Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (60998)
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia sitten homojen määrä ei ole kasvussa jos joku Salkkarit siihen vaikuttaa?
Sepä mielenkiintoinen kysymys, eikö se peräti ole ihmisessä jo syntyessä 😂
Hullu käy sairaiden ihmisten kimppuun. Häpeäisit!
Tää homovihaaja itse on vaan saanut jotain vaikutteita itseensä Salkkareista. Eli on itse jotenkin sairas.
Oletko sinä niin ahdasmielinen, ettet hyväksy ihmisiä sellaisena kuin on?
Vihatkoon aivan rauhassa, mua ei kiinnosta tippaakaan! Hei tiedättekö muuten että mun suhde Jukkaan oli vähän niinku alkoholiton viini? Kuulosti hyvältä mutta sitten tajus että eihän tässä oo mitään järkee!
Saa ta na tää saa mun nimeäkään oikein näkyviin!
Jos homous on sairaus, niin mitä sitten? On niitä pahempiakin sairauksia. Homouteen ei kuole eikä siitä tule mitään haittavaikutuksia. Sen kanssa voi elää normaalisti.
Homous ei ole sairaus, se on kuin silmien väri tai pituus!
Roskasarjan kannattais luopua ulkolavasteesta, se ei ole tehnyt hyvää laadulle!
Ja tämä homovihaaja ei sitten ole lainkaan sairas kun haukkuu toisia ihmisiä noin pahasti?
Mustakin tuli psykopaatti salkkareiden takia.
Seela Sella olisi helpompi saada parempaan Mustavaarojen sarjaan!
Kaikki äiditkin havittelevat nykyään tyttärensä miestä.
Olen tänään etsinyt itselleni mieluisampaa korvaavaa sarjaa Yle-Areenasta. Mulle nyt meneillään olevat jaksot ovat vastenmielisiä jp:n roolin/roolittajan takia. En halua katsoa sen pikku`gangsterin rakkaudennälkää raakoihin tekoihin. On mulla aikaisemminkin ollut paussi joka kesti yli kaksi vuotta. Silloinkin syy siihen johtui käsikirjoitusten raaoista kuvioista.
Wettermannit tulevat pitämään hauskaa Sabrinan kanssa paremmassa sarjassa.
Jokainen vois vaan keskittyä omaan elämäänsä eikä puuttua muiden.
Heteromiehen uhka sikisi Kalle Laitelasta.
Vierailija kirjoitti:
Olen tänään etsinyt itselleni mieluisampaa korvaavaa sarjaa Yle-Areenasta. Mulle nyt meneillään olevat jaksot ovat vastenmielisiä jp:n roolin/roolittajan takia. En halua katsoa sen pikku`gangsterin rakkaudennälkää raakoihin tekoihin. On mulla aikaisemminkin ollut paussi joka kesti yli kaksi vuotta. Silloinkin syy siihen johtui käsikirjoitusten raaoista kuvioista.
Tosimaailmassa tapahtuu hurjia juttuja, niin sitten tapahtuu Salkkareissakin. Ei Salkkarit mikään pumpuli ohjelma ole.
Mitä haittaa on luonnottomuudesta? Mistä se homous on sitten saanut alkunsa?