Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miks Salkkareissa -keskusteluketju

Vierailija
02.01.2023 |

Keskusteluketju Salkkareille!

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (61048)

Vierailija
40661/61048 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"...ja isä on pettynyt, kun johtajaylilääkäri ei haluakaan asua isänsä luona. Onneksi asuu kuitenkin tuossa vähän ylempänä, hän sanoo."

Tuo Äijön haastattelu oli nyt syksyltä, eli paljastiko tuossa, että tällä hetkellä kuvauksissa eletään tilanteessa, jossa Kalle on muuttanut yläkertaan? 👀

Vierailija
40662/61048 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olga Heikkalalla on niin uusi ja eri lookki kuin Miralla, niin ajattelen että on jo poistunut. Instagramissa katselin Olgan habitusta.

Onhan Olgalla/Miralla vaihtunut hiustyyli aiemminkin pariinkin otteeseen, miksei voisi vaihtua nytkin? Alussa Miralla oli särmä polkkatukka (oppilaskunnan pj ja Violan kiusaaja), sitten oli pitkään pitkä tukka, vankilan jälkeen tuli seiskari-/kasaritukka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
40663/61048 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan Olgalla/Miralla vaihtunut hiustyyli aiemminkin pariinkin otteeseen, miksei voisi vaihtua nytkin? Alussa Miralla oli särmä polkkatukka (oppilaskunnan pj ja Violan kiusaaja), sitten oli pitkään pitkä tukka, vankilan jälkeen tuli seiskari-/kasaritukka.

Tai itse asiassa vankilassa Miralle tuli se wolf cut -tyyli ja vankilan jälkeen se eteenpäin kiharrettu retrotyyli. Ja nyt siis Olgalla on vaaleampi lyhyt tukkatyyli ysäriviboilla. Nähtäväksi on jatkaako sarjassa

Vierailija
40664/61048 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nella saa ilmeisesti töitä Jutan assarina ja Evakin varmaan saa siivoojan työtä Joonatanin avustuksella, arvatkaa mistä? No tadaaaa... Sairaalasta! Tietenkin kun Nellakin...

Tuohan selvisi jo viime viikolla uusien jaksokuvien tullessa pressisivulle.

Vierailija
40665/61048 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Henrik haluaisi tavata työntekijät jos pomokaan ei tapaa kaikkia? Ja muutenkin paljastaisi itsensä. Sanokaa mun sanoneen (jaksokuvien perusteella) että Aki vielä alentaa JP:n, koska näyttäisi kuin Miki olisi vähän kovistellut JP:tä. Homma etenee siihen pisteeseen että JP näkee Mikin, Akin ja Henun ja suuttuu pahasti.

Tämä "rikosliiga" kuvio kärjistyy jp:n ja Akin yhteenottoon. JP haluaa akiksi Akin paikalle ja Aki eroon jp:stä. Sitten rysähtää.

Helena voisi tehdä paluun JP:n uutena pomona, sitten ne yhdessä kostaisi Akille. Helenan jengi päihittäisi Akin liikan tuossa tuokiossa.

Vierailija
40666/61048 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi Henrik haluaisi tavata työntekijät jos pomokaan ei tapaa kaikkia? Ja muutenkin paljastaisi itsensä. Sanokaa mun sanoneen (jaksokuvien perusteella) että Aki vielä alentaa JP:n, koska näyttäisi kuin Miki olisi vähän kovistellut JP:tä. Homma etenee siihen pisteeseen että JP näkee Mikin, Akin ja Henun ja suuttuu pahasti.

Tämä "rikosliiga" kuvio kärjistyy jp:n ja Akin yhteenottoon. JP haluaa akiksi Akin paikalle ja Aki eroon jp:stä. Sitten rysähtää.

Helena voisi tehdä paluun JP:n uutena pomona, sitten ne yhdessä kostaisi Akille. Helenan jengi päihittäisi Akin liikan tuossa tuokiossa.

liigan*

Vierailija
40667/61048 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivoisin ettei näitä legendaarisia hahmoja sotketa tällaiseen mafiapomoiluun. Aki vois keskittyä Beigeen ja rikollisjuttuihin voisi palata vaikka Naumanen.

