Vierailija
41892/60755 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa Evassa tapahtuisi hahmokehitystä. Ajattelee jo itse että on oikeasti huoramainen. Voisi alkaa kasvaa vastuullisemmaksi. Työpaikka on jo hyvä liike siihen suuntaan.

Vierailija
41893/60755 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Musta keskustelu sujuu hyvin vaikka oiskin noita erikoisempia kommentteja välissä. Pahin ongelma on juurikin nämä riidat, jonka joku suutuksissaan aloitttaa. Silloin itse asia jää melkeinpä kokonaan pois joksikin aikaa.

Joo. On niistä silti se pieni "hyöty", että ketju rauhoittuu sen jälkeen hetkeksi.

Aika pitkää pinnaa vaatii kyllä olla huomauttamatta asiasta. Luen ketjua lähes päivittäin ja yritän parhaani mukaan olla välittämättä tietynlaisista viesteistä. Selaan kiltisti näiden viestien yli, vaikka niitä olisikin monta sivua putkeen. En todellakaan siis haluaisi olla se, joka nillittää, mutta joskus vaan tulee mitta täyteen :( Pahoittelut siitä. Mutta olen huomautellut aiheesta korkeintaan vain kerran kuussa. Loput 29 päivää kuukaudesta olen onnistunut olemaan aiheesta hiljaa ja kirjoittanut vain jaksoihin liittyviä viestejä. Nyt aion taas sulkea nillityssuuni viikoiksi, riitelystä tulee vain ikävä olo. Jatkan kuitenkin normaalia kommentointia, eli sitä parjattua spekulointia ;) Omasta puolestani pyydän anteeksi. Ja myönnän, että välillä itsekin naurahdan jollekin osuvalle roolipelikommentille (yleensö Dahlian, Ullan tai Ismon sutkautukselle) ja painan jopa yläpeukkua! Peace! :)

Kiva että saatiin asia sovittua. 💕

Vierailija
41894/60755 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan etten millään voinut uskoa lapsena, että Aamun ja Teemun näyttelijät on oikeasti pari :D

Vierailija
41895/60755 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä itse vitsailijana tajuan että osa näistä jutuista on ärsyttäviä ja ei niin hauskoja. Varsinkin jos niitä spämmitään. Itse en halua ärsyttää ketään.

Vierailija
41896/60755 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Susun paluu oli tylsä. Odotin että hän yllättää Noelin todella kostonhimoisena tai ainakin haluaa kovasti kostaa.

Vierailija
41897/60755 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa tietää minkälaisen kohtalon saisi Salkkareiden maailmassa, niin minulta voi kysyä! Kristallipalloni vie nimittäin vaihtoehtoiseen todellisuuteen.

Vierailija
41898/60755 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Susun paluu oli tylsä. Odotin että hän yllättää Noelin todella kostonhimoisena tai ainakin haluaa kovasti kostaa.

Toivottavasti ei tehdä Camillan tyylistä ratkaisua.

Vierailija
41899/60755 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu kyllä hieman hassulta ajatella, että käsikirjoittajat todennäköisesti jo tietävät mitä tapahtuu.

Eikös joulun tienoilla ainakin seuraavan päätösjakson tapahtumat pitäisi olla selvempiä? Juhlavuoden asiatkin saattavat olla jo pitkällä. Se on oikeastaan ainoa asia mitä odotan, kun juonikuviot on niin tylsiä. Ehkä jotain taukoa voisi pitää katselusta kun ennakot on enimmäkseen pettymystä, eikä sellaisia asioita tapahdu mistä nautin sarjan katselussa.

Vierailija
41900/60755 |
26.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti Susu palauttaa Danielan maanpinnalle.

Ketju on lukittu.