Miks Salkkareissa -keskusteluketju
Katso lähetysajat : Salatut Elämät - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (61096)
Miten Amandan asiakkaat haluavat maksaa korkeaa hintaa noin surkeista kopeista? Ikkunoista ei näy mitään ja ahdas huone. Jotain 100€ luokkaa 🤣
Tämä kokous käsittelee yhtiön tulevaisuutta. Ehdotan että vaihtaisimme nimen. Axelsson Company on ollut selvä imagohaitta kaiken tapahtuneen jälkeen. Sen lisäksi tämä mysteeriksi jäänyt Beige on kaapannut meiltä isoja asiakkaita.
Beige niin, pitää saada näkyviin
Huono on, turha rikolliskuvio
Beige niin, se tärkeämpi on
Toimisto pitää saada ja hallitus
Joku sitä pyörittääkin!
Paskaa vaan, on Salkkarit nykyisin
Joo ja niin, ei missään pienintäkään järkeä
Paskaa vaan, meille näytetään
Surkeat juonikuviot loputtomiin
Ja paremmat kesken jää!
Surkeat hahmot ulos sarjasta!!
Sarja pitää lopettaa huonon käsikirjoituksen takia. Huonojen käänteiden oikaisua on liiaksi.
Kuka tän on tehnyt, käsikirjoittajat!? Piloil tää on koko sarja!
Surkeuteen, sarja hukkuu vaan
Huono on, käsikirjoitus
Surkeuteen, se lopu ei koskaan ei
Viikkokaupalla huonoutta
Ja lisää vaan on luvassa!
C More Elina ja lopun alku jaksokuva. Näyttäisi Kari lisäksi pöydässä olevan joku kolmas läppärin kanssa. Saako Elina huoltajuuden? Sitten ottaa ja lähtee melkein heti Helsingistä, eikä Noel voi yhtään mitään. Ensi viikko on viimeinen kokonainen viikko Elinalla. 25.-26.9. tulee "Paluu" ja "Lähtö" jaksot.
Minä olen tilannut purkukoneet roskasarjan studiolle. Nyt se kaikki lähtee pois kerta kaikkiaan ja kerralla!
Minä leivoin Ismolle tuliaispiirakkaa.
Surkeisiin, juonenkäänteisiin
Niin se on, liian surkea on
Surkeisiin, ei se koskaan lopu ei
Aina saa pahoin pettyä
Ja lisää valittaa!
Hyhhyh, kun Kari on leiponut melkoiset tortut meiän vessaan!
Surkea sarja lentää siivilleen, se lentää suoraan meren pohjaan, siellä sen surkeus syvyyksiinkin huukkuu niin, niin!
Purkakaa, ulkolavaste välittömästi!
Nyt on tarpeettoman huonot käänteet!
Mä olen strippari, mä elän sun unelmaa. Vain kallein mulle kelpaa!
Minäpäs menen tapaamaan sitä Ismoa. Oli Esa sitten mitä mieltä hyvänsä. Mä olen valmis antamaan anteeksi!