Vierailija
40668/61048 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Aki haluttiin palauttaa pahikseksi, siihen olisi ollu aiemmin tuhannen dollarin paikka paljastamalla, että hän olisikin ollut kopteriturman takana, eikä koskaan rakastanut Camillaa. Se olisi ollut Akin kosto Camillan yrityseksestä myrkyttää hänet ja Alissa. Ja siitä, että Camilla häipyi vailla syytä (omatunto myrkyttämisestä kolkutti) Lontooseen ja meni siellä pikanaimisiin Noelin kanssa. Kylmä tempu Camillalta. Akilla olisi ollut nämä parikin syytä kostaa.

Vierailija
40669/61048 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pierupäät 😡🤢🤬🤬😡😡😡

Vierailija
40670/61048 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi remonttimiehet, remonttimiehet! Ei kai tämä teidän remonttisotku ole pahememaan päin!?

Vierailija
40671/61048 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos Aki haluttiin palauttaa pahikseksi, siihen olisi ollu aiemmin tuhannen dollarin paikka paljastamalla, että hän olisikin ollut kopteriturman takana, eikä koskaan rakastanut Camillaa. Se olisi ollut Akin kosto Camillan yrityseksestä myrkyttää hänet ja Alissa. Ja siitä, että Camilla häipyi vailla syytä (omatunto myrkyttämisestä kolkutti) Lontooseen ja meni siellä pikanaimisiin Noelin kanssa. Kylmä tempu Camillalta. Akilla olisi ollut nämä parikin syytä kostaa.

Ja mikähän järki tässä olisi? Aki olisi halunnut tappaa samalla itsensä tai saattaa itsensäkin vähintään erittäin suureen vaaraan?

Vierailija
40672/61048 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dahlia: Voi Gunnar, Gunnar!

Aaro: Laura, Laura, Laura!

Vierailija
40673/61048 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsikirjoittajat tekevät viimeisen virheen jos Aaro ei muista olevansa Iiro.

Vierailija
40674/61048 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noelin  Yhtä hyvin voi kysyä, miks Ismo sammuttanut kaikki asunnon valot vaikka kyseessä on vain saunassa käyminen. Itse en ole sammuttanut koskaan asunnossani.

Kyllä mä ainakin sammutan valot, jos lähden kotoani ja muutenkin niistä huoneista, joissa en sillä hetkellä ole. Esim. keittiössä ei tarvitse olla valoja, jos olen makuuhuoneessa jne,

Vierailija
40675/61048 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noelin  Yhtä hyvin voi kysyä, miks Ismo sammuttanut kaikki asunnon valot vaikka kyseessä on vain saunassa käyminen. Itse en ole sammuttanut koskaan asunnossani.

Kyllä mä ainakin sammutan valot, jos lähden kotoani ja muutenkin niistä huoneista, joissa en sillä hetkellä ole. Esim. keittiössä ei tarvitse olla valoja, jos olen makuuhuoneessa jne,

Enemmän voisi kysyä miksi Hani jätti oven auki eikä pistänyt valoja.

Vierailija
40676/61048 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIKSI HANI JÄTTI OVEN AUKI EIKÄ LAITTANUT VALOJA PÄÄLLE?

Vierailija
40677/61048 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä

Vierailija
40678/61048 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pierupäät 😡🤢🤬🤬😡😡😡

Mä töräytän tortut sun naamalles!

Vierailija
40679/61048 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.seiska.fi/katso/salkkareiden-viikon-juonipaljastukset-elina…

Elina päätyy sänkyyn Noelin kanssa...

Arvatkaa näytettiinkö mitään?

Vierailija
40680/61048 |
19.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.seiska.fi/katso/salkkareiden-viikon-juonipaljastukset-elina…

Elina päätyy sänkyyn Noelin kanssa...

Arvatkaa näytettiinkö mitään?

Panoa ei tarvitse näyttää, mutta näytettäis edes Beige tai kartanon remonttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi seitsemän