Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (60755)
Tamaran tissit ovat sarjan suurimmat, mutta kenellä on ollut pienimmät?
Oon varmaan outo kun en hekumoi ketään näistä mieshahmoista, joita tänne yleensä spämmitään hotteina. On ne hyvännäköisiä mutta ei mulle mitenkään ylitsepääsemättömiä. En sitten kehtaa omiani pistää tänne.
Susun baari oli selvästi Akin, Mikin ja Noelin näyttelijöiden taustalla. Tuo tuulikaapin seinä näkyi siinä. Muakin kiinnostaisi tietää missä päin tätä oikeasti kuvataan? Ilmeisesti oikea paikka tulee hetkeksi sarjaan.
Ihan Uusi Päivä tuli mieleen tosta, kun biisi jatkoi soimista.
Vierailija kirjoitti:
Oon varmaan outo kun en hekumoi ketään näistä mieshahmoista, joita tänne yleensä spämmitään hotteina. On ne hyvännäköisiä mutta ei mulle mitenkään ylitsepääsemättömiä. En sitten kehtaa omiani pistää tänne.
Jokainen tykkää mistä tykkää. Ei sen kummempaa.
Tanjan muhkeat tissit oli Ossin käsittelyssä. Voi helvetti!
Onko jollakin silakka pillussa?
Juulian hyvä pehva!! Olisi mukavaa työntää pää Julian pehvaan.
Toivon näyttelijän äidin somesta käy ilmi, että oli tuotannon päätös kirjoittaa Toivo lähtemään Elinan mukana. Olivat voineet vielä jatkaa, mutta ei voi kommentoida nähdäänkö tulevaisuudessa vielä Toivoa.
Harmi että Kallen juhlimisista yleensä jätetään hauskat asiat pois ja ne vain kerrotaan seuraavana päivänä. Esimerkiksi se kun kuulemma olivat tanssineet Monican kanssa pöydillä ja Monicalla oli persus kipeänä, kun oli lentänyt mekaanisen sonnin päältä. Ois varmaan ollut viihdyttävää sisältöä niihin jaksoihin :D
Se, että Elina ei ole laittomasti kaapannut Toivoa (koska on nyt hänen yksinhuoltaja) ei poista sitä faktaa, että hän toimi laittomasti sairaalassa väärentäessään koetuloksia, huumatessaan labratyöntekijän, sepittäessään valediagnooseja, määrätessään ilman valtuuksia Noelille lääkkeitä, yms yms. Eikö noista seuraa mitään rikostutkintaa?
Vierailija kirjoitti:
Tanjan isot tissit
Kenen vit*n Tanjan?
Mulla kävi mielessä, että Olli asuu Keravalla. Jäi vähän auki kun Lailan kanssa poistuivat Moosesta että miten Lailan kuviot jatkuvat. Onko isältään karussa vihoittelun takia? Joku Susu näkee vilahduksella tyttärensä nousemassa lähijunaan tai toisin päin. Susulla on nykyään ruskea tukka. Kuulemma tarkoituksella. Tuulin piti värjätä sellainen. Kesällä oli blondinpana mutta nyt taas syksyllä piti värjätä roolitukka päähän.