Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Keskusteluketju Salkkareille!
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (61131)
Jotkut kyttää täällä, mä kyttään näyttelijöiden ja tuotannon someja. Huomenna sitten uusi kuvauspäivä. Selviääkö lisää jännittäviä asioita. Kyllä olen tiedonjanoinen. Parasta tässä sarjassa oikeasti on vain pohtia tulevaa ja kerätä vinkkejä. Ei niinkään enää katsoa jakso kerrallaan. Vanhat Salkkarit pystyi siten katsomaan.
Voi helvetti. Paskat meni pöntöstä ohi ja Salla otti suulla kiinni. Oli kuulemma maukas iltapala!
Ulla Taalasmaa kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Trolli laittaa aina itselleen heti yläpeukun. 🤣
Kylläpä sä kyttäät tarkkaan!
Minulle on vuosikausia valitettu tuosta kyttäämisestä. Hyvä tietää etten ole ainut joka huomaa kyllä pienimmätkin seikat ja kuulee kaikki rasahdukset!
Mutsi, kun sä kerta näet ja kuulet kaiken, tiedätkö sä mihin täältä jääkapista on hävinnyt makkarapaketti? Siinä paketissa oli ainakin kolme makkaraa jäljellä... kuka ne on syönyt?
Parasta tässä sarjassa on toivoa parempaa. Ei siis katsoa jokaista jaksoa minuutilleen läpi, niin kuin vanhoja laatujaksoja.
Mulla on varmasti todella epäilyttävä huumori, mutta vieläkin naurattaa edes ajatella Karin juttua. Huomisesta jaksosta nauratti ihan liikaa se, kun Kari ilmaantuu keittiöön housut osittain kintuissa vielä ja sanoo, että olin vääntämässä torttua kun Salla ilmestyi suihkuverhon takaa. Se oli jotenkin niin hauska :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on vuosikausia valitettu tuosta kyttäämisestä. Hyvä tietää etten ole ainut joka huomaa kyllä pienimmätkin seikat ja kuulee kaikki rasahdukset!
Mutsi, kun sä kerta näet ja kuulet kaiken, tiedätkö sä mihin täältä jääkapista on hävinnyt makkarapaketti? Siinä paketissa oli ainakin kolme makkaraa jäljellä... kuka ne on syönyt?
Kummitteleeko täällä...? Älä vaan sano... Kari!! Täällä asuu meidän lisäksi henki! Kyllä se on totta usko pois. Se vei sun makkaras!! Kohta se vie kaljatkin, varo vaan. Vai onko täällä käynyt varkaita?!
Olen sarjan kaunein ja seksikkäin hahmo. Mulla on myös parhaat tissit ja paras perse.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on varmasti todella epäilyttävä huumori, mutta vieläkin naurattaa edes ajatella Karin juttua. Huomisesta jaksosta nauratti ihan liikaa se, kun Kari ilmaantuu keittiöön housut osittain kintuissa vielä ja sanoo, että olin vääntämässä torttua kun Salla ilmestyi suihkuverhon takaa. Se oli jotenkin niin hauska :D
Mua se ei edes naurattanut, kun oli niin paskaa.
Jos minä istuisin kakkosella ja verhon takana olisi eksä tai naapuri, niin saisin varmaan pahemmat sätkyt. Pihlajakadulla taitaa olla jo niin normaalia, ettei enää tarvitse saada paskahalvausta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummitteleeko täällä...? Älä vaan sano... Kari!! Täällä asuu meidän lisäksi henki! Kyllä se on totta usko pois. Se vei sun makkaras!! Kohta se vie kaljatkin, varo vaan. Vai onko täällä käynyt varkaita?!
Hyvää makkaraa! Kaljaa joo voisin ottaa myös kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Paras perse on kyllä Noelilla!
Henrikillä on tiukat ja parhaat poikapakarat.
Mä olen kyllä kaunein. Mä pääsen siihen Suomen barbie elokuvaankin!!!
Sallan pitää ottaa isäehdokas mukaan varmaan siksi jos Cindy lähtee. Tosin nythän se on mennyt jo siihen, että Cindykin tyrkkää poikaa Sampolle. Ois vain tullut tilanne jos lapsi olisi rääkynyt takahuoneessa Sampolle :D
Eva Tamminen kirjoitti:
Mä olen kyllä kaunein. Mä pääsen siihen Suomen barbie elokuvaankin!!!
Ei siihen tollasta sutturaa huolita. Siihen tulee Aamu ja Katri!
Uskon muuten että Kari on isä on. Tiedä vaikka vääntäisivät Sallan ja Karin yhteen eikä mitään eroa tule.
Tää biisi on omistettu kaikille niille, joilla on yhtä paska huumorintaju kun mulla
Nyt mennään!
Kullikikkeli
Pyllykakkeli
Kullikikkeli (Aaaaaaaah)
Pyllykakkeli
Kullimeinaakikkelii
Mut pylly eimeinaa kakkelii
Pippeli meinaa kikkelii
Mut peppu eimeinaa ripulii
Kikkeli, pippeli, peeenis
Kakkeli, paskeli, uloste
Miesten genitaalialue
Suolentoiminnantuote
Kullikikkeli
Pyllykakkeli
Kullikikkeli (Aaaaaaaah)
Pyllykakkeli
Kulli, kullikikkeli
Pylly, pyllykakkeli
Kulli on miesten genitaali
Pylly on miesten ja naisten anaali
Kullia naiset ei omista lainkaan
Mut niiltäkin löytyy jotain housuistaan
Kulli, palli, pylly hyllyy
Pian tähän biisiin kaikki ihmiset yltyy
Lapset tarhassa nauraa näille sanoille
Mut miksei vanhanakin voisi sanat pistää hymyy suulle
Porukka miettii miks mä näin laulan
Mut kyl tämmöselle paskalle ois tarkotuskin nauraa
Kulli, kulli, sheikkaa sun kullii
Pylly, pylly, sheikkaa sun pyllyy
Kulli (Se on kaunis asia)
Kikkeli (Se on synonyymi kullille)
Pylly (Niin ihana ja pyöreä)
Kakkeli (Tuo suolentoiminnantuote)
Kullikikkeli
Pyllykakkeli
Kullikikkeli (Aaaaaaaah)
Pyllykakkeli
Kullikikkeli (Nyt mennään)
Pyllykakkeli (Ou-jeaah)
Kullikikkeli (A-aaah)
Pyllykakkeli
(Vagina)
Ihan varmasti Susu on tulossa, koska Aki kysyi Mikiltä että eikö Sususta oo kuulunut mitään.
Susu on vielä ärsyttävämpi kuin Elina. No ehkä Jutta on vieläkin ärsyttävämpi.